ОУД: казахский язык. Тема: Ойыншықтар. (тех.карта, презентация, видеоурок)


Кужабекова Галия Сериковна

воспитатель, преподаватель казахского языка КГУ «Общеобразовательная школа №30» акимата города Усть-Каменогорск

Әдіскер/ Методист _______________________

                                               қолы/подпись

«Ромашка» тобы үшін

ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

Технологическая карта организованной учебной деятельности

в группе «Ромашка».

Өткізілетін күні, айы, жылы/Число, месяц,год проведения: « »  2020  ж./г.

Тәрбиеші/Воспитатель  Кужабекова Г.С.

Білім беру саласы/ Образовательная область:  Қатынас

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі/

/Раздел организованной учебной деятельности: Қазақ тілі

Тақырыбы/ Тема: Ойыншықтар

Мақсаты: Ойыншықтарды білдіретін сөздермен таныстыру;

Білімділік міндеті/ Образовательная задача: өткен тақырыптарды қайталау,  Мынау не? Сұрағына жауап беруге үйрету.

Дамытушылық міндеті/Развивающая задача: Ойлау қабілетін дамыту,сөздік қорларын молайту. 

Тәрбиелік міндеті/ Воспитательная задача: ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар/ используемый материал: ойыншықтар: доп, қуыршақ, текшелер, мұнара, мәшине.

Сөздік қоры: доп – мяч, қуыршақ-кукла, кубики – текшелер, пирамида – мұнара, машина – мәшине.

Іс-әрекет қызметі/ Этапы деятельности   Тәрбиешісінің іс-әрекеті/ Деятельность воспитателя   Балалардың іс-әрекеті/ Деятельность детей
Мотивациялық-қозғаушылық/ Мотивационно-побудительный Шаттық шеңбері
Балалар, бүгін  сендермен әсем, жарық, кең, таза бөлмеде кездескеніме өте қуаныштымын.
Қане, балалар, шаттық шеңберін құрамыз. Шеңберге тұрудың өзінің үлкен ерекшелігі бар. Шеңберде бір-біріміздің жүзімізді анық, еркін көреміз, қуанамыз, шаттанамыз.
Шеңбер неге ұқсайды? Допқа, күнге, апельсинге, алмаға, қарбызға. Доппен ойнасақ көңіліміз көтеріледі, күн жарық, жылу сыйлайды, апельсин, алма, қарбыз тәтті.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық! Өткен сабақты қайталау
Эмоционалды түрде қуанады. Шеңберге тұрады. Сұраққа жауап қайтарады. Балалар хормен айтып отырады.
Ұйымдастыру-іздестіру/ Организационно-поисковый Жаңа тақырыппен таныстыру. -Сенің қандай ойыншығың бар? 
-Ойыншықтарыңды жақсы көресің бе? 
-Қандай? (үлкен, кішкентай). 
-Сен онымен ойнап болған соң, орнына жинайсың ба?  Ойыншықтарды лақтырмай, сындырмай, ұқыпты ойнау керек. Жаңа сөздер Игрушки – ойыншықтар Мынау не?  –  что это? Бұл-ойыншықтар            это – игрушки доп – мяч, қуыршақ-кукла, кубики – текшелер, пирамида – мұнара, машина – мәшине.   Ойын «Сиқырлы дорба» Дыбыстық жаттығу шақ, – шақ, – шақ –  сөйлемейді қуыршақна, – на, – на – жүк таситын машинана, – на, – на – түрлі түсті мұнара       – шық, – шық, – шық – әдемі ойыншық   Сергіту сәті Ал, балалар, тұрайық, алақанды ұрайық. Оңға қарай бұрылып, солға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, бой сергітіп алайық.   Тақпақ жаттау: Ойыншықтарым көп менің, Бәрін жақсы көремін. Кешке дейін жалықпай, Бірге ойнап жүремін!   Ойын «Ойлан, тап»  
Сұрақтарға жауап береді.  Балалар мұқият тыңдап,жаңа сөздерді хормен ,жеке қайталайды.               Сергіту сәтін орындайды.     Тақпақты қайталайды         
Рефлексивті-түзетушілік/ Рефлексивно-корригирующий Сабақтан не білдің? Не қиындық тудырды? Не оңай болды? Не катты ұнады? Сүйікті ойыншығыңның суретін сал. Жарайсыңдар! Сау болыңдар! Сұрақтарға жауап қайтарады.

Күтілетін нәтиже/ Ожидаемый результат:

Күтілетін нәтиже:

Ұғынады: жаңа сөздерді меңгереді, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға тырысады.

Түсінеді: жаңа сөздерді түсініп қайталайды.

Қолданады: қысқаша сөйлем құрастыру, сұрақты түсініп дұрыс жауап беру, күнделікті өмірде қолдана білуге дағдыландыру.