Сабақ «Қазан» Несіпбек Айтов


Саримова Алия Ахметжановна бастауыш сынып мұғалімі

Қызылтаң жалпы білім беретін орта мектебі, Качир ауданы, Павлодар облысы

Сабақтың тақырыбы: «Қазан» Несіпбек Айтов.

Пәні: Әдебиеттік оқу  

Сынып: 3

Сабақ мақсаттары: Өлеңді дұрыс, мәнерлеп және шапшаң оқуға меңгерту, қазан айындағы күздің кереметі туралы   түсініктерін   кеңейту .       Міндеттері:   – сөздік   қорын дамыту;

– ойларын толық   жеткізуге   баулу;

-мәтін бойынша сурет сала алу,

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі , дүниетану, музыка .

Құралдар: қарындаш,стикер, А – 3 , тақта , маркер , белсенді тақта , сурет флипчарт.

Әдіс-тәсілдер: «Дайындал..Назар сал.. Оқыңдар!» әдісі,«Түртіп   алу» әдісі,   сұхбат , диалог , топтық , жұптық.

Оқыту нәтижесі: өлеңнің мазмұны арқылы өз ойын толық жеткізе алу, күз   мезгілін   суреттей отырып, кереметін бейнелеу.

Сілтеме: Әдебиеттік оқу 3-сынып Алматікітап 2014. Б.А Тұрғынбаева,З.Муфтибекова Түсіндірме сөздігі Алматы 2008.Т.Жанұзақов

Сабақ кезеңдері Уа

қыт

Кірікті

рілген модуль

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру

кезеңі.

 

2мин   Сыныптың   психологиялық ахуалын нығайту.

«Қайырлы күн»   атты тренинг. Оқушылар бір – бірімен өлең жолдары арқылы амандасады.

Оқушылар бір – біріне сәттілік     тілей отырып, мына өлең жолдарын айтады.

Қайырлы таң     достарым ,

Қайырлы күн болсын   !

Бүгін   күн сәттілікке   толсын,

Бағамыз тек , бестікке толсын !

Білу

 

 

«Басбар

мақ»

арқылы бағалау

5 мин СТОү ОүБОБ

АКТ

Оқушыларды сандық реттер негізінде топқа бөлу.   Миға шабуыл» әдісі

Сөзжұмбақты интербелсенді тақтаға шығарып қою. Оқушылар орындарында отырып жауаптарын шешеді.

Шыққан сөз арқылы     жаңа тақырыпты   ашу.

1.Жүйрік аң.

2.Шаруашылықта қолданатын зат.

3.Қандай үй құсын   білесің

4.Әкеңнің әкесі саған кім болады ?

5. Ас   атасы   не?

Оқушылар өздерін атаған сандар бойынша, топқа бөлінеді. І –   топ   ІІ – топ     ІІІ-топ

 қ  о  я  н
 а  р  а
 қ  а  з
а  т  а
 н  а  н

 

 

 

 

 

Түсіну

«Мадақтау»

 

8 мин СТОү

ОүБОБ

ТжДБО

ОБжК

ОЖЕСО

жО

 

Өлеңді әрқайсысы түсініп оқып танысады.

«Поэзия минуты» әр топтан бір баладан мәнерлеп оқиды.

«Дайындал..Назар сал. Оқыңдар!» әдісімен әр топ«Қазан» тақыры- бын түсіндіруге көмектесетін сурет тер жинағын алады. Тапсырманы жоспарлау үшін 5минутыңыз бар.

Оқушылар өлеңді кім оқитынын өз топта рында ақылдаса отыра,мәнерлеп оқи ды. Оқушылар жеке-дара, жұпта бір-бірімен ақыл дасып, бүгінгі күннің тақырыбына байланысты суреттерді сөйлем құрастыра отырып, өз ойла рын айтады. Берілген жыл құстары, жемістер, жануарлар, дақыл дар,күзгі еңбек, сары жапырақ, ауа-райы-тақырыбындағы суретті жанындағы жұптасымен ақылдасып, өз ойын жеткізеді.
Қолдану

«Жұпта бағалау»

 

 

 

 

 

7мин

 

 

 

 

 

 

 

2мин

СТОү

ОүБОБ

ОЖЕСО

ТжДБО

ОБжК

 

         Дәптермен жұмыс

«Түртіп алу» стратегиясы арқылы

өлеңдегі қиын сөздердің мағына -сын ашыңдар.

«Таймкипер» сайланады әр топтан . Дәптермен жұмыс. Өлеңнің мазмұ нына байланысты жұппен жұмыс жасайды.

Өлең ішінен күз мезгілін сипаттап жазатын етістіктерді теріп жазыңдар.

Сергіту сәті «мультфильмдік жаттығу»

Қазан – ай аты, Қазан – үйде тамақ дайындайтын ыдыс, зат.

«Бұлт жөңкілді», «қақтығыс», «қабақ шытып» деген қиын сөздердің мағы насын ашады. Өлең ішінен етістік терді теріп жазып сөйлем құрау.

Дәптерлерін алмастыру арқылы жұпта, топта тексеру.Оқушылар интербелсенді тақтадағы мультфильдік жаттығуға қарап, сергіту сәтін жасайды.

Талдау

«Стикер»

бағалау

10мин ОүБОБ

ТжДБО

ОБжК

«Қазан айы – молшылық» тақырыбында флипчартқа постер салу. Оқушылар «Қазан айы- молшылық» тақыры- бында постер салады, әр топтан спикер шығып қорғайды.
Жинақтау «Топтық» бағалау 5 мин СТОү

ОБжК

ТжДБО

 

 

 

«Күз» тақырыбына «Бес жолды өлең» (синквейн) стратегиясын пайдалану .

1-жолда- (негізінен зат есім);

2-жолда- екі сын есім;

3-жолда-тақырпқа қатысы бар үш етістік;

4-жолда- (тақырыпқа автордың қарым-қатынасын білдіретін төрт сөз); 5-жолда- бірінші жолдың синонимі (көбінесе зат есімнің)

Оқушылар әр топта оы стратегияны «Күз» тақырыбына қолданады.

Зат есім. Күз.

Сын есім. Сап-сары, әдемі.

Етістік. Сарғаяды, суытады, нөсерлетеді.

4сөз. Көз тоймайтын әдемі дала.

Зат есім (синоним). Табиғат.

Рефлексия

«Екі жұл дыз,   бір   ұсыныс»

4мин ОБжК

ОЖЕСО

Оқушыларға стикер таратылады, бүгінгі күннен алған әсерлерін жазады. Оқушылар   берілген   стикерге

өз   тілектерін жазады.

Үйге тапсыр ма беру 2мин   Үй тапсырмасын   беру. Үйге   «Күз»   туралы шағын   эссе   жазу.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *