Итоговое занятие «Орманға саяхатқа шығу»


Нурабаева Жанат Каримовна

Воспитатель мини-центра

Акмолинская область г.Степногорск

ГУ «Средняя школа села Карабулак»

мини-центр «Балапан»

Скачать материалы

Цели: 1. повторить ранее изученные темы.

  1. продолжать работу над развитием речи:

Умение отвечать полным ответом на

вопросы:Мынау не?Қандай? Не істеп жатыр?

  1. Развивать внимание,

память, желание активно принимать участие

на занятии.

Билингвальный компонент:

Орман-лес, көктем-весна.

Этапы деятельность Деятельность воспитателя Деятельность детей
Побуждение Ал, балалар, ортаға шығайық, үлкен шеңберқұрайық. Жылулық шеңбер.

Айнала тал-терек желпиді, желегін таңертең ертерек бақшаға келемін

Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Балалар, қонақтарменмен амандасыңдар!

 

 

 

 

 

 

 

Сәлеметсіз бе мұғалім!

 

Сәлеметсіндерме құрметті қонақтар!

Организация, мотив Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Жыл бойы өткен тақырыптарды атап өтеміз.

1.Қазір қандай жыл мезгілі?

 

 

 

 

 

Қазір-көктем.

  2. Бүгін қай күн аптасы?

Өте жақсы. Барлығы дұрыс. Қазір көктем. Ең құлпырған, әдемі жыл мезгілі. Барлығы жаңарады. Сондықтан бүгін біз орманға саяхатқа шығамыз.Біздің ауылдық орманына.

Дайынсыңдар ма?

Ал ендеше жолға шығайық.

Абай болыңдар!

Үстеріңді кірлетіп алмаңдар!

Мінекей, орманға да келіп қалдық. Орман қандай тамаша! Ауасы да таза! Құстар қандай әдемі ән айтып жатыр.

1.Қараңдар, мынау қандай құс?

2.Ол қай ағашта отыр?

3.Мынау қандай құс?

4.Үкі қай ағашта

отыр?

5.Мынау қандай құс?

Ол қай ағашта

отыр?

Балалар дала құстары айтылды, ал үй құстарын айтып беріңдерші.

Показ картинок.

Мынау не құс?

Барлығы дұрыс.

Ағаштар қандай?

Ағаштардың астында нелер отыр?

1.Мынау қандай аң?

2.Ол қандай?

3.Мынау қандай аң?

Ол қандай?

4.Мынау қандай аң?

Ол қандай?

5.Мынау қандай аң?

Ол қандай?

6.Мынау қандай аң?

Ол қандай?

Өте жақсы.Бұл аңдар орманда тұрады?

Осында қорек етеді.Көкте өсіп жатқан не?

Қандай әдемі!

1.Мынау қандай гүл?

2.Түймедқтың үстінде не отыр?

3.Мынау қандай гүл?

4.Бақбақтың үстінде не отыр?

5.Мынау ағаштың астында қандай жәндік?

6.Гүлдердің астында не тігіліп қалды?

Табиғатта барлығы өз орнын табады аңдар да, жәндіктер де, гүлдер де. Сендер білесіңдер ме, табиғатты қорғайтын орман періштесі бар. Оны көргілерің келе ме?

Онда шақырайық.

 

Періште келді: қандай тәртіпті балаларсыңдар!

Сендер табиғатты қалай жақсы білетіндеріңді естігім келеді. Мен cендерге жұмбақ айтамын. Сендер оның шешуін айтасыңдар!

1.      По полю рыщет телят, ягнят ищет.

2.Рыжая хозяюшка

Из лесу пришла

Всех кур пересчитала

и с собой унесла.

3.Рук много,

а нога одна.

Періште: өте жақсы жұмбақтарды дұрыс шештіңдер.

Бізде саған табиғат туралы өз ойымызды айтқымыз келеді.

 

 

 

Періште: Дұрыс мен осындай балалармен танысқаныма өте қуаныштымын. Қазір мен асығыспын. Басқа ормандарды көріп шығуым керек. Біреуге көмек керек шығар. Мен сендерге сыйлық тастап кетемін.

Сау болыңдар, балалар!

Бізде, балалар, ауылға, бақшаға жетіп қалайық. Бірақ, біріншіден, таза ауада денемізді шынықтырайық.

Оң қолымда-бес саусақ

Сол қолымда-бес саусақ

Екі қолымда-он саусақ.

Оң аяқпен секірем,

Сол аяқпен секірем,

Екі аяқпен жүгірем

Ал енді ауыл жаққа барайық.

Выносится мольберт с рисунками домашних животных.

Сендер ауылда тұрасыңдар, маған қазір үй жануарларын айтып беріңдер.

Мынау не?

Олардың төлдері.

 

Өте жақсы.

Міне, біз бақшаға,келдік, қолыымыз кірленді. Қолымызды жуайық. Не керек ол үшін?

Тағы да қандай тазалық заттарды айтып бере аласыңдар?

Қазір ойын ойнайық не артық

Ыдыс-киімдер

Жемістер-көкөністер.

Ал балалар, сабақ аяқталды.

Біз сабақта не істедік?

 

 

Сабаққа жақсы қатысқандарға.

Сендерге періште сыйлық берді. Қазір сендерге таратамын.

Раздаются подарки детям, гостям

Сау болыңдар балалар!

Бүгін-жұма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Иә.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бұл тоқылдақ.

 

Ол емен ағашында отыр.

Бұл үкі.

Үкі қайың ағашында отыр.

Бұл қарға.

Ол қарағай ағашында отыр.

 

 

 

 

Қаз,үйрек, күркетауық, тауық, әтеш, балапан.

 

Олар биік, әдемі.

Ағаштардың астында аңдар отыр.

Бұл түлкі.

Ол қызғылт-сары.

Ол қасқыр

Қасқыр сұр.

Ол қоян.

Ол ақ.

Ол аю.

Аю қоңыр.

Бұл кірпі.

Ол сұр.

 

 

 

Бұлар гүлдер.

 

Бұл түймедақ.

Түймедақтың үстінде көбелек отыр.

Ол бақбақ.

Бақбақтың үстінде инелік отыр.

Ол өрмекші.

 

Ол қанқиз

 

 

 

 

 

 

 

Иә.

Періште, періште, періште!

 

 

 

 

 

 

 

 

Волк-қасқыр.

 

Лиса-түлкі.

 

 

 

Дерево-ағаш.

 

 

 

 

1.Ағаштарды сындыруға болмайды.

2.Құстар ұяларың бұзуға болмайды.

3.От жағуға болмайды.

4.Ластауға болмайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сау болыңыз, періште!

 

 

 

 

 

 

 

Проговоривают

выполняют

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сиыр, жылқа, түйе, қой, ешкі, бұзау, құлын, бота, қозы, лақ.

 

 

 

 

 

Сабын

Тіс пастасы, тіс щеткасы, жөке, сүлгі.

 

 

 

Мысалы:

Мынау көкөністер, алма-артық.

 

Орманға бардық, жәндіктерді, аңдарды, құстарды көрдік.

 

 

 

 

 

 

 

Сау болыңыз мұғалім!

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *