«Орман әлеміне саяхат», «Аю»
Жунусбаева Айым Ерлановна
«Ақсу қаласының № 2 бөбектер бақшасы» МКҚК-ның тәрбиешісі
Білім беріу саласы: Коммуникация,Шығармашылық
Бөлімі:Сөйлеуді дамыту,Мүсіндеу.
Тақырыбы: «Орман әлеміне саяхат», «Аю»
Мақсаты: Жануарларды ажырата білуге үйрету.. Міндеттері: 1)Балаларға көктем жайлы түсінік беру.
2)Ормандағы аңдарға, олардың ерекшеліктеріне мән бергізе отырып түсіндіру. Баланың ой-өрісін дамыту.
3)табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Әдіс тәсілі:сұрақ-жауап,түсіндіру,үйрету.
Сөздік жұмыс : Саяхат.
Үштілдік компонент: Аю,медведь,bear
Қажетті көрнекілік : ағаш түрлері, аң суреттері.
Іс –әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | |
Ынталандыру кезеңі
|
Шаттық шеңбері.
Біз ерекше баламыз Айтқан тілді аламыз Достарымды көргенде Қуана қарсы аламыз Сәлем ,сәлем,сәлеметсіздерме апайлар! Мнематехника кесте! -Адамдар қалай киінеді? |
Балалар қимыл іс -әрекет арқылы жасады.
– Көктем мезгілі – Күн жылы болады, жаңбыр жауады -Құстар -Жеңіл,жұқа киінеді, |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Сергіту сәті |
-Ендеше балалар қазір біз екі топқа бөлінеміз!
-Қыл қаламның суреті бар балалар,«Мүсіндеу»сабағында«Аюды»мүсіндейміз -Ал кітаптің суреті бар балалар,менімен«Орман әлеміне сахатқа барамыз». – Ендеше, балалар бүгін біз орманға саяхат жасап көрейік. -Орман дегенде көз алдарыңа не елестейді?
1) Қасқыр тапсырмасы:Балалар аңдарға байланысты «Аю,Қасқыр,Түлкі,Қоян»тақпақ айтып берсеңдер,мен сендерді орманнан өткіземін. Орманды аралап жүрейік.Біз нені кездестірдік? –Аю Балалар біз орманың ішінде Аюды кездестірдік.Аюдың тапсырмасы:Балалар мен құлпынай мен балықты жерге төгіп алдым,сендер маған жинап себетке салып бересіңдерме? Құлпынай мен балықтың түстерін, пішіндерін айтып беріңдерші?
Сергіту сәті Ормандағы аюдың |
-Көп ағаштар, құстар, аңдар.
– Аю, қасқыр, түлкі, қоян. -Қасқыр. –Ерханның тақпағы: Түлкі,түлкі,түлкішек Түнде қайда барасын Апам үйіне барамын Апам саған не берер? Ешкі сауып сүт берер. Сайданың тақпағы: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалды сыбдырып Ойлы,қырлы жерлермен Ытқып,ытқып жүгірді Асылжанның тақпағы: Аю отыр партада Екі қолы қалтада Апай сабақ сұраса Ұйықтап қалды масқара Алиханның тақпағы: Аю,аю тұршы беті қолын жушы айнаға қарашы шашынды тарашы. Анеляның тақпағы: Ақ, қоянмын, қоянмын -Аю -йа көмектесеміз! -Аружан:құлпынайдың түсі қызыл,дәмі тәтті,пішіні дөңгелек. Ясмин:балықтың түсі сары,пішіні үш бұрыш,дәмі тәтті. Айсана: құлпынайдың түсі қызыл,дәмі тәтті,пішіні дөңгелек. -Ерхан,Аю құлпынаймен,балмен,балықпен қоректенеді.-Анеля,Қоян сәбізбен,шөппен қоректенеді.-Алихан,Түлкі балықпен,тауықпен қоректенеді.-Айсана,Қасқыр балықпен,етпен,кой,ешкілермен. |
|
Рефлекстік жинақтаушы
|
-Балалар біз саяхатта қандай аңдарды кездестірдік? – Қандай тапсырмаларын орындадық? | Аюды
Қоңыр Қорбаңдап журеді. Орманға Аңдар бар,құстар,ағаштар. Қандай аңдар бар?аю,коян,қасқыр,түлкі. |
Күтілетін нәтиже:Білу керек:Балалар суретке қарап жануарларды атап беру; Игеру керек: жануарлардың немен қоректенетінін білу. Меңгеру керек: Сұрақ-жауап арқылы диалогпен сөйлеуді.