Формирование чувственно-образного восприятия как возможностьразвития способности к усвоению исторических знаний учащимися с ООП

Ермулатова Жанаргуль ШайдуловнаПедагог специальной организации образованияКГУ”Специальная школа-интернат N3″ «Мир постигать и мыслью и сердцем» (Гомер). Формирования образного восприятия значима и актуальна в плане воспитания и образования ребёнка, становления его духовности. Образное восприятие с яркой эмоциональной

РЕЦЕНЗИЯ №0191 – 11.03.2024 ж.

ПІКІР Автордың аты-жөні: Есембаева Умит Камаловна Жұмыс орны: Алматы қаласы, Бостандық ауданы, №2 арнайы мектеп-интернаты Жұмыс тақырыбы: Ерекше оқытуды қажет ететін балалардың ұсақ қол моторикасын дамыта отырып, сөйлеу тілін дамыту жолдары           Талаптар бойынша жұмыс

Ерекше оқытуды қажет ететін балалардың ұсақ қол моторикасын дамыта отырып,сөйлеу тілін дамыту жолдары.

Есембаева Умит Камаловна Алматы қаласы, Бостандық ауданы, №2 арнайы мектеп-интернаты Мұғалім логопед-дефектолог Түсінік хат Қолдың ұсақ моторикасын дамыту арқылы ерекше білім беруді қажет ететін балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзету бағдарламасы білім беру стандартына сәйкес құрастырылған және

«Баурсаки (Казахская кухня)».

АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАНЫНДАҒЫ «АГРОБИЗНЕС ЖӘНЕ СЕРВИС КОЛЛЕДЖІ» МКҚК ГККП «КОЛЛЕДЖ АГРОБИЗНЕСА И СЕРВИСА» ПРИ УПРАВЛЕНИИ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ План практического занятия №36 “____” __________20___года ПМ 03 Приготовление блюд национальных кухонь мира. РО 3.1

РЕЦЕНЗИЯ №190 – 01.03.2024

ПІКІР Автордың аты-жөні: Дүйсенбаева Г.М. Жұмыс орны: Жұмыс тақырыбы: Математика МАД және инклюзив оқушыларға арналған 5-7 жас           Талаптар бойынша жұмыс құрылымының дұрыс рәсімдеуі, педагогикалық тұтастығы. Кіріспе бөлімде жұмыстың мақсат, міндеттерін жазу ұсынылады. Жұмыста пайдаланылған