“Программа интерфейсімен танысу. Презентациялар. Мультимедиялық презентациялардың конструкторы”
Информатика 6 – сынып мұғалімі
Тогузаков Айдос Еркебуланович
Сабақтың мақсаты: Программа интерфейсінің негізгі элементтері; PowerPoint қолданбалы программасын баптау және оны іске қосу, слайд түсінігі мен оның мәні туралы және негізгі элементтерін ажырата білу.
Сабақтың міндеттері:
- Презентациялар мен PowerPoint тәжірибесі жайлы білімдерін арттыру;
- Сабақ барысында оқушылардың ойлау қабілеттері мен сыни тұрғыдан ойлау, бағалау дағдыларын қалыптастыру;
- Сабақта оқушылардың өзіне деген сенімділігі, ортамен қарым – қатынасқа түсу, ұйымшылдық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
- Презентацияны менгереді.
- PowerPoint программасын іске қосалады.
- Microsoft PowerPoint программа интерфейсінің негізгі элементтерін ажырата алады.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Джигсо, синкуэйн, тұжырымдамалық карта, ВЕНН диаграммасы, БҮБ кестесі, жаңа әдіс – тәсілдер, анализ, қолданыс, бағалау критерийлері т.б.
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Стикерлер, слайд, форматты қағаз т.б
Пәнаралық байланыс: математика, физика
Сабақ кезеңі | Жұмыс түрі | Мұғалім іс – әрекеті | Оқушылардың іс – әрекеті | Бағалау |
Ұйымдастыру | Психологиялық дайындық | 1)Сәлемдесу
(психологиялық ахуал қалыптастыру) Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Барша жанды құрметтеп, Бас иеміз біз. 2) Түгелдеу 3)Топқа бөлу |
Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып
Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Барша жанды құрметтеп, Бас иеміз біз – деп жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады. Топқа бөлінеді: 1. Word 2. Paint |
|
Миға шабуыл | Слайд арқылы суреттер көрсету | Мына суреттерден нені байқап тұрсындар?
Бұл программаның бізге маңыздылығы бар ма? |
Суретке қарап Microsoft Word программасы мен Paint туралы айтады, өмірдегі маңыздылығын болжайды | |
Үй тапсырмасы | 1.Артығы қайсы | Оқушыларға бірди тапсырма беру | Сыни тұрғысынан ойланып кесте толтырады | Бірін – бірі бағалайды
Мұғалім бағалайды |
Жаңа сабақ | БҮБ – кестесі | Тақырып бойынша білетіндерін сұрайды | PowerPoint туралы өздерінің білетінін жазады | |
Жигсо
|
Жұмыстың мақсатымен таныстырады.
Атмосфералық қысымның сипаттамасын, Э.Торричеллидің тәжірибесі, барометрдің қолданылуымен танысу |
Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.
|
Топтық және өзара бағалау | |
Тұжырымдамалық карта | Атмосфералық қысым, Э.Торричелли, барометр туралы білгендерін постерге түсіруге тапсырма беру | Алған білімдерін постерге түсіріп қорғайды | Сағат тілімен ауыстырып 2 жұлдыз 1 тілек арқылы бағалау | |
Жаңа сабақты бекіту | ВЕНН диаграммасы | Топпен жұмыс. Барометр мен барометр – анероидтың айырмашылығын жазындар | Барометр мен барометр – анероидты ажыратып, талдап, жазып береді | Өзара бағалау |
Қорытынды | Ойды жинақтайтын органайзер | Бүгінгі сабақтарда білген, үйренгендерін жазу | Білгенін, үйренгенін, үйренгісі келетінін жазып, оқиды | Өзара бағалау |
Үйге тапсырма беру | Үйге тапсырма | Атмосфералық қысым тақырыбына /иә немесе жоқ/ деп жауап беретіндей 10 сұрақ дайындап келу | 10 сұрақ дайындап келеді | |
Бағалау | Критерийлер арқылы қорытынды бағасын қояды | Топ басшылар бағалау парағынан бағаларын оқиды | Берілген критерийлер бойынша бірін – бірі топ басшысы бағалайды |