Аралас сабақ “Квадрат теңдеулерді әртүрлі тәсілдермен шешу “


Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: Квадрат теңдеулерді әртүрлі тәсілдермен шешу.

Оқушылардың тақырып бойынша алған

білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу.

2.Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетімен,есептеу дағдыларын

жетілдіру,белсенділіктерін арттыру.Виет теоремасын квадрат

теңдеудің жалпы түрін шешуге қолдану дағдыларын

қалыптастыру.

3.Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып,

ұқыптылыққа өз ойын мәнді жеткізе алатын жеке тұлға

болуға тәрбиелеу.

Көрнекілігі,құрал-жабдықтары: Мультимедиа, тапсырмалар жазылған

түрлі-түсті слайдтар,карточкалар.

Сабақтын типі: Қорытынды сабақ

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топпен жұмыс,жеке жұмыс,

 сұрақ-жауап,өзін-өзі бағалау.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру.

а) Үй тапсырманы тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Сынып оқушылары алдын ала 2 топқа бөлінген.

(Слайд) Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың мына сөзімен бастағым келеді: «Ұлтың бүгіні де,болашағы да тәрбиелі ұрпақ».Ол кімдер туралы айтып отыр,әрине біздер туралы. Біз оның сенімін ақтаумыз керек.Біз білімді.әрі тәрбиелі болсақ,болашақта еліміздің 50 елдің қатарына қосуға өз еңбегімізді аямауымыз керек. Осы сөзді тек сіздерге ғана емес балалар.Келер ұрпаққа аманат ретінде жазылған.

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: «Квадрат теңдеулерді шешу» барысында бәйтеректің биік шынына көтерілеміз.

 

ІІ.Теориалық материлды қайталау. (слайд)

1Квадрат теңдеудің анықтамасын тұжырымдаңдар.

3.Қандай теңдеулер толымсыз квадрат теңдеу деп аталады?

4.Толымсыз квадрат теңдеудің неше түрі бар?

5.Қандай теңдеуді келтірілген теңдеу деп аталады?

6.Виет теоремасын тұжырымдаңдар.

Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: (слайд)

2х2+4х+21=0

3х2 +6=0

7х-х2+20=0

2х2=0

20-4х2-7х=0

х2-х=0

Толымсыз квадрат теңдеуді атаңдар.

(слайд) Дискриминант пен бағдаршамның арасында қандай байланыс бар.

ІІІ.Тест. (слайд) Оқушылар бірін бірі тексереді:

Жауабы 1) А 5) В 8 дұрыс – «5»

2) В 6) А 7-6 дұрыс – «4»

3) В 7) В 5-4 дұрыс – «3»

4) Д 8) 1

Нәтижесін көрсету

ІV.Кім тез есептейді. (слайд)

Әр топтаң 4 оқушы тақтаға шығып есепті шығарады .

Сыйлыққа жеткен оқушыға Кенгуру ойынан сұрақ қойылады. Сыйлық-Кенгуру суреті.

Сыйлық

6х2-5х=0 8х2+7х=0

(х+3)(х-4)=-12 (х+2)(х-3)=-6

(х+9)2=81 (х-4)2=16

16х2-1=0 1-25х2=0

Сыйлық-сұрақ 3 х2006= 2005+2007+?

А) 2005 В) 2006 С) 2007 Д) 2008 Е) 2009

 

V.Квадрат теңдеуді әр түрлі тәсілдермен шешу. (слайд)

а) Енді толық квадрат теңдеуге назар аударайық

(х+2)(х-2)=3(2х-4)

х2-4=6х-12

х2-6х+8=0 (Слайд)

Осы есепті әр түрлі тәсілдермен шешеиік

1.Екімүшенің квадратың айыру тәсілімен шешу.

2. І-формула үлкен дискриминант аркылы шешу

3. ІІ- формула кіші дискриминант аркылы шешу

4.Виет теоремасына кері теорема бойынша шешу.

1. х2-6х+8=0 2. х2-6х+8=0 3. х2-6х+8=0

Х2-2 х3Х+9-9+8=0 Д=в2-4ас К=в/2=-3

(х-3)2=1 х1=2 х2=4 Д= к2-ас=1

Х1-3=-1 х=2 Жауабы: 2;4 х1/2=

Х2-3=1 х=4 4. а=1 х1+х1=6 2х4=8

Жауабы:2;4 х1х2=8 2+4=6

Калған оқушылар дәптерлеріне кез келген тәсілімен шығарады.

б) Есептерді ауызша шығару:

1. х2+10х-24=0 Х1=2 ,х2=-12 2) х2+7х+12=0 х1=-3, х2=-4

3) 132х2+247х+115=0

а+в+с=0 х1=1 х2=с/а =115/132

4) 345х2+137х-208=0

Тексеру а-в+с=0 х1=-1 х2=-с/а=208/345

VІ. Сергіту сәті.

Анааграмма шешу (сөз құрастыру) (слайд )

Теви, миндиантскри, үбтрі.

 

VІІ. Миға шабуыл стратегиясы.

Деңгейлік тапсырмалар. (слайд)

Бірінші теңдеуді шығарып, ең кіші түбірін алып екінші теңдеуге бос орынға қойып теңдеуді шығарады, тағы ең кіші түбірін алып үшінші теңдеуге қойып шығарады.

Жауабы;1) 0;3 2) -7;7 3) -0,4; 0,4

VІІІ.Ой толғаныс стратегиясы. Нақыл сөз. Екі топ дұрыс шешсе нақыл сөз шығады.

11. 1, 7, 9, 3, 8, 5, 10, 12, 10

9, 3, 1, 3, 7, 9, 3, 6, 10, 5, 3, 12.

5, 8, 2, 10, 4, 5, 8, 12, 11, 2, 6, 2, 9, 8, 6.

 

Көп оқысан шығарсың,білімнін биік шынына.

Шығамын десең биік шыңнын басына,

Адал досың-Біліміңді ал қасына.

Зула, топ жар! Бәйгеге түс,бекем бол,

Тула, толқы, тебірен бірақ тасыма!

(слайд)

Ел ордамыздың символы байтеректің де биік шынына да келіп жеттік. Енді әр қайсын қолтаңбаға қолдарын қойып тілектерінді жазып айтуға болады.

Қорытынды: Үйге тапсырма №159,164

 

 

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *