«ХХғ. 20-30 жж. мәдени құрылыс. Қазақстанда кеңес медицинасының құрылуы» тақырыбына арналған оқу- әдістемелік өңдеу


Ж.М.Зейнегабиева тарих пәнінің оқытушысы

Қарағанды қаласының медицина колледжі

 

Білім алушы білуі керек:

-негізгі фактілер, үрдістер, түсініктер, теориялар, жүйелілік пен тұтастықты сипаттайтын болжамдар: тарихи үрдістің тұтастығын;

-заманауи қоғамдық үрдістердің тарихи маңыздылығын;

-Қазақстанның тарихи жолының ерекшеліктерін, оның әлемдік қауымдастықтағы орнын;

-тарихи үрдістегі маңызды әдістемелік концепцияларды, олардың ғылыми және танымдық негіздерін;

-өткен процестер мен оқиғалардың, құбылыстардың тарихи, тарихи-әлеуметтік, тарихи-саяси, тарихи-мәдени ерекшеліктерін;

-қоғамдық институттардың құрылуы мен дамуының, әлеуметтік қарым-қатынастар жүйесінің, адам мінез-құлқының нормалары мен мотивтерінің  тарихи шарттарын;

-Қазақстан және әлем тарихының,  ұлттық және аймақтық, конфессионалдық, этноұлттық, жергілікті тарихтың қарым-қатынасы мен ерекшеліктерін;

-қоғамдық дамудағы заңдылықтар;

-Қазақстан дамуының ерекшеліктері;

-Қазақстандағы ұлттық процестердің дамуы.

 

Білім алушы істей білуі керек:

-әртүрлі дерек көздеріндегі тарихи ақпаратты ізденуді жүргізу;

-тарихи ақпарат көздеріне сынисараптама жүргізу (дерек көзінің авторына, мерзіміне, жағдайына және оны жарыққа шығару мақсатына сипаттама жасау).

-әртүрлі таңбалық жүйедегі берілген тарихи ақпаратты сараптау (мәтін, карта, кесте, сызба, дыбыстық визуалдық қатар);

-тарихи проблемаларға құрылған пікірталастарға қатысу, тарихи мәліметтерді дәйек ете отырып, талқыланған сұрақтар бойынша өзіндік көзқара пен бағыт қалыптастыру;

– әртүрлі дерек көздеріндегі тарихи ақпараттарға кешенді ізденіс  жүргізу, тарихи ақпараттарды іздеу мен жүйелеу барысында  электронды өңдеу, әртүрлі таңбалық жүйедегі берілген тарихи ақпаратты бейнелеу (мәтін, карта, кесте, сызба, дыбыстық визуалдық қатар), бір таңбалық жүйедегі ақпаратты екіншісіне көшіру;

-ақпарат көзіне ішкі және сыртқы сыни пікір беру (дерек көзінің авторына, мерзіміне, жағдайына және оны жарыққа шығару мақсатына сипаттама жасау, дерек көзінің растығы).

-тарихи үрдістер мен оқиғаларды тану үшін себептік-тексеру, құрылымдық-функционалдық, уақытша және кеңістік сараптамаларының принциптерін қолдану;

әртүрлі тарихи ақпаратты дүниежүзілік тарихтың заңдылықтары туралы өзінің түсінігі негізінде жүйелеу;

-топтық зерттеу жұмыстарына қатысу, пікірталастың шешуші сәттерін анықтау, талқыға салынатын сұрақтар бойынша өзіндік позициясын анықтау; оны дәлелдеу үшін тарихи деректерді пайдалану; әртүрлі ой-пікірлерді ескере отырып, ойын интеграциялау.

-тарихи танымдық жұмыс бойынша жеке және топтық зертеулердің нәтижелерін конспект, реферат, тарихи шығарма, резюме, сыни пікір, зерттеу жобасы, ашық презентация ретінде көрсету.

Толығырақ

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *