Математика сабағы


Қызылорда облысы, Қазалы ауданы

Аранды ауылы, №97 орта мектептің

Математика пәнінің мұғалімі Аяпова Райкул

Сабақтың мақсаты: Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісін; таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісін; рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Күтілетін нәтиже Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісін; таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісін; рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйренеді.
Сілтеме Оқулық 6-сынып. Математика. Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Е.С.
Тапсырма көздері Топтық жұмыстар. Жеке жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі Түрлі – түсті маркер, стикер, оқулық, үлестірме материалдар.
Уақыты Мазмұны Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Көрнекіліктер, ресурстар
2 мин І бөлім

1.Ұйымдастыру кезеңі.

 

2.Сыныпты топқа бөлу.

 

1.Сәлемдесіп, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.

2Сынып екі топқа бөлінеді.

Сәлемдеседі.

 

 

«Оң сандар»,

«Теріс сандар»

сандықша

 

 

 

3 мин ІІ бөлім

«Көпір» тапсырмалары:

(оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді) №577

1) 7 · ( * ) = -21

2) -15 · (  * ) = 60

3) -5 · ( *  ) = -30

4) (  )· (-4) = 36

5) ( * )· (-9) = -63

-25 · ( * ) = -100

Сұраққа жауап береді. Интерактивті тақта
5 мин ІІІ бөлім

 «Білу» тапсырмалары(Кім? Не? Қалай? Қашан? Қандай?)

Сол арқылы оқушылар тақырып бойынша толық ақпаратты меңгереді.

Жұмыс мазмұнымен таныстыру.

Бос тұрған жерге қажет сөз бен сөз тіркестерін жаз:

І. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту үшін:

1.Осы сандардың модульдерін ______керек;

1.Көбейтіндінің мәнінің _________ “-” таңбасын қою керек.

ІІ. Екі теріс санды көбейту үшін осы _______________ модульдерін көбейту керек.

ІІІ. Егер көбейткіштердің кемінде біреуі 0-ге тең болса, онда көбейтінді де ____ге тең болады.

Жеке тапсырма орындайды. парақшалар
5 мин ІУ бөлім

Түсіну тапсырмалары

(Неліктен?Неге?Себебі?) т.с.с.сұрақтар оқушылар жогарыда берілген жауаптарына қойылады.Сол арқылы ол тақырыпты терең  меңгереді.

Бағыт-бағдар береді.

“Оң сандар” тобына:

(-)•(-)→(+)

Неліктен плюс шығады?

“Теріс сандар”тобына:

(-)•(+)→(-)

Неліктен минус шығады?

Топтық тапсырма орындайды. Плакаттар, маркерлер
 

 

5 мин

У бөлім

«Талдау» тапсырмалары: Тақырыптың басты идеясын бөліп шығар деген тапсырмалар болу керек

Әдісін түсіндіру.

Ереже Формула Мысал
Кластер қорғайды. Плакаттар, маркерлер
 

 

2 мин

Сергіту
 

 

12 мин

УІ бөлім

«Қолдану» тапсырмалары

№578, №585

Тапсырманы түсіндіреді Есептер шығарады. Жұмыс дәптері, оқулық
5 мин УІІ бөлім

«Жинақтау» тапсырмалары

 

Тест тапсырмалары

1. Екі теріс санның көбейтіндісі:

А.Оң сан

B. Теріс сан

2. Таңбалары әр түрлі  екі санның көбейтіндісінің мәні:

АОң сан

В.Теріс сан

3. (- ) • (-)=

А. –

B. +

4. (+) • (- )=

А. –

B. +

5) – 5,7 • (- 3,7) =
А. – 21,09
В. 21, 09

6) 1, 5 • (- 4, 04) =
А. – 6,06
B. 6,06

1 2 3 4 5 6
а в в а в а
Дұрыс жауабын белгілейді парақшалар
5 мин УІІІ бөлім

«Бағалау» тапсырмалары:

Есептеп, шығару жолын түсіндір. Есептің шығару жолын түсіндіреді. парақтар
2 мин ІХ бөлім

Жиынтық баға

Бағалау парағы

Жиынтық бағаны айтады және журналға түсіреді. Смайликтер жинайды. Смайликтер, бағалау парағы
 

 

 

1 мин

Х бөлім

Оқулықтағы №588
Тапсырма береді Сұрақтар болса сұрайды.  
 

 

 

1 мин

Рефлексия

Бағдаршам

Түсіндіреді Сабақ туралы ойын түстер арқылы көрсетеді Бағдаршам түстері

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *