Ашық сабақ “Шылау және оның түрлері. Ұлттық тағамдар”


 Жакупова Қарлығаш Жұмабекқызы, Екібастұз гуманитарлық-техникалық колледжінің  

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Шылау және оның түрлері. Ұлттық тағамдар

Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың әдіс- тәсілі: сыни тұрғысынан ойлау,  диалог, топтық жұмыс, іздену, оқып- оқытамын

Керекті жабдықтар: кеспе қағаздар, интербелсенді тақта, семантикалық кесте, тест сауалдары, смайликтер, бейнебаян, аудиотаспа

Пәнаралық байланыс: өзін-өзін тану,  қазақ әдебиеті, этнопедагогика

Негізгі  түсініктер: Тақырып бойынша  алған білімдерін жүйелеу Этнопедагогикамен  байланысы: салт-дәстүр Бағалау:*Бақылау* Жұмысты бағалау (формативті бағалау)* Сапалы  білімді  бағалау Көрнекіліктер: смайликтер, бағалау парақшалары, тапсырмалар, семантикалық кесте

Сабақтың  мақсаты:

Грамматикалық тақырыпты игере отырып, лексикалық тақырыпты меңгеру, оқушылардың ойын қазақ тілінде жеткізуге жетелеу.

Міндеттері: 1. Сөйлем құрғанда сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдануға үйрету.

2. «Қазақтың ұлттық тағамдары» тақырыбы бойынша алған     білімдерін тексеру, оқушылардың тілін дамыту,  тыңдай білуді және оймен бөлісуді үйрету, грамматиканы қайталау,  қазақ халқының салт-дәстүрлері арқылы қазақ тілін үйренудің тұрақты қызығушылығын дамыту. 3. Айтылған сөйлемдердің дұрыс айтылып, құруылуына мән беру,  құрмалас сөйлемдерді ажырата білу,  шылауларды сөйлемде дұрыс пайдалануы.

4. Ұлттық салт-дәстүрімізді құрметтеу, ұлттық сана-сезімдерін ояту,сөздік қорларын молайта түсу, тілдерін дамыта алу.

Күтілетін нәтижелер: тақырып бойынша әңгімелеседі, тапсырмаларды орындайды. Шылау сөздерді ажырата алады, сөйлемде таба алады. Өз бетімен жұмыс жасап, ойларын білдіріп, мәтін құрап, бейнебаяннан көргендерін әңгімелеп, аудиотападағына тыңдай отырып жауап бере алады. Сөйлемдерді талдай алады.

2015-10-17_230918

 

2015-10-17_231139

2015-10-17_231207

 

 

2015-10-17_231451

2015-10-17_231654

 

2015-10-17_231720

 

2015-10-17_231820

 

2015-10-17_231838

2015-10-17_231914

2015-10-17_231934

2015-10-17_231959

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *