«Жиhаз » / «Мебель»


Адуова Гульнар Рысбековна

Екібастұз қаласы №7 “Ботақан” балабақшасының тәрбиешісі

Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиалық картасы

                           Технологическая карта организованной учебной деятельности

                Күні / Дата: 24.09.19.  Ортаңғы   топ  «  Шапағат »

 Білім  беру саласы: коммуникация / Образовательная область: « Коммуникация»

 Бөлімі: Орыс тілі / Раздел: Русский язык.                                                                        

 Тақырыбы: « Жиhаз » / Тема: « Мебель »

 Мақсат / Цель: обучать правильному произношению звуков русского языка

 Міндеттері/Задачи:

Білімділік  / Образовательная: ввести в активную речь новые слова по теме.

Дамытушылық/ Развивающая: развивать фонетический слух,внимание память.

Тәрбиелік / Воспитательная:  воспитывать бережное отношение к мебели

Сөздік жұмысы / Словарная работа: жиhаз, диван,үстел, керует

Билингвалды компонент/ Билингвальный компонент: жиhаз- мебель, үстел- стол, керует – кровать

Қажетті құрал-жабдықтар / Материалы и оборудование: сюжетные и разрезные картинки,игрушки

Оқу іс әрекетінің кезеңдері. Этапы деят-ти               Педагогтің іс-әрекеті.                 Действия педагога          Балалардың іс-әрекеті.               Действия детей
Мотивац.-қозғаушылық Мотивационно  -побудительный этап   Тәрбиеші балаларды шаттық шеңбер құруға шақырады. Артикуляционная гимнастика Вот  пчёлка  детям  мёда  принесла  З-з-з!З-з-з! Паровоз привёз нас в лес. Чух-чух-чух! Балалар шаттық шеңбер құрып, өлең сөздерін айтады,қимыл арқылы жасайды. Выполняют движения вместе с педагогом
Ұйымдастырушылық ізденістік. Организационно-поисковый этап   Балалар, бізге хат келіпті Хаттың ішінде жұмбақ жазылыпты соның шешімін табайық. Қорбаң, қорбаң етеді. Орман оның мекені. Тәтті балға тойып –ап Қыста ұйқыға кетеді.(Аю) Бұл не балалар? Осы кезде топқа қолына дорба ұстаған қонжық кіреді. Қонжық: -Сәлеметсіңдерме, балалар ? Мен кішкентай қонжықпын. -Ой,балалар,дорбаның ішінде менің киімдерім. Үйімде киімдерімді салатын жиһаздар жоқ,сондықтан оларды өзімен алып жүрмін. -Ал сіздің балабақшада жиһаздар бар ма? Сергіту сәті/Физминутка: Мишка маленький сидит И ушами шевелит Вот так, вот так И ушами шевелит Ал менің інімде ешқандай жиһаздар жоқ.Менде осындай жиһаздарды қалаймын. Бірақ білмеймін қандайын таңдап алатынымды. Сендер маған көмектесесіңдер ме? Артикуляционная гимнастика Вот  пчёлка  детям  мёда  принесла З-з-з!З-з-з! Паровоз привёз нас в лес. Чух-чух-чух! Сөздік жұмыс/ Словарная работа Жихаз-мебель,үстел-стол, керует-кровать. Ал ендеше, жиһаздар сататын дүкенге барайық. Балалар қонжықтың бөлмесіне қандай жиһаз ыңғайлы деп ойлайсыңдар? Ал қонжық саған алған жиһаздар ұнады ма? Иә, ұнады. Олай болса, балалар, қонжық сатып алған жиһаздардың атауын есінде сақтап қалу үшін мен сендерге жұмбақ жасырайын . Жұмбақ: -Төрт аяғы болса да, Етік киіп көрмеген. Жалқаулығы соншама, -Аттап шықпас бөлмеден Мен жайлымын жұмсақпын , Мені табу қиын емес Ұнатады әжелер мен сәбилер Отыруға ,жатуға. -Кеш батты,шаршадың сен, ұйқың келді. Ұйқы бөлмеде күтіп тұр сені.  Ал, қонжық, сен есіңе сақтап алдың ба?  Иә, балалар, сендер көп нәрсе біледі екенсіңдер. Мен сендерге риза болдым.Сендер маған көп көмектестіңдер.Мен енді жиһаздарымды үйіме апарып орналастырайын. Д/о: «Жиһазды құрастырамыз» Тақтада жиһаздардың жарты бөлігі көрінбейді , сол жиһаздың бөлігін табады Ойын «Не артық?»     Балалар тәрбиеші нің сұрақтарына жауап беруге тырысады. Жұмбақты шешеді   Қызығушылық танытады. Қонжықты көреді. Балалар қонжықпен амандасады.  Сәлеметсіңба, қонжық? Қош келдің, төрлет! Қолыңдағы не, қонжық? Біздің балабақшада жиһаздар өте көп.      Қонжық, сен неге ол киімдерді өзіңмен тасып жүрсің?     Балалар қонжықпен бірге сергіту   Сергіту сәтін жасайды.                 Ия, көмектесеміз.       Балалар жұмбақтардың шешімін   табады.               Үстел   Диван   Керует Балалар қонжықпен қоштасады. Балалар тақтаға назар салады. Балалар ойынға қатысады.       Топтасқан жиһаздардың ішінен артық затты алып тастайды
Рефлексиалық түзетушілік Рефлексивно-корригирующий  этап     Балалар, біз бүгін немен таныстық, не туралы әңгімелестік?   Жиһаздарды атаңдаршы?   Жиһаз бізге не үшін керек?   Жиһазды бүлдіруге бола ма?   Қонжыққа біз не таңдап бердік?     Подведение итога.Поощрение детей Үстел, диван, керует.     Демалу,отыру,   ұйықтау үшін керек.   Жоқ,жиһаздарға ұқыпты қарау керек   Жиһаздар таңдап бердік.    

         Күтілетін  нәтижелер/Ожидаемые результаты:

         Знать\ Біледі: жиhаз түрлерін, қажеттілігін, оларды ұқыпты пайдалануды.

         Виды мебели, для чего используют,как  нужно к ним относиться.

         Уметь\ Түсінеді: жиhазды орысша атауларын.

         Иметь\Игереді: жұмбақтар шешуді, ойын тапсырмаларын орындауды.

         Разгадывать загадки,выполнять задания