Математика сабағы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы
Аранды ауылы, №97 орта мектептің
Математика пәнінің мұғалімі Аяпова Райкул
Сабақтың мақсаты: | Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісін; таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісін; рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету. | |||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісін; таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісін; рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйренеді. | |||||||||||||||
Сілтеме | Оқулық 6-сынып. Математика. Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Е.С. | |||||||||||||||
Тапсырма көздері | Топтық жұмыстар. Жеке жұмыс. | |||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі | Түрлі – түсті маркер, стикер, оқулық, үлестірме материалдар. | |||||||||||||||
Уақыты | Мазмұны | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Көрнекіліктер, ресурстар | ||||||||||||
2 мин | І бөлім
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2.Сыныпты топқа бөлу.
|
1.Сәлемдесіп, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.
2Сынып екі топқа бөлінеді. |
Сәлемдеседі.
«Оң сандар», «Теріс сандар» |
сандықша
|
||||||||||||
3 мин | ІІ бөлім
«Көпір» тапсырмалары: (оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді) №577 |
1) 7 · ( * ) = -21
2) -15 · ( * ) = 60 3) -5 · ( * ) = -30 4) ( )· (-4) = 36 5) ( * )· (-9) = -63 -25 · ( * ) = -100 |
Сұраққа жауап береді. | Интерактивті тақта | ||||||||||||
5 мин | ІІІ бөлім
«Білу» тапсырмалары(Кім? Не? Қалай? Қашан? Қандай?) Сол арқылы оқушылар тақырып бойынша толық ақпаратты меңгереді. |
Жұмыс мазмұнымен таныстыру.
Бос тұрған жерге қажет сөз бен сөз тіркестерін жаз: І. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту үшін: 1.Осы сандардың модульдерін ______керек; 1.Көбейтіндінің мәнінің _________ “-” таңбасын қою керек. ІІ. Екі теріс санды көбейту үшін осы _______________ модульдерін көбейту керек. ІІІ. Егер көбейткіштердің кемінде біреуі 0-ге тең болса, онда көбейтінді де ____ге тең болады. |
Жеке тапсырма орындайды. | парақшалар | ||||||||||||
5 мин | ІУ бөлім
Түсіну тапсырмалары (Неліктен?Неге?Себебі?) т.с.с.сұрақтар оқушылар жогарыда берілген жауаптарына қойылады.Сол арқылы ол тақырыпты терең меңгереді. |
Бағыт-бағдар береді.
v “Оң сандар” тобына: (-)•(-)→(+) Неліктен плюс шығады? v “Теріс сандар”тобына: (-)•(+)→(-) Неліктен минус шығады? |
Топтық тапсырма орындайды. | Плакаттар, маркерлер | ||||||||||||
5 мин |
У бөлім
«Талдау» тапсырмалары: Тақырыптың басты идеясын бөліп шығар деген тапсырмалар болу керек |
Әдісін түсіндіру.
|
Кластер қорғайды. | Плакаттар, маркерлер | ||||||||||||
2 мин |
Сергіту | |||||||||||||||
12 мин |
УІ бөлім
«Қолдану» тапсырмалары №578, №585 |
Тапсырманы түсіндіреді | Есептер шығарады. | Жұмыс дәптері, оқулық | ||||||||||||
5 мин | УІІ бөлім
«Жинақтау» тапсырмалары
|
Тест тапсырмалары
1. Екі теріс санның көбейтіндісі: А.Оң сан B. Теріс сан 2. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні: АОң сан В.Теріс сан 3. (- ) • (-)= А. – B. + 4. (+) • (- )= А. – B. + 5) – 5,7 • (- 3,7) = 6) 1, 5 • (- 4, 04) =
|
Дұрыс жауабын белгілейді | парақшалар | ||||||||||||
5 мин | УІІІ бөлім
«Бағалау» тапсырмалары: |
Есептеп, шығару жолын түсіндір. | Есептің шығару жолын түсіндіреді. | парақтар | ||||||||||||
2 мин | ІХ бөлім
Жиынтық баға Бағалау парағы |
Жиынтық бағаны айтады және журналға түсіреді. | Смайликтер жинайды. | Смайликтер, бағалау парағы | ||||||||||||
1 мин |
Х бөлім
|
Тапсырма береді | Сұрақтар болса сұрайды. | |||||||||||||
1 мин |
Рефлексия
Бағдаршам |
Түсіндіреді | Сабақ туралы ойын түстер арқылы көрсетеді | Бағдаршам түстері |