«y=cosx функциясының графигі»

Жусупова Жансулу Тлеукешевна

«Павлодар ауданы Шақат ОЖББМ» КММ математика пән мұғалімі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:   Тригонометриялық функциялар Мектеп: Шақат ОЖББМ  
Күні: 28.09.2020 Мұғалімнің аты-жөні:  Ж.Т.Жусупова  
Сынып:  10А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:    
Сабақ тақырыбы   функциясының графигі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Функциялардың анықтамалары мен қасиеттеріне сүйене отырып, тригонометриялық функциялардың графиктерін салады
Сабақ мақсаттары тригонометриялық  функциялардың графигін салады;                                   функциялардың графиктерін түрлендіруді орындайды;
Бағалау критерийлері Оқушылар: тригонометриялық  функциялардың графигін сала алады;функциялардың графиктерін түрлендіруді орындай алады;
Тілдік  мақсаттар Пәндік лексика мен терминология радиан;бірлік шеңбер, тригонометриялық дөңгелек;бұру бұрышы;тригонометриялық функция;кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, секансі, косекансі, котангенсі;асимптоталар;функцияның тақтығы/жұптығы; максимум және минимум нүктелері;период; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер y = а sin x  графигі ордината осімен сығылады, егер …көбейткіш  a < 0болғанда  y = a sin x  графигі …..симметриялы бейнеленеді; y= sin b x  функциясының графигі b>1 болғанда  
Құндылықтарды дарыту Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.
Пәнаралық байланыстар Сызу, физика
АКТ қолдану дағдылары https://bilimland.kz/kk/home#lesson=5988,
Бастапқы білім   бұрыштың радиандық өлшемі түсінігін біледі, тригонометриялық функциялардың анықтамаларын біледі, келтіру  формулаларын біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет   Ресурстар
Сабақтың басы 3 минут     1. Сыныпты ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл-күйін көтеру. Кәмпит пен тілектерді тарату(сол арқылы топқа бөлемін). Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 2. Үй жұмысын оқушылармен бірге талқылау.      
  Сабақтың ортасы                                                               Өткен тақырыпты қайталау. «Сұрақ-жауап» әдісі: 1.Синус функция анықталу облысы? 2.Мәндер жиыны? 3.Функцияның нөлдері? 4.Өсу мен кему аралықтары?  «Ребус шешу» әдісі арқылы тақырыптың атауын табады. Жаңа тақырыпты меңгеру. Косинус функцяға  бейнеүзік  көрсетіледі. Тілектердің түсі арқылы топқа бөлеміз. Топтық  жұмыс. (Постер)Оқушыларға графикті қолданып келесі сұрақтарға жауап беруін ұсынамын. Функцияның анықталу облысы;Функцияның мәндерінің облысыЖұп/тақтығы; Периодтылығы;Функцияның нөлдері;Таңба тұрақтылық аралығы;Өсу, кему аралығы;Максимум және минимум нүктелері. Әр топ өз шешімін ұсынады. Жауаптар талқыланады және толықтырылады.   3.Сергіту сәті. Сақтау қабілетін дамыту үшін тапсырма.     4.Алған білімді бекіту. 1. Функцияның ең кіші периодты анықтау:   2.Графикті салу. 1-топ 1) Бір координаталық жазықтыққа салу y = sinx;                       y = 3 cosx;    y = cos x – 2 2-топ 1. Бір координаталық жазықтыққа салу y = 2sinx;    y = cosx+2;        y = cos 2x  3-топ 1. Бір координаталық жазықтыққа салу y = cosx;    y = 2cosx;        y = cos x-3    https://bilimland.kz/kk/home#lesson=5988 Бірдей қайталанатын бірлік шеңберлер мен графиіктер: http://www.mathsisfun.com/algebra/trig-interactive-unit-circle.html                                                                          
Сабақтың соңы Ой толғаныс   Бағалау. Оқушылар өзін-өзі ауызша критерий бойынша бағалайды. 2. Үйге тапсырма: теорияны оқып келу және төмендегі тапсырмаларды орындау: №12.15(1,2)    
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сараланған тапсырмалар жұптық жұмыста және үй жұмысының тапсырмаларында көрсетілген. Меңгерілген білімдерін тексеру үшін жұптық жұмыс жүргізіледі. Оқу процесінің күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуына жағдай туындатамын.
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?  
 
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:   2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:   2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?