«Менің Отаным- Қазақстан»
Молдабаева Назерке Ораловна
КМҚК №134 «Гауһар» балабақшасының тәрбиешісі
Мақсаты:Қазақстан Республикасы жайлы ойларын кеңейту.
Б.М: Қазақстанның кең-байтақ, бай мемлекет екенін түсіндіру. Мемлекет астанасы туралы түсінік беру.
Д.М: Балалардың қызығушылығын, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Т.М: Отанды сүйе білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар:кілем,Астана, ауыл, карта суреттері
Билингвальді компонент:Отан-Родина,астана-столица.
Қызмет кезеңдері | Педагогтың қызметі | Балалардың қызметі |
Мотивациялық–
қозғаушылық |
Шаттық шеңбері:
Балалар мен сендерді әдеттегідей шаттық шеңберіне шақырамын. Шаттық шеңберінде тұрып бір-бірімізге амандасайық. Біз шеңбер бойымен жүріп мына сөздерді айтамыз: Амансың ба, алтын күн! Амансың ба, көк аспан! Амансың ба, самал жел! Амансың ба, айдын көл! |
Балалар шеңбер бойына тұрып өлең сөздерін қайталайды. |
Ұйымдастыру-шылық-ізденістік
|
-Балалар, біз қай республикада тұрамыз?
-Басқаламыз қай қала? -Ал біз қай қалада тұрамыз? Бүгінгі оқу қызметінің тақырыбы:
-Өте жақсы,балалар!
Ғажайып сәт:Алладин кіріп келеді -Сәлеметсіңдер ме балалар! -Балалар мен сендерге сиқырлы кілемшемен Қазақстан Республикасының әсем жерлеріне саяхаттауды ұсынамын. Тәрбиеші: -Саяхатқа шыққыларың келе ме? -Ендеше барлығымыз ертегі батырының сиқырлы кілемшесіне отырайық. -Сонымен,біз кілемшемен туған өлке-міздің үстінен ұшып бара жатырмыз.
Отанымыз туралыәңгімелеу. -Картада біздің Отанымыздың аумағы әртүрлі түспен боялған.Сары,жасыл, қоңыр,көк түс те бар.Бұл еліміздің та-биғатының алуан түрлі екенін көрсетеді. -Балалар,біз қазір елді мекендер үстінен ұшып барамыз:кішкентай үйлер, киізүйлер,жайлауда мал жайылыпжүр, ешқандайкөліктүрлері,түтіндепжатқан фабрикалар мен зауыттаркөрінбейді.Табиғатыәсем,ауасы таза, суымөлдір. Бұл не екен? -Бұлеліміздіңеңбастықаласы- Астана. Астананыңүстіненұшыпбарамыз.
Билингвальді компонент:Отан-Родина,астана-столица.
Сергіту сәті. Жалаудан күн жасайық. Жаса-жаса, алтын күн, Жаса-жаса, жарқын күн.
Дид ойын: «Төлін тап»
–Балалар енді бақшамызға қайтайық. Алладин: -Балалар менімен бірге туған-өлкеміздің жерлеріне саяхаттаған үшін сендерге көп рахмет! -Сол үшін мен сендерге алғыс ретінде сыйлық беремін. -Сау болыңдар!
|
-Қазақстан
-Астана -Қарағанды
-Сәлеметсіз бе!
-Иа Кілемнің үстіне отырады.
Балалар тәрбиешінің артынан қайталайды.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Ауыл.
Астана қаласындағы жаңа ғимараттардың суреттерін көрсету.
Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.
-Рахмет! -Сау болыңыз |
Рефлексия-
лық-түзетушілік |
Қорытыңды:
-Балалар сендерге саяхат ұнады ма? -Бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?
|
Балалар тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді |
Күтілетін нәтиже: Нені біледі:Қазақстан Республикасының кең-байтақ және бай мемлекет екенің.
Қандай түсініктерді игерді:Қазақстан Республикасы туралы мәліметтерді оқу қызметінде қолдана білу дағдыларын.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: біздің Отанымыз туралы қойылған сұрақтарға жауап, саяхат оқу қызметінен алған әсерлерін әңгімелеуге берілген тапсырмаларды.