“Логикалық есептер”
Искендир Гульмира Алимовна
Ақмола облысы Зеренді ауданы
Баратай негізгі мектебі
Физика және информатика пәні мұғалімі
“Логикалық есептер”
Ойынның мақсаты:
- Оқушылардың әр пән бойынша міндетті оқу жұмысын толықтыру,бағдарламаға сйкес пәндерді терең меңгертуге мүмкіндік беріп,өз дәрежесінде көрсете білу;
- Оқушының ой-өрісін кеңейте отырып,білімділікке,жылдамдылыққа,тапқырлыққа,өз ойын ашып айтуға тәрбиелеу;
- Оқушылардың білімдерін сыныптан тыс жұмыстар жүргізу арқылы нығайту.Олардың қызығушылығын,талпынысын дамыту.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Ойын-толқын, айналған қатты ағысқа,
Табылғандай таным да, жат дауыс та.
Біреу озып келеді қатарынан,
Біреу мініп жатқанда аптығыста.
Ойын-толқын, жатқандай асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып.
Ең алдымен сіздерге осы ойында әділ бағасын берер әділ-қазылар алқасымен таныстырып өтейік.
- ——————————————————————————————–
- ——————————————————————————————–
- ——————————————————————————————–
Көңілді тапқыштар, білгіштер
Бар өнерін салады,
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады, – деп бүгінгі ойнымызды ашуға рұқсат етіңіздер.
Апталықтың басында бөлінген екі топ: «Тапқырлар» мен «Алғырлар»-сәлемдесулері.
1кезең:«Бой сергіту»
Бұл кезеңде әрбір топқа 10 сұрақ оқылады. Дұрыс жауап болса, онда 1-сұрағына 1-ұпай беріледі. Егерде жауап бере алмаса басқа командаларға жауап беруге болады.
1 топқа
- Екі қолда қанша саусақ бар, он колда ше?(10, 50)
- Заттың үш күйі бар.(иә)
- Түйе 10 пұт жүкті 1 сағат бойы көтеріп тұрса, 1000 пұт жүкті қанша уақыт көтеріп тұра алады?,
(1 cағат)
- Колонка не үшін?
- Желді күні асфальт беті тез кебеді.(иә)
- Температураны өлшейтін құрал-динамометр.(жоқ)
- 3 жұмыртқа 3 минутта піседі, ал 5 жұмыртқа неше минутта піседі? (3)
- Күштің өлшем бірлігі-Паскаль?(жоқ-Ньютон)
- 1 т мақта ауыр ма, 1 т темір ауыр ма? (тең)
- Монитор не үшін?
2 топқа
- Пернетақта не үшін?
- Жылу мөлшерінің өлшем бірлігі-Джоуль.(иә)
- Бір жанұяның 5 ер баласы, және олардың әрқайсысында қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар? (6)
- Табиғаттағы сан алуан өзгерістер – табиғат құбылысы ма? /ия/
- 1 т мақта ауыр ма, әлде 1000 кг темір ауыр ма? (тең)
- 4 пен 5-тің арасына қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен кем сан шығады? (үтір)
- Массаның өлшем бірлігі-килограмм.(иә)
- Егер тырна 1 аяғымен тұрса 3кг тартады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? (3 кг)
- Принтер не үшін?
- Үстел беті төрт бұрыш, оның бір бұрышын кесіп алсақ, неше бұрыш қалады?(5)
3 кезең: «Тіл-өнер»
- Бар ма,жоқ па оны білмейсің,
Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің
(ауа-воздух-an-air)
- Аса қажет өмірде халық үшін
Пайдаланар күн сайын жарық үшін
(ток-ток-energy)
- Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында
(сызғыш-линейка-a ruler)
- Бір-бірімен жарысқан,
Төрт аю бар,арыстан.
Екі қой мен бір түлкі,
Бәрі нешеу кім болды?
(сегіз-восемь-eight)
4 кезең: «Сиқырлы әріптер»
Бұл кезеңде екі топқа анаграмма беріледі:
- Ринперт- принтер;
Тақперне-пернетақта;
Сорцеспро-процессор;
- Нантдисмикри –дискриминант;
Ллельрапа – параллель
Тдеуең –теңдеу;
- Туператемра –температура
Киграммло-килограмм
Монамикадитер-термодинамика
5 кезең: «Мақал-мәтелді толықтыр»
«Тапқырлар» тобына:
1…. (екі) жақсы қас болмас,…(екі) жаман дос болмас.
- Досыңды (үш) күн сынама,(үш) жыл сына.
- Білгенін бір (тоғыз),білмегенің….(99)
4…. (10)рет айтқаннан(1)рет көрсеткен артық.
5.Болар бала …-інде (15) баспын дейді,болмас бала …(25)-інде жаспын дейді.
«Алғырлар» тобына:
1.Жерді (екі) рет жыртқан,өнімді (екі) есе алады
- (1)… күн тұзын татқанға,… (40) күн сәлем
3.Жақсы жігіт (15)-інде жас емес,…(100)-ге келсе де пәс емес.
4.(6-ау) ала болса ауыздағы кетеді,…(4) түгел болса төбедегі кетеді.
5.(6) жыл аш болсаң да атаңның салтын ұмытпа.
6 кезең: Логикалық есептер
1 топқа:
1) Бір баланың жасы үш жылдан соң бұрынғы жасынан 2 есе артық болады. Ол қанша жаста? (үште)
2) Үш ат жегілген шана бір сағатта 15 км. жүріп өткен. Әрбір аттың жылдамдығы қандай еді? (15 км/сағ)
2 топқа:
1) 5 адам кездесіп қалып бір – бірімен қол алысып амандасты. Барлығы қол алысу саны қанша? (10)
2) Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағ. 20 минут ұшады, ал кері 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі тең)
Қосымша тапсырмалар:
Табиғатта заттар көп. Солардың біреуі туралы. Ол қандай зат?
1.Оны үйкелісті азайту үшін қолдануға болады.
- Оны қыздыру,суыту үшін қолдануға болады.
- Үлкен адамдардың организмінде 65% бар.
4.Оның үш күйімен біз жиі кездесеміз. (су)
******************************************************************************
3) “ Екі қарға ”. Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, біреуі солтүстікке қарап отыр. Олар біріне –бірі:
– Достым, мен сені көріп отырмын, – дейді.Олар бірін – бірі қалай көреді?
(Қарғалар бір-біріне бетпе-бет отырғандықтан, олар бірін – бірі көреді.)
******************************************************************************
Математика ,информатика, физика, болашаққа бастайды
Келешекке білім қуған жастарды
Қадам басып 21-ші ғасырға
Барлық әлем жаңалығын тастайды – дей отырып сөз кезегін әділқазыларға берейік.
Бүгінгі көріп тамашалаған интеллектуалды ойын “Озық ойлы оқушылар” ойыны өз мәресіне жетті. Зейін қойып тыңдағандарыңыз үшін алғысымыз шексіз!
Метки: "Логикалық есептер"