“Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n –мүшесінің формуласы” ашық сабақ
06.02.2019
Токпанова Мейрамгүл Алтаевна
Жоғары санатты математика пән мұғалімі
Семей қаласы «№21 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Сабақтың мақсаты: Арифметикалық прогрессия тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін қалыптастыру.
Арифметикалық прогрессияның айырымы, n-ші мүшесімен танысады.
Сабақтың міндеттері: 1. Арифметикалық прогрессияның айырымы мен n-ші мүшесін анықтай біледі.
- Оқушылардың ойлау қабілеті мен дағдыларын дамытады.
- Ұжымдастыққа, бірізділікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын технология: СТО
Мазмұны | Іс-әрекет | Күтілетін нәтиже | Құрал – жабдықтар | Уақыт |
1. Сәлемдесу | Сәлемдесу | |||
2. Жайлы атмосфера құру | 1мин | |||
3. Топқа бөлу. | 4 түрлі-түсті гүлдерге фигуралардың аты(шаршы, үшбұрыш,шеңбер, трапеция) жазылған.
4 топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлайды. Бағалау парағы беріледі. |
Топқа бөліну әдісімен танысады. Топ ережелерін құрайды. | Гүлдер
(шаршы, үшбұрыш, шеңбер, трапеция). Бағалау парағы. |
2мин |
4. Үй жұмысын сұрау | 4 топ 4 есепті; №150 мен 152 ауызша №151 мен 153 тақтағы орындайды. | Білімді бекіту | Кітап, бор, дәптер. | 5мин |
5. Ой қозғау (слаид) | Сандар тізбегіне байланысты | Өткен сабақты қайталау | Экран | 2мин |
6. Жаңа тақырып | 1) Ережесін бәрі оқиды. 4 мысал 4 топқа беріледі. Постермен жұмыс. | Алған білімдерін пайдалана білу, өзгелерге мысал арқылы түсіндіру. | Оқулық, плакат, маркер. | 16 мин |
7. Сергіту сәті | Ақ бетке алақанын салып, 5 саусақтың орнына
5 баланың атын жазып, 5-еуімен әр түрлі амандасады. |
Оқушылардың көңіл – күйлері көтеріледі. | Ақ қағаз, маркер | 3 мин |
8. Есеп шығару | № 165, № 167 ауызша, №166(а), № 168 (а) топтағы 1 есепті 1 топқа. Сол топтың оқушылары, бірігіп есепті аяқтайды. | Жаттығуды орындауға оқушылардың толық қамтылуы қарастырылады. | Оқулық, дәптер, қалам, бор | 7мин |
9. Сабақты бекіту | 4топқа 2 есептен беріледі | Есептің шығарылу жолын тақтаға жазу | Слаид | 5мин |
10. Рефлекция | 2 жұлдыз, 1 тілек сабақта не ұнады, өз ойлары мен жоғарғы жағына аты – жөнін жазып, спикерге сабақты қалай түсінгенін көрсетеді. | Стикер, слаид | 2мин | |
11. Үйге тапсырма | № 170. Арифметикалық прогрессияға байланысты логикалық есепті топ басшылары дайындап келеді. | Дәптер, оқулық, қалам. | 1мин | |
12. Бағалау. | Әр топтағы оқушылардың сабаққа қатысуын бағалайды. | Өзін – өзі бағалауды үйренеді. | Бағалау парағы. | 1мин |