Сабақты өзіндік талдауы
Математика пәні мұғалімі Мукатаева Гульмира Шариповна,
Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы,
Қазақ орта мектебі КММ,
Мектеп директоры: Исина Ырысты Олжабаевна
Сабақтың тақырыбы: Рационал көрсеткішті дәреже тарауы
Алгебра оқулықтың авторлары: А.Әбілқасымова, Т. Кучер,В.Корчевский,З. Жұмағұлова,2012 жыл
I.
–Сыныпқа жалпы сипаттама: сыныпта барлығы 12 оқушы, оның 1 оқушысы (Ескулова Алмагүл ) аудандық спартакиадаға қатысушы,1 оқушысы ауырып жатыр (Найманов Аңсар), қатысқаны -10 оқушы
– Білім сапасы 56-57 пайыз, Оқу озаты жоқ, математика сабағынан үлгерімі
6 оқушы «4»-тік, 6 оқушы «3»-тік бағаға оқиды.
– Тақырыпты таңдау: Рационал көрсеткішті тарауы, қамтылған тақырыптар :
а) n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері
ә)Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
б) Құрамында рационал көрсеткішті дәреже және n-ші дәрежелі түбірі бар өрнектерді түрлендіру
в) Иррационал теңдеулер
-Мақсаты: Құрамында рационал көрсеткішті дәреже және n-ші дәрежелі түбірі бар өрнектерді түрлендіру біліктілігін қалыптастырып, оқушылардың білімін кеңейту.
II.
Талдау элементтері | Қорытынды | |
1.Сабақтың мақсатын талдау | ||
Сабақтың мақсатының дұрыс қойылуы | Математика пәні сабағының білімділік,тәрбиелік, дамытушылық мақсаттары тақырыпқа байланысты қойылды. | |
Бағдарлама талаптары | Сабақ мақсаттары ҚР 12 жылдық білім беру МЖБС байқау жобасының талабына сай келеді. | |
Материалдық мазмұны | Оқытылатын материалдар мазмұны оқытудың жаратылыстану -математика бағыттарына сай келеді. | |
Оқушылардың білімдері мен дағдыларының қажетті деңгейі | Оқушылардың біліміне,дағдысына,ұғымына сәйкес алгебра пәнінің тақырыбы оқытылды. | |
Оқушылардың дайындық деңгейі | Әр оқушының қабілеті ескерілді. | |
Оқытудың соңғы нәтижесі | Оқушылар дағдысын,шеберлігін қалыптастыру. | |
Оқушыларды мақсатқа жеткізудің әдістері мен формалары | Оқушыларға жеткізудің формасы мен әдістері анық,қарапайым нақты ұйымдастырылды. | |
Қойылған мақсатқа жетудің сатылары | Қойылған міндеттерді түгел орындау. | |
2. Cабақты ұйымдастырудың және құрылымына талдау | ||
Сабақтың құрылымы мен сәйкестігі | Сабақ құрылымы сабақ типіне сәйкес келеді. | |
Сабақтың логикалық реттілігі мен этаптарынының байланысы | Сабақтың бөлімдерінің өзара байланыстырып реттеу. | |
Сабақтың зтаптарына уақытты бөлудің мақсаттылығы | Сабақтың бөлімдеріне уақытты дәл бөле отырып тиімді ұйымдастыру. | |
Математика кабинетіндегі құралдарды пайдаланудың тиімділігі | Математика кабинетіндегі құралдар өтілетін тақырыптарға байланысты сабақ барысында қолданылды, кейбір техникалыө ақаулар болып қалды. | |
Оқушылар мен мұғалімнің еңбекті ғылыми тұрғыда ұйымдастыруы | Мұғалімнің ойластырумен,оқушылардың ойлау қабілеттері арқылы жүргізеді. | |
Сабақтың басы мен соңын ұйымдастыру | Уақытымен және жоспар бойынша | |
Сабақ жүргізу ырғағының тиімділігі | Қазақ тілінде түсінікті етіп жүргіздім.
|
|
Сабақ жоспарының болуы және оның орындалу дәрежесі | Сабақ жоспары әр сабақта ойластырып жасалады,пайдаланылады. | |
3. Сабақ мазмұнын талдау | ||
Сабақ мазмұнының стандарт талабына дәл келуі | Сабақ мазмұны ҚР 12 жылдық білім беру МЖБС байқау жобасының талабына сай келеді. | |
Баяндаудың ыңғайлығы | Мұғалімнің материалды баяндау деңгейі оқушылардың түсінуіне игеруіне дәл келеді. | |
Баяндаудың ғылымилығы | Мұғалімнің материалды баяндауы оқулық мазмұны негізінде оқушылардың білім деңгейіне сәйкес қосымша материалдар(интернет желісінен) пайдаланды. | |
Сабақтың мазмұнының өмірмен байланыстылығы, кәсіптік бағдар беру | Әрбір сабақтың өмірмен тығыз байланыс орнаған және әрбір оқушының келешек мамандығы ескерілді. | |
Сабақ мазмұнының оқушылар қажеттілігі мен қызығушылығына байланыстылығы | Әрбір сабақтың мазмұнына сәйкес оқушылар қажеттілігі,қызығушылығы ескеріліп өткізілді. | |
Оқушылардың ізденушілігі өз бетімен ойлауы оқу әрекетінің бейімділігін қалыптастыру | Оқушылардың өздігінен ойлауы, оқу әрекеті, белсенділігі әр сабақтың материалдарына байланысты жүзеге асыру мұғалімнің негізгі міндеті деп есептеймін.(Балық сүйегі ) | |
4.Сабақ үстіндегі оқушылар жұмысына талдау | ||
Сабақтың әр бөліміндегі оқушылардың жұмысқа қабілеттілігі және белсенділігі | Оқушылардың сабақ барысында жұмысқа қабілеттілігі және белсенділігін әр түрлі жұмыс формаларымен, жауаптарын бағалаумен асырды. | |
Сабақ және тақырыпқа қызығушылық | Сабаққа,тақырыпқа оқушылар қызығушылығын сабақтың әр түрлілігімен,әдістерімен мұғалім жүзеге асырады.(деңгейлік есептер, генеалогиялық әдіс бойынша постер құрау) | |
Сабақтағы еңбектің мәдениеттілігі.Оқушылардың жұмыс түрін ұйымдастыруы | Оқушылдар сабақта уақытты тиімді пайдалануды,оқушылар ережесін сақтауды,жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыруды мұғалім көмегімен қалыптастырады. | |
Оқушылардың бірдей талапты орындауы | Математика жұмыс дәптерін жүргізу, бағалау парағын толтыру, талапқа сай ұстауы.
|
|
Оқушылар білімі мен дағдыларының сапасы | Оқушылар мұғалімнің бағалауына оң көзбен қарайды,өйткені олар жауаптарына өзіндік бақылау,өзіндік бағалау жайын біледі.
|
|
Сәтті өткен | Жоспарланған тапсырмалардың орындалуы | |
Сәтсіз өткен | -Техникалық ақаулардың орын алуы,
-сабақ басындағы оқушылардың алдына қойған мақсаттарының , сабақ соңында орындалу деңгейі жайлы сұралынбай қалды. |
|
5. Үй тапсырмасына талдау | ||
Үй тапсырмасын тексерудің әдістері мен тәсілдері | Тест жұмысын компьютерде орындау . | |
Үй тапсырмасының көлемі | Үй тапсырмасының көлемі өтілген материалдың қиындығына байланысты беріледі.Оқушылардың қабылдау мүмкіндігіне қарай. | |
Сабақ беру барысында оқушылардың үй тапсырмасын орындауға дайындау | Үй тапсырмасын қалай орындау керектігі жөнінде оқушыларға түсінік жасалды. | |
6. Сабақтың шартына санитарлық-гигиеналық баға беру | ||
Тақтаны пайдалану | Математика кабинетінде қоңыр түсте,магнитті тақтамен жабдықталған.Оқушыға қолдануға қолайлы. | |
Бөлменің жарықталуы,тазалығы | Математика кабинеті күндізгі жарық шамымен жарықталған,тазалық талапқа сай. | |
Көрнекілікті пайдалану,қолдану | Таблица.дискриптор, сабақтың соңындағы көңіл күйді бейнелейтін суреттер стандартқа сай жасалған. | |
Техника қауіпсіздігін сақтау. | Мұғалім оқу жылы басында әр сыныптың оқушыларын техника қауіпсіздік ережесімен таныстырып,арнаулы журналға қол қояды. | |
7. Сабақтың психологиялық талдауы | ||
Оқушылардың сабақ алдындағы психологиялық жағдайы | Мұғалім оқушыларды сабаққа психологиялық жағдайға дайындауға көңіл бөліп әр түрлі әдістеме қолданылады.
Өткен сабақ туралы қызық фактілер арқылы оқушылар көңіл –күйін сабақта рефлексияда дайындайды. |
|
Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту | Осы мақсатты мұғалім түрлі проблемалық
жағдайлар туғыза отырып өтілетін материалдарға байланысты оқушылардың ойлау қабілетіне жағдай жасайды. |
|
III. Қорытынды
Әр математика пәнінің мұғалімі ҚР «Білім туралы » Заңын орындау мақсатында білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін орындау жолында ізденіспен еңбек етеді. Яғни, әр оқушының тақырыптарды толыққанды меңгеруге нақты көңіл бөлінеді. Математиканы оқытудың мақсаты-оқушыларды математикалық модель құруға, қойылған мәселені шешу үшін қажетті алгоритмді құруға немесе ыңғайлы математикалық жаңа әдіс-тәсілдердің көмегімен өз бетінше білім алу қабілеттерін дамытуға үйрету болып табылады.