logo

“Программа интерфейсімен танысу. Презентациялар. Мультимедиялық презентациялардың конструкторы”

Информатика 6 – сынып мұғалімі

Тогузаков Айдос Еркебуланович

Сабақтың мақсаты:    Программа интерфейсінің негізгі элементтері; PowerPoint қолданбалы программасын баптау және оны іске қосу, слайд түсінігі мен оның мәні туралы және негізгі элементтерін ажырата білу.

Сабақтың міндеттері:

  • Презентациялар мен PowerPoint тәжірибесі жайлы білімдерін арттыру;
  • Сабақ барысында оқушылардың ойлау қабілеттері мен сыни тұрғыдан ойлау, бағалау дағдыларын қалыптастыру;
  • Сабақта оқушылардың өзіне деген сенімділігі, ортамен қарым – қатынасқа түсу, ұйымшылдық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

  1. Презентацияны менгереді.
  2. PowerPoint программасын іске қосалады.
  3. Microsoft PowerPoint программа интерфейсінің негізгі элементтерін ажырата алады.

Сабақтың типі:   Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі:   аралас сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілдері: Джигсо, синкуэйн, тұжырымдамалық карта, ВЕНН диаграммасы, БҮБ кестесі, жаңа әдіс – тәсілдер, анализ, қолданыс, бағалау критерийлері т.б.

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Стикерлер, слайд, форматты қағаз т.б

Пәнаралық байланыс: математика, физика

Сабақ кезеңі Жұмыс түрі Мұғалім іс – әрекеті Оқушылардың іс – әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық 1)Сәлемдесу

(психологиялық ахуал қалыптастыру)

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Барша жанды құрметтеп,

Бас иеміз біз.

2) Түгелдеу

3)Топқа бөлу

Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Барша жанды құрметтеп,

Бас иеміз біз – деп жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады.

Топқа бөлінеді:

1.     Word

2.     Paint

 
Миға шабуыл Слайд арқылы суреттер көрсету Мына суреттерден нені байқап тұрсындар?

Бұл программаның бізге маңыздылығы бар ма?

Суретке қарап Microsoft Word программасы мен Paint туралы айтады, өмірдегі маңыздылығын болжайды  
Үй тапсырмасы 1.Артығы қайсы Оқушыларға бірди тапсырма беру Сыни тұрғысынан ойланып кесте толтырады Бірін – бірі бағалайды

Мұғалім бағалайды

Жаңа сабақ БҮБ – кестесі Тақырып бойынша білетіндерін сұрайды PowerPoint туралы өздерінің білетінін жазады  
  Жигсо

 

Жұмыстың мақсатымен таныстырады.

Атмосфералық қысымның сипаттамасын, Э.Торричеллидің тәжірибесі, барометрдің қолданылуымен танысу

Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.

 

Топтық және өзара бағалау
  Тұжырымдамалық карта Атмосфералық қысым, Э.Торричелли, барометр туралы білгендерін постерге түсіруге тапсырма беру Алған білімдерін постерге түсіріп қорғайды Сағат тілімен ауыстырып 2 жұлдыз 1 тілек арқылы бағалау
Жаңа сабақты бекіту ВЕНН диаграммасы Топпен жұмыс. Барометр мен барометр – анероидтың айырмашылығын жазындар Барометр мен барометр – анероидты ажыратып, талдап, жазып береді Өзара бағалау
Қорытынды Ойды жинақтайтын органайзер Бүгінгі сабақтарда білген, үйренгендерін жазу Білгенін, үйренгенін, үйренгісі келетінін жазып, оқиды Өзара бағалау
Үйге тапсырма беру Үйге тапсырма Атмосфералық қысым тақырыбына /иә немесе жоқ/ деп жауап беретіндей 10 сұрақ дайындап келу 10 сұрақ дайындап келеді  
Бағалау   Критерийлер арқылы қорытынды бағасын қояды Топ басшылар бағалау парағынан бағаларын оқиды Берілген критерийлер бойынша бірін – бірі топ басшысы бағалайды