Химиялық элементтердің тотығу дәрежелері. Тотықтырғыш және тотықсыздан дырғыш туралы түсінік. Тотығу-тотықсыздану реакциялары.


Сакенова Нұргүл Төкенқызы

Астана қаласы

Әлкей Марғұлан атындағы №40 орта мектебінің

химия пәні мұғалімі

Химиядан ашық сабақ  жоспары

Мұғалімнің аты- жөні: Сакенова Нұргүл Төкенқызы                                                          8 “В” сынып №40 орта мектеп

күні:17.02.17ж

Тақырыбы Химиялық элементтердің тотығу дәрежелері. Тотықтырғыш және тотықсыздан дырғыш туралы түсінік. Тотығу-тотықсыздану реакциялары.
Мақсаты Тақырыптың маңыздылығын тапсырмалар арқылы түсінеді, қайталау арқылы ой өрісін дамытады, топпен жұмыс жасауға дағдыланады
Жалпы мақсат Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Топпен  жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданыла тын әдіс-тәсілдер «Графикалық тест»,«Миға шабуыл», топпен және жұппен жұмыс, «Ойлан бірік. Бөліс», «Эссе» т.б.
Қолданыла тын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдасты ру кезеңі

 

Тренинг

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сыныпта ғы оқушылардың келген- келмегендерін түгендеймін. Топқа бөлдіремін. Қалай отыра тындарын түсіндіремін. Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір- біріне жылы сөздер айтады. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. Оқушылар топқа бөлінеді.
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушы лықтарын  ояту

Сабақ барысын таныстыру

1.“Графикалық тест”                                                                                 “Иә”, “жоқ” деген жауаппен белгілеп отырады.                                      1.Сутек  түссіз, иіссіз, дәмсіз газ.       2. Сутек  ауадан ауыр, сондықтан ауаны ығыстырады.                                           3. Сутек жер қыртысында  1,4 пайыз таралған.                                                 4. 1776 жылы сутегін Г.Кавендиш алған.                                                                     5. Сутегін  өнеркәсіпте  ауадан алады.                                                                 6.  Сутек  суда өте жақсы ериді.
7.  Сутек  молекуласы  екі атомнан тұрады.                                                                    8.  Сутектің  металдармен түзген қосылыстары гидридтер деп аталады.

2. «Миға шабуыл» ауызша тексеру

3.Сызбанұсқамен жұмыс

Үйге берілген тапсыр маны графикалық тест арқылы еске түсіру; слайдта берілген сұрақ тарға жауап бергізу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальді тексеру арқылы оқушылардың теориялық білімдерін тексеру.

Сызбанұсқа бойынша сутектің химиялық қасиетін жазады.

Оқушылар үй жұмы сы бойынша сұрақ тарға жауап береді.  Қабілеттеріне қарай тапсырманы орын дайды.                                     Жұппен  жұмыс жа сап, 2 оқушы бір-бірін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сутек бойынша сұ рақтарға жекелей жауап береді.

Сутектің химиялық қасиетін сипаттап, реакция теңдеуін тақтаға 2 оқушы жазып шығады.

 

Түсіну Жаңа сабақ:Химиялық элемент тердің тотығу дәрежелері. Форму лалары бойынша қосылыстағы химиялық элементтердің тотығу дәрежелерін анықтау. Тотығу-тотықсыздану реакциялары

Слайд бойынша жаңа сабақты  өмірмен байланыстыру  (мұғалімнің түсіндіруі)

 

Өткен тақырыпты  толық меңгеріп жаңа тақырып қа қадам жасау. Ол үшін әр топқа арнайы тапсыр малар беріп, сол тапсыр малар төңірегінде оқушы лар талдайды, пікір-алма су арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді. Оқушылардың мұн дағы мақсаты беріл ген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағынасын ашу, түсіндіре білу

 

Қолдану «Ойлан бірік. Бөліс»
І топ:
 Мына заттардың формула ларындағы  элементтердің тотығу дәрежесін анықтаңдар: FeCI2,  CaSO4,  CO2,  HMnO4,  СuO

 ІІ топ:
Мына қосылыстардағы хлордың:  HCI, CI2,  HCIO,  HCIO2,  HCIO4   тотығу дәрежелерін анықтаңдар.
ІІІ топ:Мына қосылыстардағы фосфордың:  PH3,  HPO3,  H3PO4,  H3PO3тотығу дәрежелерін анықтаңдар.

Оқушылар таратылған парақшалармен жұмыс жасайды. Берілген тап сырманы талдап орын дайды. Әр  топқа сұрақтар мен тапсырмалар беріледі, дәптерге орындайды. Тапсыр маны өз беттерімен орындайды.

Топ ішінен 1-2 оқу шы тақтаға орындап, басқаларына түсінді реді.

Талдау Оқулықпен жұмыс

І топ:126 бетте, А деңгей (1)

ІІ топ:  126 бетте, Вдеңгей (1)                                                              ІІІ топ:127 бетте, В деңгей (3)

Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Оқушылар тапсыр маны шешіп, крите рий арқылы топ же текшісі топ мүшеле рін бағалайды, топ жетекшісін топ мүше лері бағалайды.
Жинақтау Жинақтау.  Кері байланыс

Бас бармақ -супер

Балан үйрек – неге мән беру керек

Ортан терек – ұнамады себебі,

Шылдыр шүмек – ахуал, көңіл күй

Кішкентай бөбек – менде жетіспеу шілік

Топ бойынша тақырып ты жинақтау үшін тақы рыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы тақы рыпты жинақтайды Әр топ өзара тақы рыпқа қатысты қыс қаша шағын әнгіме құрастырады, ортаға шығып оқиды.
Бағалау Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Топ басшысы топ мүшелерін бағалай ды.
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *