Ашық сабақ “Жусан иісі”


 Ақмола облысы

Ерейментау қаласы

№2 орта мектеп-лицейінің қазақ тілі

 мен әдебиетінің мұғалімі

Жапабаева Гүлден Акимханқызы

Сабақтың мақсаты: Сайын Мұратбеков өмірімен таныстыру. Өз жинаған білімдерін іске асыруларына жол көрсету, яғни сипаттау, әңгімелеу, мінездеме беруді жүзеге асыру

Сабақтың міндеті: Жанашырлыққа, аяушылыққа үйрету, қиындыққа төзе білуге баулу

Сабақтың нәтижесі:Автордың ойын жалғастыра отырып, қиялдарын, ойларын дамытты. Сөздік қорын байытты

Сабақтың түйінді идеялары: Постер қорғау.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс

Сыныбы: 7 «А»

Уақыты Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Қолданылатын ресурстар
5 минут Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық дайындық.

 

 

Балалар өздерінің дайын

екендерін баяндайды.

Орындарынан тұрып.:

1,2,3 бойға жина

күш,-деп шапалақтады.

5 минут

 

 

 

 

 

 

1минут

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

Таныстырылым 1.  Үй тапсырмасын сұрау. «Өрмек тоқу»  әдісі арқылы

Табыс критерийлері

Әр оқушы бір-біріне сұрақ қою. Өзін-өзі бағалау жасайды

2.  Топқа бөлу.

1. «Әңгімелеу» тобы
2. «Оқу» тобы
3. «Ой қорыту» тобы

4. «Сипаттау»тобы

Өз  міндеттерін айқындау:

1.Топ  лидері

2.Уақыт сақшысы

3.Бақылаушы

4.Баяндамашы

5.Хатшы (әр тапсырмаларда  рөлдер ауысып  отырады.

 

АКТ-дан Сайын  Мұратбеков  суретін көрсетіп, жусан  шөбі көрсетілді. Әр топқа деңгейлік сұрақ беру.

1.Кімнің суреті?

2. Компьютерден мәлімет жинау

3.Бұл қандай шөп?

4. Жусан деген не?

 

3. Диалогтік оқыту.

Оқулықпен жұмыс.

Топтық жұмыс

Бағыт бойынша әр топ өкілі келесі топқа өзі оқыған  оқиғаны түсіндіреді

Бір-біріне сұрақ қою арқылы қай оқушы қалай жауап бергенін бақылап бағалау.

 

 

 

Оқушылар өз міндеттерін орындайды, төрт топқа бөлінді.

Тақтадағы стикерлерге жазылған.

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ кезекпен  сұраққа жауап берді

Өзін-өзі ауызша бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау стикерлерм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бірін-бірі бағалау

 

 

 

 

 

Стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

АКТ, стикерлер, плакаттар, қаламдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

Негізгі бөлім

 

Сценарий құрастыру

Әңгімелеу тобы.

Аян мен балалардың алғаш кездескен сәті

Оқу тобы.

Есікпай мен Аянның төбелескен жері
Ой қозғау тобы. Аянның балалар үйіне кетуі
Сипаттау тобы.

Аянның жусан иісі аңқыған көкесінің пальтосымен  мақтануы

Жұптық жұмыс.Егер де сіз Аянның орнында болсаңыз не істер едіңіз?

Топтық жұмыс.Әңгімелеу тобы. Бұл әңгімені «Аянның жетім қалуы» деп атауға бола ма?
Оқу тобы. Аянның шыдамдылығы туралы  не айтуға болады?
Ой қозғау тобы. Ол кездегі «жетімдік» пен қазіргі кездегі «жетімдіктің» айырмасы  бар  ма?
Сипаттаутобы. Аянның өмірін жазып, сонымен бірге жүрген, қиналғанда достық көмегін ұсынған кім деп ойлайсыздар?

5. Автордың ойы қандай, неге «Жусан иісі» деп аталған?

 

Әр топ берілген тапсырмаларды  толық орындайды,көрініс құрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өз топтарымен ақылдаса кеп бір шешімдерін айтып  отырды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды оқушы жауап береді

Формативті бағалау . Критерий арқылы бағалау, яғни өзін-өзі бағалау

 

 

 

стикерлер

смайликтер

1 минут

 

 

5 минут.

Қорытын-

ды

 

6.Үйге тапсырма1.Мазмұндау.

2. «Бақытты балалық шақ»деген тақырыпқа эссе жазу

.

7.Рефлексия

 

 

 

 

 

Парақшаларды толтыру. Тақтаға шеңберге жабыстыру.

 

 

Стикерлер

23 34

 

 

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *