Ашық сабақ : “Уақыт”


Акмолинская  область
Жаксынский район
, с.Жаксы
Жаксынская средняя школа
№2
учитель казахского языка  Жамкенова Айдос Есильбаевна

                                                                                           2014 – 2015 оқу жылы

 Cабақтың тақырыбы:  Уақыт

                                        Сан есім.

Күні:

Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап,  талдау, іздену, диалог, т.б.

Түрі: дәстүрлі

Пәнаралық байланыс: орыс тілі, өзіндік таным, еңбек

Көрнекілік: слайдтар, кесте, видео, т.б.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Етістіктен өткенді еске түсіріп, қолдану сауаттылығын арттыру, жаңа сөздерді енгізу.

Дамытушылық:  сөз қорын кеңейту, сауаттылықты дамыту,  етістікті пысықтау, логикалық ойлауын, лингвистикалық дүниетанымын дамыту.

Тәрбиелік: уақытты үнемдеуді насихаттау, ой-өрістерін кеңейту, жан-жақты болуды тәрбиелеу, білімқұмарлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

1 Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

Сергіту сәті «Қара жорға» биі

Оқушылардың сабаққа қатысы даярлығы тексеріліп, назарлары сабаққа аударылады, сабақ мақсатымен таныстыру.

 

  1. 2 Үй тапсырмасын тексеру
  2. Өткен тақырыптың жаңа сөздерін еске түсірейік!
  3. Заттың іс –қимылының мезгілін, мекенін, жай күйін білдіретін сөздерді қалай атаймыз? (Үстеу)
  4. Көктемдегі ауа райының өзгерістерін айтыңдар
  5. Үстеу қанадай сұрақтарға жауап береді? (қашан? қайда? қайдан? қалай?)
  6. Үстеулер мағынасына қарай неше түрге бөлінеді? (5)
  7. Олардың түрлерін атаңдар (мезгілдік, мекендік, сын-қимыл, мөлшерлік, күшйткіш)
  8. Мысал келтіріңдер. Мысалы: Биыл көктем ерте келді.

3 Жаңа сабақ

 Уақыт

Сан есім

 Ойшақыру. Сұрақ-жауап.

Сен бүгін таңертең сағат нешеде тұрдың?

Сен сабаққа қанша уақыт жиналасың?

Сенің бірінші сабағың сағат нешеде басталады?

Үзіліс қанша минут болады?

Қазір сағат қанша?

  Сөздік

   уақыт – время

кеш – вечер

          жарым – половина

 қазір – сейчас

ғасыр – век

дәуір – эпоха

тура – ровно

 түс – полдень

             1 тапсырма. Диалогті оқып өзара сөйлесіңдер.

  • Сағат қанша болды?
  • Сағат екі.
  • Сен мектепке қашан барасың?
  • Мен мектепке таңертеңгі сағат сегізде барамын.
  • Сабақ сағат нешеде басталады?
  • Сабақ сағат сегізде басталады.
  • Соңғы сабақ нешеде аяқталады?
  • Соңғы сабақ сағат бірде аяқталады.
  • Үйірмеге қашан барасың?
  • Қазақ тілі үйірмесіне сағат төртте барамын.

Заттың санын, ретін білдіретін сөзді сан есім дейміз .Сан есім неше? қанша? нешінші? нешеу? Деген сұрақтарға жауап береді.Мысалы: екі, үшінші, жетеу.

11

 

 

Сан есімдер құрамына қарай дара, күрделі болып бөлінеді. Дара сан есім бір сөзден тұрады, ал күрделі сан есім екі және одан да көп сөзден тұрады. Сан есімдер бірнеше топқа бөлінеді.  1 – топ – есептік сан есім. Есептік сан есім заттың жалпы санын білдіреді.

Есептік сан есімге табиғи сандар жатады. Олар сан дәрежесіне қарай бірлік, ондық, жүздік, мыңдық сандар деп бөлінеді.

1 – 9 – бірлік сандар, 10 – 90 – ондық сандар, 100 – 900 – жүздік сандар, 1000 – 100 000 –  мыңдық сандар.

12

 

3-тапсырма. Өрнекті сызба бойынша сөзбен жазыңдар.

 

Үлгі:    10 + 1 = 11              он  + бір = он бір.

10 + 2 =                        10 + 6 =

10 + 3 =                        10 + 7 =

10 + 4 =                        10 + 8 =

10 + 5 =                        10 + 9 =

Мысалы: Биыл көктем ерте келді.

Критерий Жетістік                                                               Дескриптор
 

 

А

(max 6)

Түсінуі

0 Тапсырма бойынша берілген критерийлерді орындай алмады.
1 Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады.
2 Мәтінді түсінген,  мазмұндауда жоспардан ауытқу бар.
3 Мазмұны тақырыпқа сай, көптеген фактілер бұрмаланған.
4 Мазмұны тақырыпқа сай келеді,бірақ  ойын баяндауда дәлсіздіктер кездеседі.
5 Мазмұны тақырыпқа сай, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады.
6 Мазмұны тақырыпқа сай, мәтінді толық түсінген, тақырып ашылған, өзіндік          ой- пікірін орынды  ой – пікірін орынды қолданған.

 Бағалау шкаласы:

  «5»  –  11 – 12  балл

  «4»  –  9 – 10  балл

  «3»  –  6 – 8  балл

  «2»   –  0 – 5  балл

 Негізгі бағалаудың қорытындысы:

Аты – жөні Негізгі бағалау
А балл баға
1 Бадыров Алиби
2 Бондаренко Алексей
3 Гафарова Амина
4 Зайцев Леонид
5 Кушнир Мурат
6 Казезова Асемгуль
7 Кеншенбаева Фариза
8 Оспанов Расул
9 Садыкова Диана
10 Сивун Валерия
11 Сычева Надежда
12 Утенов Тимур
13 Фрей Виктор
14 Цертик Антон
15 Цертик Валентина
16 Шолох Диана
Жұмыстың орындалуы:Білім сапасы:

 

Қорытынды:  “Плюс, минус, (қызықты)

+ И
  

 

   
Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *