Фотоэффект құбылысн түсіндәру. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану.
Бохан Силау
Сергеевка орта мектебінің ұстазы
Сабақтың тақырыбы:
Фотоэффект құбылысн түсіндәру. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану. |
Мектеп:Сергеевка орта мектебі | |||||||||
Күні: | Мұғалім: Бохан Силау | |||||||||
Сынып: | Қатысқан: | Қатыпағандар: | ||||||||
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар |
Жаңа білімді түсінеді, оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. | |||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті:
Жаңа тақырып мазмұны туралы біледі. |
|||||||||
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:
Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
||||||||||
Кейбір оқушылар білуге тиіс:
Есеп шығара алуды. |
||||||||||
Бұрыннан бар білімдері | Сұрақтарға жауап бере алады. | |||||||||
Жоспар | ||||||||||
Жоспарланған
уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар | ||||||||
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі
«Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту Тест шешу |
Таныстыры лым. |
||||||||
Ортасы
|
Жаңа сабақ
Фотоэффект құбылысн түсіндәру. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану. |
Тақырып бойынша дайындалған ресурстар. | ||||||||
Сергіту сәті | «Кенгуру» ойыны.
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Бір кенгуру тұрып тұрады, екіншісі – оған арқасымен тұрады, сосын отырып тұрады. Екі қатысушы да қолдарынан ұстайды. Әрбір жұптың міндеті осы тұрғыда, қолдарын айырмай, бөлмені секіріп, айналып шығу. (Қатысушылар рөлдерімен алмасады, сосын жұптарымен алмасады). |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша | ||||||||
Аяқталуы | Кестені толтырады
|
Кестені толтырады. Қорғайды. | ||||||||
Үйге тапсырма: мазмұндау. | ||||||||||
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалайша жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
|||||||||
Дифференциялау
жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі.
Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
|||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |