Тақырыбы: Қазақстанның климаты.Климат қалыптастырушы факторлар. Күн радиациясы.


Шал Ақын ауданы,Қазақ орта мектебі КММ,география пәні мұғалімі :

Ожикаева Саруар Бейсембиевна

Мектеп директоры: Исина Ырысты Олжабаевна

8 сынып

 Мақсаты:

Қазақстан климаты жайлы түсініктерін қалыптастырады. Теориялық білімдерін өмір мен байланыстырып, қолдана алады.
Күтілетін нәтиже: Қазақстан  аумағындағы жиынтық күн радиациясының түрлерімен (тура, шашыранды, жиынтық) және таралу заңдылықтар туралы түсінік қалыптасады.
Ресурстар:  Оқулық, интербелсенді тақта,суреттер,бейнежазба, постерлер.
Сабақ түрі: Топпен және жеке
Әдіс-тәсілдер:  «Ой қозғау»,» «Ойлан-жұптас-Бөліс», «Веер-таңда», «Джигсо» әдісі
 

 

 

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білу,түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Бағалау  

 

 

 

Рефлексия

 

 

Уақыты Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
 

 

 

2-минут

 

 

 

 

 

 

 

 

2-минут

1.Ұйымдастыру.

«Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру»

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды топтарға бөлу.

(Ауа элементтері атаулары арқылы  4-топқа бөлеміз)

 

(топта оқушылардың барлық деңгейде болуын қадағалау үшін, мұғалім өзі таратуына болады)

 

 

Оқушылар шаттық шеңберін құрып, орындықтарға отырады

(әр оқушы  қағазға өз атын жазып, сағат тілімен көршісіне ұсынады.Көршісі оның жақсы бір қасиетін жазады. Солай айналып өзіне келгенше жүргізіледі. Өзі туралы жазылған жақсы пікірлерді оқып, көңіл-күйі жақсарады)

 

 

Жаңбыр,Бұлт, Бұршақ,Қар  бойынша  4 топқа бөлінеді.

 

 

 

5-минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20-мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-минут

 

 

 

 

 

10-минут

ІІ  Үй тапсырмасы.

1.Көрсетілген бейнесуреттер бойынша. Әр топ мүшесі бір сұрақтан жеке, жұппен, топпен( барлығы 4сұрақ) құрастырады

(Л.Выготский «ЖАДА»)

 

2.Мұғалім дайындаған сұрақтармен танысып, салыстырады.

  топтан бір оқушыдан (Веер-таңда әдісі ) сұрақтарын оқиды, келесі топ жауап береді.

1-топ сұрақ

2-топ жауап

3-топ сұрақ

4-топ  қорытындылайды

 

 

 

 

III.Негізгі бөлім.(жаңа материал)

«Миға шабуыл» страдегиясын қолданып ,климатқа сипаттама беру.

Жаңа сабақтың мақсаты  оқушылармен бірге анықталады.

Проблемалық сұрақтар

Климат жайлы не білесіндер?

Климат қалыптастырушы факторлар қандай?

Топпен жұмыс

Әр топқа тапсырма беріледі:

Мұғалім бағыт, бағдар береді.

( фасилитатор)

Стратегия

Топты жұмыс ережесімен таныстыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар  себебін  оқып білуге ынталанады.

Тың идеялар айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

1топ- тақырыпты оқып, Картадан Петропавл,Астана, Қарағанды,Жезқазған.Тараз және Шымкент,қалаларының жиынтық күн радиациясының мөлшерін анықтаңдар

2-топ тақырып бойынша Қазақстан аумағындағы 660

Миридиан бойынша оңтүстіктен солтүстікке қарай жиынтық радиация мөлшері қалай өзгереді?

3-топБір ендік бойында орналасқан Алматы және Владивасток қалаларында жиынтық радиацияның мөлшері не себептен әр түрлі?

4-топ.Алынған фактілерді пайдалана отырып жиынтық радиацияның таралу заңдылықтары туралы қорытынды шығарыңдар.

 «Мен,сен,біз»

стратегиясын қолданып

топпен тақырыпты түсінеді

 

«Джигсо» страдегиясын

қолданып

оқушылар әр топқа түсіндіреді

 

 

 

 

                                2 тапсырма:

Оқушылар Қазақстан аумағындағы жиынтық күн радиациясы картасын  қолданып

Солтүстік Қазақстан облысына бір жылда Күннен 1 см ² ауданға түсетін жылу мөлшерін анықта. Бір жылғы жұтылған күн радиациясының (Рж ) көрсеткішін есепте ?

3 тапсырма:

СҚО ауданы солтүстігінде (90ккал/см²), оңтүстігінде (100 ккал/см²) изосызықтары аралығында орналасқан. Бір жыл ішінде 1м² жерге жұтылған радиация түрінде қандай жылу мөлшері түседі?
Оқушылар, Қазақстанның қай бөлігінде күн сәулесінің түсу ұзақтығы үлкен ?

Не себептен?

 

 

 

 

 

Бағалау критерийлері ж/е дескрипторлар бойынша

 

 

5- минут

Қорытынды

Рефлексия

Нені әлі қорытамын…

Нені алдым…

Нені түсінбедім…

 

 

Кері байланыс парағы толтырады

Үйге тапсырма Параграф-20 .Климат туралы «Синквейн» құрастыру. Қазақстанның климатына презентация жасау

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *