Ашық сабак тақырыбы “Тактикалық іс-әрекеттер:жеке,топтық және командалық
24.05.2021
Ермекұлы Нұрбол
Ю.А Гагарина атындағы №1 орта мектебі КММ дене шынықтыру пәне мұғалімі
Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі: Шабуыл ойындарында жақсарту және түсіну. | Мектеп: «Ю.А.Гагарин атындағы №1 Күршім ОМ» КММ |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Ермекұлы Нұрбол |
Сынып: 6а Сабақ 79-80 | Қатысқандар саны:10 Қатыспағандар саны:жоқ |
Сабақ тақырыбы | Тактикалық іс-әрекеттер:жеке,топтық және командалық |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 9.1.5.1.-бірқатар дене жаттығуларының қарапайым тактикаларын стратегияларын және компазициялық идеяларын құру және бағалай білу |
Сабақ мақсаттары | Шағын ойын тапсырмалары бойынша топтарда қауіпсіз жұмыс істеу. Нгізгі шабуылдау стратегиялары мен тактикалрын бәсекелестік ойында қолданудың түрлі жолдарын ашу және табу. Шабул кезінде шығармашыл болу қажеттілігін түсіну. |
Жетістік критерийлері | Бастамашылдық,қиялдылық және шығармашылықты көрсететін озық қорғаныс және шабуыл тактика және стратегияларды дамыту. Озық шабуыл және қорғаныс стратегия және тактикаларды талдау және сынау. |
Тілдік мақсаттар | Шабул мен қорғаныстағы командалық жұмысЖүгіру,жылдамдықты өзгерту,бағытПас,допты лақтыруОйын қисыныКеңістікте бағдарлану Допты жұлып алуДопты қорғау Диолог/жазылымға арналған пайдалы сынып тілі: Талқы мәселерлері: Сұраңыз:Команда шабуылын жетілдіру үшін жаңа тактиканы қалай жасай аласын ? Тез үзіліс кезінде қай стратегия ең нәтижелі? Сен неге … айта алмайсң ба? Ойын кезінде шығармашыл болу неге маңызды екенін айта аласың ба? Ойын барысында жаңа тактикалар мен стратегиялар дамыту неге маңызды екенін айта аласың ба? |
Құндылықтарды дарыту | Адамгершілікке,патриоттық сезімге тәрбиелеу |
Пәнаралық байланыстар | Физика,биология |
Бағалау критерийі | Дескриптор |
Қалыптастырушы,ішкі жиынтық бағалау критерийрі және оқушының өзін-өзі бағалау. | 0-Мүлдем жаттығу орындамаса 1-Жаттығуларды орташа орындаса 2-Жаттығуларды жақсы орындаса 3-Жаттығуларды өте жақсы орындаса |