logo

“Программа интерфейсімен танысу. Презентациялар. Мультимедиялық презентациялардың конструкторы”

Информатика 6 – сынып мұғалімі

Тогузаков Айдос Еркебуланович

Сабақтың мақсаты:    Программа интерфейсінің негізгі элементтері; PowerPoint қолданбалы программасын баптау және оны іске қосу, слайд түсінігі мен оның мәні туралы және негізгі элементтерін ажырата білу.

Сабақтың міндеттері:

  • Презентациялар мен PowerPoint тәжірибесі жайлы білімдерін арттыру;
  • Сабақ барысында оқушылардың ойлау қабілеттері мен сыни тұрғыдан ойлау, бағалау дағдыларын қалыптастыру;
  • Сабақта оқушылардың өзіне деген сенімділігі, ортамен қарым – қатынасқа түсу, ұйымшылдық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

  1. Презентацияны менгереді.
  2. PowerPoint программасын іске қосалады.
  3. Microsoft PowerPoint программа интерфейсінің негізгі элементтерін ажырата алады.

Сабақтың типі:   Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі:   аралас сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілдері: Джигсо, синкуэйн, тұжырымдамалық карта, ВЕНН диаграммасы, БҮБ кестесі, жаңа әдіс – тәсілдер, анализ, қолданыс, бағалау критерийлері т.б.

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Стикерлер, слайд, форматты қағаз т.б

Пәнаралық байланыс: математика, физика

Сабақ кезеңіЖұмыс түріМұғалім іс – әрекетіОқушылардың іс – әрекетіБағалау
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық1)Сәлемдесу

(психологиялық ахуал қалыптастыру)

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Барша жанды құрметтеп,

Бас иеміз біз.

2) Түгелдеу

3)Топқа бөлу

Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Барша жанды құрметтеп,

Бас иеміз біз – деп жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады.

Топқа бөлінеді:

1.     Word

2.     Paint

 
Миға шабуыл Слайд арқылы суреттер көрсетуМына суреттерден нені байқап тұрсындар?

Бұл программаның бізге маңыздылығы бар ма?

Суретке қарап Microsoft Word программасы мен Paint туралы айтады, өмірдегі маңыздылығын болжайды 
Үй тапсырмасы 1.Артығы қайсыОқушыларға бірди тапсырма беруСыни тұрғысынан ойланып кесте толтырадыБірін – бірі бағалайды

Мұғалім бағалайды

Жаңа сабақ БҮБ – кестесіТақырып бойынша білетіндерін сұрайдыPowerPoint туралы өздерінің білетінін жазады 
 Жигсо

 

Жұмыстың мақсатымен таныстырады.

Атмосфералық қысымның сипаттамасын, Э.Торричеллидің тәжірибесі, барометрдің қолданылуымен танысу

Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.

 

Топтық және өзара бағалау
 Тұжырымдамалық картаАтмосфералық қысым, Э.Торричелли, барометр туралы білгендерін постерге түсіруге тапсырма беруАлған білімдерін постерге түсіріп қорғайдыСағат тілімен ауыстырып 2 жұлдыз 1 тілек арқылы бағалау
Жаңа сабақты бекітуВЕНН диаграммасыТоппен жұмыс. Барометр мен барометр – анероидтың айырмашылығын жазындарБарометр мен барометр – анероидты ажыратып, талдап, жазып бередіӨзара бағалау
Қорытынды Ойды жинақтайтын органайзерБүгінгі сабақтарда білген, үйренгендерін жазуБілгенін, үйренгенін, үйренгісі келетінін жазып, оқидыӨзара бағалау
Үйге тапсырма беруҮйге тапсырмаАтмосфералық қысым тақырыбына /иә немесе жоқ/ деп жауап беретіндей 10 сұрақ дайындап келу10 сұрақ дайындап келеді 
Бағалау  Критерийлер арқылы қорытынды бағасын қоядыТоп басшылар бағалау парағынан бағаларын оқидыБерілген критерийлер бойынша бірін – бірі топ басшысы бағалайды