Ашық сабақ: «Орманға саяхат»


Екібастұз  қаласы білім бөлімінің №7 «Ботақан» бөбектер бақшасы

коммуналдық мемлекеттік қазыналық  кәсіпорнына

Коммунальное государственное казённое  предприятие Ясли- сад № 7

Отдела образования акимата г. Экибастуз

Ашық сабақ тақырыбы: «Орманға саяхат»

Тәрбиеші : Кулимбетова Оразгүл Камалиқызы

Сабақтың тақырыбы:

“Орманға саяхат” (сызба арқылы әңгіме құрастыру).

Сабақтың мақсаты:

“Жабайы аңдар” тақырыбы бойынша балалардың білімдерін кеңейту.

Сабақтын міндеттері:

Білімділігі:

Зат есім, сын есім , етістіктерді сөздерде дұрыс қолдану, сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.Жабайы аңдар қайда мекендейді , немен көректенеді екені туралы, балалардың түсініктерін анықтау.Аңдардың балаларын қазақша қалай аталатының,бір-бірінен ажырата білуге жаттықтыру .

Дамытушылығы:

Балалардың сызба арқылы әңгіме құрастыру іскерлігін қалыптастыру .

Тәрбиелігі: Аңдарға сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:  саяхат сабақ

Көрнекі құралдар: сызба, карточкалар,түлкінің суреті,  “Орман” суреті

Меңгерілетін сөздер: “Тығылыспақ ”

 

Әрекеткезеңдері Әдіс –тәсілдері Мұғалімнің іс – әрекеттері Балалардың іс – әрекеттері
Мотива-циялыққозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іздену-

ұйым

дастыру-

шылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлек-

сивті-

коррек

циялау

Амандасу, шеңбер ұйымдастыру 

 

 

 

 

 

 

 

Сыйлық кезені

 

Жұмбақ жасыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ- жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

әңгімелеу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әңгімелету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидакти

калық ойын

,,Не жейді?”

 

Дидакти

калық ойын

,,Ненің құйрығы?”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидакти

калық ойын

,,Сыңа

рын тап,,

 

 

 

 

 

Сергіту

сәті

 

 

 

 

 

 

 

Дидакти

калық ойын

,,Не сыйлады?”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Монолог

құрасты

-ру

 

– Балалар бүгін бізге көп қонақтар келген екен. Қонтақтармен амандасайық!Қалдарың қалай?Ал енді шеңберге тұрып, көніл – күйімізді көтерейік

Армысың, қайырымды Аспан ата!

Армысың, шұғылалы Алтын күн!

Қайырлы таң!

Қайырлы күн!

-Балалар, біздің балабақшаға хат келді . Кімнен екен?

 

Өзі қу , жүрген жері шу .

 

-Түлкі бізді туған күніне шақырады орманға саяхатқа барамыз ба?

-Немен ормаңға барамыз?

Қыр үстінде, қар- қар

Шырша үстінде қар- қар.

Қар жамылған ақ аю,

Ұйықтайды екен, ай- ай

Тыныш -тыныш балақай ,

Шуламаймыз біз бұлай .

-Балалар, мынау не?

 

-Орман қандай ?

 

 

 

-Орманда жазда не өседі?

 

 

-Орманда не ұшады?

 

 

-Орманда нелер өмір сүреді?

 

 

Дыбыстық жаттығу

 

 

 

 

 

 

 

-Бүгін түлкінің туған күні екен. Түлкі ормандағы достарына  дастархан дайындапты . (тірек сызбаға қарап айту )

 

 

-Балалар, ойландаршы түлкі туған күніне қандай аңдарды шақырды?

-Оны қайдан білдіңдер,себебі үстелге не дайындап

-Бұл тағамдарды , қандай аңдар жейді?

 

 

 

 

 

-Тамақ ішкеннен кейін аңдар “Тығылыспақ” ойнады

-Табындаршы,мынау қандай аңның құйрығы?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Аңдар қонаққа кеткенде , балалары үйлерінде қалды .

Оларда “Тығылыспақ” ойнады.Аналарына балаларын табуға көмектесейік

-Мынау көжек екенін қайдан білдің?

-Мынау қонжық екенін қайдан білдің?

 

-Аңдар қонақта ән айтты, би биледі ,ойнады. Кәне, біз де

Ойнайық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұзын құлақ , сұр қоян

Естіп қалып сыбдырды

Ойлы-қырлы жерлермен

Ытқып-ытқып жүгірді.

 

-Туған күнде сыйлық сыйлау керек. Аңдарда түлкіге сыйлық әкелді

 

 

 

 

 

-Ал, біз түлкіге не сыйласақ екен?

-Туған күніне арнап жылы сөздер сыйлайық (жылы сөздерден бір шоқ гүл шығады)

 

 

 

-Кімнің ертегісі ұнады ?

-Кімнің ертегісі қызықты болды?

 

 

 

-Кімнің туған күні болды?

-Сабақта не істедіндер ?

-Сабақта не үйрендіндер?

-Сабақ ұнады ма?

 

Сендерге сабақ ұнаса тиінның себетіне саңырауқұлақ апарып салындар . Ал кімге сабақта бір нәрсе түсініксіз болса сабақ ұнамаса онда-тиінның себетіне жаңғақ салындар

 

 

Амандасады 

“Жақсы” деп бас бармақтарын көрсетеді

Балалар көтеріңкі күйде, қимыл – қозғалыс жасап, бір – біріне сәлем береді.

 

 

 

 

-Түлкі

 

-Иә

 

 

-Шанамен

Балалар қимыл- қозғалыс жасайды

 

 

 

 

-Мынау орман.

 

-Орман үлкен,әдемі , аппақ , қалын орман қар жамылған .

 

-Гүл , шөп , ағаштар, саңырауқұлақ өседі

 

-Орманда құстар ұшады

 

-Орманда аңдар өмір сүреді

 

-ян -ян -ян – қорқақ қоян.

-ю-ю-ю-маймақ аю

-ыр-ыр-ыр- ұлыиды қасқыр.

-кі-кі-кі-қу түлкі

-пі-пі-пі-тікенек кірпі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Қасқыр,аю,қоян,

кірпі.

 

-Ет,сәбіз,бал, саңырауқұлақ.

 

-Қасқыр ет жейді.

-Қоян сәбіз жейді .

-Аю бал жейді.

-Кірпі саңырауқұлақ жейді.

-Ал түлкі өзіне балық дайындады.

Балалар тапсырма орындайды

 

 

 

Балалар тапсырма орындайды

-Мынау түлкінің құйрығы

– Мынау қасқырдың құйрығы

– Мынау қоянның құйрығы

– Мынау аюдың құлағы

-Кірпі шөптің арасына тығылды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар тапсырма орындайды

-Қасқырдың баласы бөлтірік

-Аюдың баласы қонжық

-Түлкінің баласы күшік

-Қоянның баласы көжек

-Кірпінің баласы кірпі

 

Балалар іс-қимыл жасайды

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы

Балалар тапсырма орындайды

-Қоян доп сыйлады

-Қасқыр ойыншық балапан сыйлады

-Аю машина сыйлады

-Кірпі алма сыйлады

 

-Түлкі-әдемі , үлкен, сұлу,түсі қызғылт сары, жүні жұмсақ, екі құлағы , екі көзі, төрт аяғы бар.

– орманда өмір сұреді,

жүреді,секіреді,қу,

көіңлді.

 

2-3 бала  сызба бойынша әңгіме құрастырады , әңгімелеп айтып береді .

Күтілетін нәтиже :

Білу керек : Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту

Игеру керек : Зат есім, сын есім , етістіктерді қолдана білу

Үйрену керек: Сызба бойынша әңгімелей білуге үйрену

Метки: ,

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *