Ашық сабақ : “Уақыт”
Акмолинская область
Жаксынский район, с.Жаксы
Жаксынская средняя школа №2
учитель казахского языка Жамкенова Айдос Есильбаевна
2014 – 2015 оқу жылы
Cабақтың тақырыбы: Уақыт
Сан есім.
Күні:
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, талдау, іздену, диалог, т.б.
Түрі: дәстүрлі
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, өзіндік таным, еңбек
Көрнекілік: слайдтар, кесте, видео, т.б.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Етістіктен өткенді еске түсіріп, қолдану сауаттылығын арттыру, жаңа сөздерді енгізу.
Дамытушылық: сөз қорын кеңейту, сауаттылықты дамыту, етістікті пысықтау, логикалық ойлауын, лингвистикалық дүниетанымын дамыту.
Тәрбиелік: уақытты үнемдеуді насихаттау, ой-өрістерін кеңейту, жан-жақты болуды тәрбиелеу, білімқұмарлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
1 Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
Сергіту сәті «Қара жорға» биі
Оқушылардың сабаққа қатысы даярлығы тексеріліп, назарлары сабаққа аударылады, сабақ мақсатымен таныстыру.
- 2 Үй тапсырмасын тексеру
- Өткен тақырыптың жаңа сөздерін еске түсірейік!
- Заттың іс –қимылының мезгілін, мекенін, жай күйін білдіретін сөздерді қалай атаймыз? (Үстеу)
- Көктемдегі ауа райының өзгерістерін айтыңдар
- Үстеу қанадай сұрақтарға жауап береді? (қашан? қайда? қайдан? қалай?)
- Үстеулер мағынасына қарай неше түрге бөлінеді? (5)
- Олардың түрлерін атаңдар (мезгілдік, мекендік, сын-қимыл, мөлшерлік, күшйткіш)
- Мысал келтіріңдер. Мысалы: Биыл көктем ерте келді.
3 Жаңа сабақ
Уақыт
Сан есім
Ойшақыру. Сұрақ-жауап.
Сен бүгін таңертең сағат нешеде тұрдың?
Сен сабаққа қанша уақыт жиналасың?
Сенің бірінші сабағың сағат нешеде басталады?
Үзіліс қанша минут болады?
Қазір сағат қанша?
Сөздік
уақыт – время
кеш – вечер
жарым – половина
қазір – сейчас
ғасыр – век
дәуір – эпоха
тура – ровно
түс – полдень
1 тапсырма. Диалогті оқып өзара сөйлесіңдер.
- Сағат қанша болды?
- Сағат екі.
- Сен мектепке қашан барасың?
- Мен мектепке таңертеңгі сағат сегізде барамын.
- Сабақ сағат нешеде басталады?
- Сабақ сағат сегізде басталады.
- Соңғы сабақ нешеде аяқталады?
- Соңғы сабақ сағат бірде аяқталады.
- Үйірмеге қашан барасың?
- Қазақ тілі үйірмесіне сағат төртте барамын.
Заттың санын, ретін білдіретін сөзді сан есім дейміз .Сан есім неше? қанша? нешінші? нешеу? Деген сұрақтарға жауап береді.Мысалы: екі, үшінші, жетеу.
Сан есімдер құрамына қарай дара, күрделі болып бөлінеді. Дара сан есім бір сөзден тұрады, ал күрделі сан есім екі және одан да көп сөзден тұрады. Сан есімдер бірнеше топқа бөлінеді. 1 – топ – есептік сан есім. Есептік сан есім заттың жалпы санын білдіреді.
Есептік сан есімге табиғи сандар жатады. Олар сан дәрежесіне қарай бірлік, ондық, жүздік, мыңдық сандар деп бөлінеді.
1 – 9 – бірлік сандар, 10 – 90 – ондық сандар, 100 – 900 – жүздік сандар, 1000 – 100 000 – мыңдық сандар.
3-тапсырма. Өрнекті сызба бойынша сөзбен жазыңдар.
Үлгі: 10 + 1 = 11 он + бір = он бір.
10 + 2 = 10 + 6 =
10 + 3 = 10 + 7 =
10 + 4 = 10 + 8 =
10 + 5 = 10 + 9 =
Мысалы: Биыл көктем ерте келді.
Критерий | Жетістік | Дескриптор |
А (max 6) Түсінуі |
0 | Тапсырма бойынша берілген критерийлерді орындай алмады. |
1 | Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады. | |
2 | Мәтінді түсінген, мазмұндауда жоспардан ауытқу бар. | |
3 | Мазмұны тақырыпқа сай, көптеген фактілер бұрмаланған. | |
4 | Мазмұны тақырыпқа сай келеді,бірақ ойын баяндауда дәлсіздіктер кездеседі. | |
5 | Мазмұны тақырыпқа сай, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады. | |
6 | Мазмұны тақырыпқа сай, мәтінді толық түсінген, тақырып ашылған, өзіндік ой- пікірін орынды ой – пікірін орынды қолданған. |
Бағалау шкаласы:
«5» – 11 – 12 балл
«4» – 9 – 10 балл
«3» – 6 – 8 балл
«2» – 0 – 5 балл
Негізгі бағалаудың қорытындысы:
№ | Аты – жөні | Негізгі бағалау | ||
А | балл | баға | ||
1 | Бадыров Алиби | |||
2 | Бондаренко Алексей | |||
3 | Гафарова Амина | |||
4 | Зайцев Леонид | |||
5 | Кушнир Мурат | |||
6 | Казезова Асемгуль | |||
7 | Кеншенбаева Фариза | |||
8 | Оспанов Расул | |||
9 | Садыкова Диана | |||
10 | Сивун Валерия | |||
11 | Сычева Надежда | |||
12 | Утенов Тимур | |||
13 | Фрей Виктор | |||
14 | Цертик Антон | |||
15 | Цертик Валентина | |||
16 | Шолох Диана | |||
Жұмыстың орындалуы:Білім сапасы:
|
Қорытынды: “Плюс, минус, (қызықты)
+ | – | И |
|