Қысқы орманға саяхат
Башетова Мансия Кульджабаевна
Кенжекөл ауылы,№20 балабақша тәрбиешісі
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру,құрастыру
Тақырыбы: «Қысқы орманға саяхат»
Оқу іс-әрекетінің мақсаты: Жабайы аңдар туралы түсінік беру. Жабайы
аңдарды бір – бірінен ажырата білуге және олардың аттарын дұрыс айтуға үйрету.
Дамытушылық
мақсаты: Балалардың ойлау
қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту. Әрбір аңның атын дұрыс атауға
жаттықтыру және олардың тіршілік ететін ортасы туралы түсініктерін бекіту.
Тәрбиелік
мақсаты: Балалардың аңдарға деген
сүйіспеншілік сезімдерін арттырып, оларға қамқорлықпен қарауға, жабайы аңдар
туралы түсініктерін молайту, табиғатты аялай білуге, идеялы адамгершілікке
тәрбиелеу
Құралдары: үнтаспа,жабайы аңдардың, ұлпақарлар, іздердің суреттері, тірек-сызбалар, мнемошаршылар, боямақтар, көңіл-күй таңбалары
Әдіс-тәсілдер: ТРИЗ ,« 6 қалпақ» әдісі, модульдік оқыту әдісі, тілге ұстарту,буын ұйқасы
Қостілдік компонент: жабайы аңдар-дикие животные
Іс-әрекет кезендері | Тәрбиешінің әрекеттері: | Балалардың әрекеттері: | Жетістіктері: | Кемшіліктері: |
Мотивациялық қозғаушы Ұйымдас- тыру-іздестіру: Рефлек- сия: | Жылулық шеңбері. -Балалар,бізге апайлар қонаққа келді.Қане, амандасайықшы. Топқа орман ханшайымы қонаққа келеді. -Балалар, мен ормандағы аңдарды сыйқырлап, бір жерге тығып тастадым.Егер оларды құтқарғыларың келсе, тенің тапсырмаларымды орындаңдар. Ханшайым кетеді.Тәрбиеші ақ қалпақ киеді. Тәрбиеші: -Балалар,біз орман аңдарын құтқарайық па?Орманда нелер тұрады? Олар қалай аталады? Қостілдік компонент: жабайы аңдар-дикие животные Орманға саяхатқа барғыларың келе ме? -Ендеше, немен барамыз? -Автобуспен барайық.Автобуста орын көп.Ең алдымен автобусты тексеріп алайықшы. Дыбыстық жаттығу. -Автобустың дөңгелектерін ауаға толтырайық. Енді жанармай құяйық. Оталдырайық. -Белгі береміз -Міне,жолға шығайық. Автобустың дауысы шығады. -Міне, орманға келдік. Жерде ұлпақарлар да жатыр екен.Қане, үрлейікші! Балалар, мына жерде сиқырлы қапшық жатыр екен. Қане, біз қыс туралы көп сөздер айтайықшы. Міне, хат тауып алдым.Хатта сендерге тапсырмалар бар екен. 1-тапсырма. Орман аңдары туралы сөйлем құра.Мнемошаршылардан сөйлем құрау 1-терезе ашылып, қоян көрінеді 2-тапсырма.Орман аңдары туралы не білесің?Сипатта . 2-терезе ашылып, түлкі көрінеді 3-тапсырма.Орман аңдары туралы тақпақтар айтыңдар 3-терезе ашылып, қасқыр көрінеді 4-тапсырма.Суреттегі аңдарды құрастырыңдар. Балалар, міне біз қаншама тапсырмаларды орындадық.Жарайсыңдар! 4-терезе ашылып, аю көрінеді. Буын ұйқасы -Жарайсыңдар,сендер жабайы аңдарға көмектіңдер.Олар өз орманына қайтып оралды. Сендерге аңдар сыйлыққа боямақтар беріп жіберіпті.Топта саласыңдар. -Біз қайда бардық? Орманда нелер тұрады? -Олар қалай аталады? Өз –өзін бағалау Тәрбиеші басына көк қалпақ киеді. Балаларға сұрақ қоя отырып, береді. -Сендерге не ұнады? -Саған не ұнады Қорытынды. Көңіл-күй таңбаларымен қорытындылау | Сәлеметсіздер ме! -Иә,көмектесеміз -Жабайы аңдар -пойызбен ,машинамен т.б. -шшшшш -сссссссссс -дррррррр -пиппппппп -қыста күн суық болады, аяз болады.балалар жылы киінеді т.б. Орманда қасқыр бар т.б. Қоян –қорқақ.Ол сәбізді жақсы көреді т.б. Балалар орындарында, тақтада аңдардың дене бөліктерін құрайды -орманға бардық -жабайы аңдар Тірек-сызба Бізге орман ханшайымы келді. Орманға бардық. Аңдарды құтқардық. |
«Қысқы орманға саяхат»
(Ашық сабақ)
Тәрбиеші: М.К.Башетова
ІІ кіші тобы