Ашық сабақ: “5 санын қосу және азайту”
И.Ф.Халипов атындағы № 1 мектеп жасына дейінгі шағын орталығы
бар жалпы білім беретін орта мектебі мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Аубакирова Ментай Есенгалиевна
5 санын қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
1.5 санын қосу,азайту тәсілдері жайлы оқушылардың білімдерін бекіту.
2.Логикалық тапсырмаларды орындай отырып оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру
3.Оқушыларды адамгершілікке,ұйымшылдыққа, отан сүйгіштікке тәрбиелеу.
Пән аралық байланыс: дүниетану, оригами
Көрнекілік: Ойындар,суреттер,сандар,интерактивті тақта.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,көрсету,жаңа білімдерді игеру,талдау,жинақтау.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиалық дайындық.
Қайырлы таң достар,
Қайырлы,күн болсын!
Сәрсенбінің ,сәтті,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын.
II.Үй тапсырмасын тексеру.
№4
ІІІ. Өткен сабақты пысықтау.
<<Кім жылдам?>>ойыны
1 .Қосылғыштардың бірі 4 болатын қосындылардан тұратын қосу кестесін жаз !
Сандар құрамын еске түсіру.
2 .Математикалық диктант. / Допты лақтыру әдісі/
5+5= 5-4= 3+2 = 5-5 =
2+5= 10-5= 5-0= 5+5 =
ІІІ.Мақсат қою кезеңі:Бүгінгі өтетін сабағымыз: 5санын қосу және азайту.
I v.Жаңа сабақ
1.Шығармашылық тапсырма:
Кірпіде 7 алма болды,оның 2-уін жоғалтып алды.
Кірпіде қанша алма қалды?
7-2=5
- Оқулықпен жұмыс.
Оқушы тапсырманы оқиды,тақтаға 5 –тің қосу кестесін жазады.
2 .Дәптермен жұмыс .
.
5-тің жазылу ережесін еске түсіру, ауада жазу.
а/ 5-тің қосу кестесін жазу
б/ кері амал орындау
№1 тапсырма жазылыды.
0+5=5 10-5=5
1+5=6 9-5=4
2+5=7 8-5=3
3+5=8 7-5=2
4+5=9 5-4=1
5+5=10 5-5=0
№ 2 өзіндік жұмыс оқушылар өздері орындайды.
5+5=10 10- 5= 5 4+5 =9 9-5= 4
v Бекіту
№ 3 тақтада орындау
1 , 5,10 кері 10,,5,1
V.Сергіту сәті
От шашу ойыны .
- Қорыту .Шығармашылық тапсырма.
№5 есеп ауызша Жеке- жеке орындайды. /Ою өрнектер жайлы мәліметтер беру/
Аида 9 оюдың суретін салды .Олардың 5-еуін бояды.Ол тағнеше оюды бояу керек ?
Аққала , алма, алмұрт, туралы есеп ойдан құрастыру.
Кел , ойнайық !Қонжыққа құлпынай көмектесейік
VI І Логикалық тапсырмалар.
1 .Бір бұтақта бес алма.
Біреуін бер Мұратқа,
Сонда қалмақ неше алма? /4/
2.Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Жасырып бесеуін,
Қалды енді нешеуі. /5/
3.Айжан бесте,
Гүлжан үште.
Екеуін косып шаққанын,
Нұржанның жасын ұққаның. /8/
4.Оригами өнерін меңгергенімізді көрсетейік . Қағаздан бүктеу арқылы жасалатын өнер.
Қағаздан ұшақ жасап 5-тің қосу кестесін жазып бір бірімізге тапсырма берейік.
VІІІ.Үйге тапсырма №4 тапсырма
ІX.Бағалау