Ашық сабақ: “5 санын қосу және азайту”

И.Ф.Халипов атындағы № 1  мектеп  жасына дейінгі шағын орталығы 

бар  жалпы білім  беретін орта мектебі мемлекеттік  коммуналдық мекемесі

 Аубакирова Ментай Есенгалиевна

                 5 санын қосу және азайту

Сабақтың мақсаты:

1.5 санын қосу,азайту тәсілдері жайлы оқушылардың білімдерін бекіту.

2.Логикалық  тапсырмаларды орындай отырып оқушылардың  пәнге қызығушылығын арттыру

3.Оқушыларды адамгершілікке,ұйымшылдыққа, отан сүйгіштікке  тәрбиелеу.

Пән аралық байланыс: дүниетану, оригами

Көрнекілік:  Ойындар,суреттер,сандар,интерактивті тақта.

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,көрсету,жаңа білімдерді игеру,талдау,жинақтау.

Сабақтың  түрі:аралас сабақ

                      Сабақтың барысы:

        I.Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиалық  дайындық.

Қайырлы таң  достар,

Қайырлы,күн болсын!

Сәрсенбінің ,сәтті,

Сәттілікке толсын.

Біздің алар бағамыз,

Кілең бестік болсын.

  II.Үй тапсырмасын тексеру.

№4

  ІІІ. Өткен сабақты пысықтау.

     <<Кім жылдам?>>ойыны

1 .Қосылғыштардың  бірі  4  болатын  қосындылардан  тұратын қосу кестесін жаз !

    Сандар құрамын еске түсіру.

2 .Математикалық диктант. / Допты лақтыру әдісі/

5+5=   5-4=   3+2 =    5-5 =

2+5=  10-5=  5-0=    5+5 =

ІІІ.Мақсат қою кезеңі:Бүгінгі өтетін сабағымыз:  5санын қосу және азайту.

          I v.Жаңа сабақ

1.Шығармашылық  тапсырма:

Кірпіде 7 алма болды,оның  2-уін  жоғалтып алды.

Кірпіде қанша алма қалды?

7-2=5

  1. Оқулықпен жұмыс.

Оқушы тапсырманы   оқиды,тақтаға  5 –тің  қосу кестесін жазады.

2 .Дәптермен жұмыс .

.

     5-тің жазылу ережесін еске түсіру, ауада жазу.

а/ 5-тің қосу кестесін жазу

б/ кері амал орындау

№1 тапсырма   жазылыды.

0+5=5     10-5=5

1+5=6     9-5=4

2+5=7     8-5=3

3+5=8     7-5=2

4+5=9     5-4=1

5+5=10   5-5=0

№ 2 өзіндік жұмыс оқушылар өздері орындайды.

5+5=10  10- 5= 5   4+5 =9    9-5= 4

 v Бекіту

№ 3 тақтада орындау 

           1 , 5,10        кері  10,,5,1

 

V.Сергіту сәті

       От шашу  ойыны .

  1. Қорыту .Шығармашылық тапсырма.

  №5 есеп ауызша  Жеке- жеке  орындайды. /Ою өрнектер жайлы мәліметтер беру/

    Аида 9 оюдың суретін салды .Олардың  5-еуін бояды.Ол  тағнеше оюды бояу керек ?

Аққала , алма, алмұрт, туралы есеп ойдан құрастыру.

Кел , ойнайық !Қонжыққа құлпынай көмектесейік

 

  VI І Логикалық тапсырмалар.

1 .Бір бұтақта бес алма.

Біреуін бер Мұратқа,

Сонда қалмақ неше алма?   /4/

2.Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ.

Жасырып бесеуін,

Қалды енді нешеуі. /5/

3.Айжан бесте,

Гүлжан үште.

Екеуін косып шаққанын,

Нұржанның жасын ұққаның. /8/

4.Оригами өнерін меңгергенімізді  көрсетейік . Қағаздан бүктеу арқылы жасалатын өнер.

Қағаздан ұшақ жасап 5-тің қосу кестесін жазып бір бірімізге тапсырма  берейік.

  VІІІ.Үйге тапсырма №4 тапсырма

  ІX.Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Слайд1 Слайд2 Слайд3 Слайд4 Слайд5 Слайд6 Слайд7 Слайд8 Слайд9 Слайд10 Слайд11 Слайд12 Слайд13 Слайд14 Слайд15 Слайд16

Leave a Reply

Your email address will not be published.