ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


Кушкумбаева Сауле Маратовна

Ақмола  облысы Степногорск    қаласы «С.Сейфуллин атындағы  №5 көпсалалы мектеп –лицейі» ММ  бастауыш  сынып   мұғалімі 

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Пән: Дүниетану Мектеп:  Степногорск қаласы

С.Сейфуллин атындағы

№5 көпсалалы мектеп-лицейі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 бөлім   Мен және қоғам
Күні: 23.10.2017 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Кушкумбаева Сауле Маратовна
Сынып:  1 сынып Қатысқандар саны:27

Қатыспағандар саны: -1

Сабақтың тақырыбы Дос болайық бәріміз!
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.
Сабақтың мақсаттары

 

 

Барлық оқушылар:  «достық», «қарым-қатынас» ұғымымен танысып, оның адам өміріндегі маңызын түсіну.

 

Оқушылардың басым бөлігі: адамдар арасындағы әртүрлі

қарым-қатынас туралы білу.

 

Кейбір оқушылар: өмірде қарым-қатынас ережесін

қолдануды үйрену.

Жетістік критерийлері

 

 

 

1. «Достық», «қарым-қатынас  ұғымымен  танысып, оның адам  өміріндегі  маңызын түсінеді.

2. Адамдар   арасындағы   әртүрлі  қарым-қатынас  туралы  білгенін айтады.

3.  Өмірде қарым-қатынас ережесін

қолдануды үйренеді.

Тілдік мақсатттар

 

 

Оқушылар қарым-қатынас,диалог сөздерінің мәнін түсінеді.

Пәнге тән лексика мен терминология:

қарым-қатынас – общение – communication;

әңгімелесуші – собеседник – talke

диалог – диалог – dialogue.

 

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Қарым-қатынас,әңгімелесу.

Құндылықтарды дарыту Оқушылардың бойына бауырмал,  көпшіл болу құндылығын  дарыту.
Пәнаралық байланыс өзін-өзі  тану, математика.
АКТ қолдану дағдылары Слайд, бейнежазбалар, планшет.
Бастапқы білім

 

 

 

 

Оқушылар мектептің өз ережелері бар екенін біледі.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтағы жоспарланған  іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

(4 мин)

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

Амандасу.

Сәлеметсіздер   құрметті   оқушылар. Бүгін қандай керемет күн. Бұл күнді жақсы, қуанышты көңіл күймен өткізу үшін сендерді бой  сергіту жаттығуын өткіземін.

Ширату жаттығу   «Достар» әні

 

(Ұ) оқушылардың  зейінін  шоғырландыру үшін  Әли мен   Айяның «ДОСТЫҚ»  туралы   бейнежазбаны  көрсетемін;

\

Ашық сұрақтар:

-Балалар  осы  бейнежазбаны   көргенде  қандай  сезімде  болдыңдар?

– Бұл бейнежазбаға қандай ат қоюға болды?

-Қалай  ойлайсыздар,  бүгінгі  біздің  сабағымыздың мақсаты   қандай? (оқушылардың  ойы  тыңдалады)

Сабақ мақсаттарын слайдтан көрсетіп, таныстырып кетемін:

ü  «достық», «қарым-қатынас  ұғымымен  танысып, оның адам  өміріндегі  маңызын түсіну;

ü  адамдар   арасындағы   әртүрлі  қарым-қатынас  туралы  білу;

ü  өмірде қарым  қатынас  ережесін  қолдануға  үйрену.

«Достар» әні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

balapan.kz

Әли мен   Айяның «ДОСТЫҚ»  туралы   бейнежазба

 

Сабақтың ортасы

(26 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

Әр топ таныстыруына

1 минут (4 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Т) Оқулықпен жұмыс 26 бет

 

Саралау  тапсырмалары:

І топ – Сызба бойынша адамдарды атап, астына аттарын жазыңдар.

ІІ топ  – Сызба бойынша әңгімелеп беріңдер.

ІІІ топ – Сен кіммен араласасың? (суреттеп көрсетіңдер)

ІV топ – Сен не үшін араласасың?

(постер құру)

 

Дескрипторлар:

– Сызба бойынша суреттегі адамдардың атын атап,аттарын жазады.

– Сурет немесе сызба бойынша әңгімелейді.

– Өздері кіммен араласытынын атап, суреттеп көрсетеді.

– Өздерінің не үшін араласытынын постерде көрсетіп, сипаттайды.

Оқушылар қолдарындағы бағдаршам арқылы    бағалайды.

(Ж)  Пәнаралық байланыс.

–          Қане   айтып  көрейікші  қарым-қатынастың  басқа  тілдегі  аудармаларын  білеміз  ба?

қарым-қатынас – общение – communication;

әңгімелесуші – собеседник – talker;

диалог – диалог – dialogue.

 

 

(Ж)

Қима әріптерден сөздер құрастыру: Қолдану.

 

 

 

Дескрипторлар:

–          Р А Д О Т С     –  Д О С Т А Р

сөзін құрастырады

 

–          Я Д Р Ь З У      –   Д Р У З Ь Я

сөзін құрастырады

 

 

Жұпта  жұмыс  істеген  оқушылар  бір-біріне қарап,   бағдаршам арқылы бағалайды.

 

Жарайсыңдар!

 

(Т) Оқулықпен жұмыс 27 бет. Талдау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ықтимал сұрақтар:

Суретте  олар  не  туралы   әңгімелесіп

тұр  деп  ойлайсыңдар?

-Қандай қарым-қатынасты  дұрыс  деп  санайсыңдар?

-Неліктен?

-Біздің  сыныпта  осындай  жағдайлар  болды  ма?

-Сыныптастармен  арақатынасымыз  қандай?

Олай  болса, төмендегі  сыныптағы  қарым-қатынас   ережесін  бізге  Әділхан  оқып  берсін.

-Сұхбаттасыңның  сөзін бөлме, аяғына дейін тыңда.

-«Өтінемін» және «рақмет» сөздерін қолдан.

-Адамды ренжітіп алатын сөздерді айтпа.

Рақмет, Әділхан.

-Айтыңдаршы, адамды  ренжітетін  қандай сөздер  білесіңдер?

-Осыдан  былай  осы  сөздерді  айтамыз ба?

Онда  маған бүгіннен  бастап  ешкімді  ренжітпеуге уәде  бересіңдер ма?

Жарайсыңдар! онда  уәде, уәде.

 

 

Жинақтау.

(Ұ) Сыныптағы  қарым-қатынас ережесін құрастыру.

Сыныпта  сыныптастарымызды ренжітпеу  үшін  сыныптағы  қарым-қатынас ережелерін ойлап  жазайықшы.

Сыныпта  мұғалімді мұқият тыңдау;

– Сыныпта  айғайлап сөйлемеу;

– Сыныпта  алысып, жүгірмеу;

– Сыныптастарыңды  ренжітпеу,       сыйлау.

 

 

(С)   «Шаттық шеңбер»
– Балалар біз барлығымыз шеңберге тұрдық, біздің шеңберіміз қандай тамаша! Бізді достық пен сүйіспеншілікке шақыратындай.
Армысың досым,
Кел, маған қосыл (қолымен шақырады).
Алақанға салып алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды).
Жер шарындай айналып,
Әлемге жарық ұқсайық (айналады).
Қолымызды көтеріп,
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады).
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық (құшақтасады).

 

Оқушылар   сендердің  бүгінгі  сабақтағы   көңіл-күйлерің қандай екенін  білу  үшін мен  сендерге  3 дүңгіршектің  ішінен  өздеріңнің   көңіл  күйлеріңді  білдіретін  смайликтерді  алуды  ұсынамын.

Жарайсыңдар!

 

 

 

 

(Ө) Дәптермен жұмыс 17 бет

 

–          Сыныптасыңның   көңіл күйін қай   смайликтер арқылы   көрсетесіңдер?

 

Таңдаған  ұяшықтарыңды  қалаған  түстеріңмен  бояңдар.

-Өз  таңдауларын  екі-үш  оқушы  түсіндіреді. (пікір-талас,келіссөз)

Орындап  болсақ,

Өз-өзімізді  қолымыздағы  бағдаршаммен  бағалайық.

Жарайсыңдар!

1 сынып  дүниетану  оқулығы

26 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маркер, А-4 қағазы

 

 

 

Флипчарт, маркер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздік,

планшет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қима әріптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер,17 бет

бағдаршам

Сабақтың соңы (3 мин)

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

– Балалар, бүгін біздің   алға  қойған  мақсаттарымыз  қандай еді?

-Біз  өз  мақсатымызға  жеттік  па?

 

-«достық», «қарым-қатынас» ұғымымен танысып, оның адам өміріндегі маңызын түсінy;

-адамдар арасындағы әртүрлі қарым-қатынас туралы білy;

 

-өмірде қарым-қатынас ережесін қолдануға үйренy

(Ж)  Рефлексия

 

 

Кім  бүгінгі  сабақты «Мен  бәрін  жақсы  орындадым деп  ойлаймын, менің  көңіл   күйім  тамаша» – деген  оқушылар  көп мөлшері алақан жанына келіп  тұрсын.

 

Кім  бүгінгі  сабақты «Көңіл-күйім  жақсы, сыныптастарымның   көмегімен тапсырманы  орындадым» -деген  оқушылар орташа алақан  жанына келіп  тұрсын.

 

Кім  бүгінгі  сабақты «Мен  тапсырманы  орындай алмадым, көңіл-күйім  жоқ» – деген аз алақан   жанына келіп  тұрсын.

 

 

 

Саралау  – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қолдауды көбірек мадақтау мен мақтау әдістерін қолдану арқылы жоспарлаймын.

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюға жоспарлап отырсыз?

Қабілетті жоғары оқушыларға проблеманы шешу жолдарын өздігінен шешу арқылы мақсатқа жетуге жаттықтырамын.

 

 

 

 

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

«Бағдаршам» көздерімен, «Бас бармақ» арқылы бір-бірін бағалайды.

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Сыныпта, дәлізде жүгіруге болмайтынын,қауіпсіздік ережелері мен мектеп ережесін сақтауға итермелейді.

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

 

 
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсатына жеттім бе?

Оқушылар не үйренді? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

Ж бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын  тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде  келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай  ақпарат білдім?

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *