«КВЕСТ»


Бейсенбаева Гульнар Адильхановна

Алматы облысы Талдықорған қаласы «№ 42 балабақшасы» МКҚК орыс тілі пәнінің мұғалімі

Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық!»

КВЕСТ

ЖОСПАР:

1.Жүргізушінің сөзі: Г.Бейсенбаева

2. Кейіпкер Смарта және оның достарының  келуі ( навигатор, аудармашы)

Смарта-Зере; аудармашы-Мади, навигатор- Максим

3. Ойын: «Көңілді іздер»

4. Лега ойыны: « Менің қажайып қалам»

6. Сергіту сәті: ( үш тілде)

7. Компьютер

8. Ойын: «Пазл жинау»

9. Жүргізушінің сөзі:

10. Смарта және  оның достарымен қоштасу.

Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық!»

КВЕСТ –ағылшын тілінен аударғанда ( іздеу, табу деген мағынаны білдіреді). Ойын барасында бірнеше міндеттер шешіледі. Баланың ойлау, танымдық, шығармашылық қабілеттерін, бірлесе әрекет ету іс-қимылдарын, тілдерді үйренуге деген қызығушылығы,ұйымшылдыққа, тапсырмалардың шешімін оңай және жылдам шешуге,топта жұмыс жасауға, өзіндік пікір қалыптастыруға жетелеуге. Сонымен қатар, ойын барысында әртүрлі әдіс-тәсілдерді, тапсырмаларды қолдануға болады. КВЕСТ ойынының ұйымдастыруда алдына белгіленген бір нақты мақсат қойылады, яғни (кейіпкерді құтқару, қазына табу, картамен жұмыс т.б.) Көмекшінің көмегіне жүгінуге болады,

Ұйымдастыру барысы:

Жүргізуші:( музыка космоса) из атрибутов выходит Смарта.

Смарта: Привет. Я Смарта.А это мой самокат.А это моя чудо сумка.

Сәлем ! Hello!

Жүргізуші: Сәлем Смарта!

Смарта: Where am I? ( уэ эм ай)

Жүргізуші:  Смарта балабақшаға қош келдің.  Біздің келген қонағымызбен танысайық.

Каусар: Как твои дела?How are you?

Смарта: I fine thank  you. ( Ай файын сэнк  ю)

Зере: Сколько тебе лет?Howoldareyou ?

Смарта: Мне пять лет. I am  ive.

Акнур: Откуда ты?  Where are you from?

Смарта: Я из Америки.I from  America.

Ерасыл:У тебя есть друзья?  Haveyougotafriends ?

Смарта: Yes, My friends are navigator and   translator. (иэс, май френдс а нейвигатор энд транслейтор)

( Музыка әуенімен  Навигатор билеп кіреді).

Навигатор: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Здравствуйте дорогие дети! Hello!

I am a navigator.

Балалар мен сендерге жол көрсетіп,  сендердің білмеген сұрақтарына көмек көрсетемін. Я помогу Вам найти дорогу и ответить на вопросы.

 ( Под музыку выходит переводчик)

Аудармашы: Hello boys and girls ( Хелоу боис энд гелс ) Ал мен болсам, сөздердің аудармасына көмектесемін. Iamatranslator  ( Айм э транслейтэ)

Смарта сөмкеден планшет алып шығады)

Музыка сигнал планшета.

Мен сендердің жіберген электронды хаттарыңды алдым. Я получила ваше электронное письмо.  Мен сендерге көмекке келдім. Менің достарым сендерге көмектеседі. Мои друзья помогут Вам. My best friends will help you.

Смарта: В своем письме вы просите меня помочь вам найти Смарт книгу

( путеводитель) И мы  с удовольствием вам поможем. Чтобы найти Смарт книгу Вам нужно выполнить несколько заданий.

Дайынсыңдар ма! Вы готовы! Areyouready!  

Балалар: Да мы готовы! Біз дайынбыз! Yes, weareready!

( навигатор мен аудармашы орындарына отырады)

Смарта:Бірінші тапсырмамыз «Көңілді іздер» ойыны.

Первое задание игра« Веселые следы».

Осы тапсырманы орындауға навигатордың  көмегі керек сияқты. Навигатор помоги!

( Музыка әуенімен Навигатор шығады. Под музыку выходит Навигатор)

Навигатор: Жақсы. Хорошо. Я Вам помогу. Кәне, кім шығады?

(музыка веселая)Софья, Арлан, Кира

Бұл  тапсырманы орындау үшін тік жүріп, ағаштардың қасынан өтіп, оңға бұрыласыңдар.  Түрлі- түсті іздерді көресіңдер. Іздермен жүріп өту үшін, тапсырманы орындау керек.

Жүргізуші:  Осы тапсырманы орындау үшін  «Менің отбасым», «Менің балабақшам», «Менің сүйікті ойыншығым» тақырыбында үш тілде сөйлемдерді айтып шығу керек.

« Менің отбасым» тақырыбы

  • Менің отбасым үлкен
  • Мы живем дружно
  • My name is….
  • Анам дәрігер. Әкем ұшқыш.
  • Я люблю свою семью
  • We live in Taldygorgan

« Менің балабақшам» тақырыбы.

  • Мен №42 балабақшаға барамын.
  • Я люблю свой детский сад.
  • My kindergarten is big.
  • Тобымызда әр түрлі ойыншықтар көп
  • Во дворе много цветов.
  • My teacher s name is…

« Менің сүйікті ойыншығым» тақырыбы.

  • Менің сүйікті ойыншығым-қуыршақ
  • Кукла моя умеет говорить
  • She is very beautiful.
  • Мен қуыршағымды жуындырамын және киіндіремін.
  • Я очень люблю играть со своей игрушкой.
  • Her name is Dasha.

Навигатор: Балалар , бұл тапсырманы дұрыс орындадыңдар. Вы хорошо справились с этим заданием.

Смарта: Бірінші тапсырмадан сүрінбей өттіңдер.Жарайсыңдар!

Жүргізуші: Балалар, сендерге тапсырма ұнады ма?

Балалар көрсетеді ( формативтік бағалау)

Уходит новигатор

Смарта: Екінші  тапсырмамыз -лега ойыны: « Менің ғажайып қалам»,

 « Мой любимый город»,«My favorite city».

( Балалар қала макетін толықтырады)

Смарта: Бұл тапсырмада  сөздерді аудару керек. Пусть поможет нам переводчик.

( Музыка әуенімен аудармашы шығады. Под музыку выходит переводчик)

Аудармашы:  Жақсы, мен сендерге көмектесемін

Я помогу вам перевести слова на английский язык.Если Вы будете затруднятся я вам помогу. Iwillhelpyoutotranslatenewwords. ( Ай уил хелп ю ту транслейт ню уордс)

Traffic lights ,trees, cars,  buses, a park, the shop, theater, dogs, cats,playground, children ,flowers, streets and school. ( светофор, деревья, машины, автобусы, парк, магазин, театр, собаки, кошки, игровые площадка, дети, цветы, улицы школа)

Монолог Медины

Аудармашы: Бәрі тамаша. Very good.

Жүргізуші: Балалар, қараңдаршы біздің қаламыз қандай әдемі. Ал, болашақта біздің қаламыз Смарт қала болуын қалайсыңдар ма ?

Балалар, сендерге тапсырма ұнады ма? Дети Вам понравилось задание.

Вы слышите этот звук, мы все ближе и ближе приближаемся к Смарт книге.

Балалар көрсетеді ( формативтік бағалау)

Смарта:Вы наверно устали? Давайте отдохнем.

Физминутка на трех языках

«Если нравится тебе то делай так»

Бала, бала, бала, бала балақай!

Бала, бала, бала, бала алақай!

Шынығамыз, шаттанамыз,көңілді бала боламыз!

Қол соғамыз, дос боламыз бәріміз!

Если нравится тебе скажи Сәлем!

Если нравится тебе скажи Привет!

Если нравится тебе то улыбнемся, повернемся,

И скажу тебе сейчас Хеллоу! Хеллоу!

Жүргізуші :болашақта біз Смарт қалада тұру үшін, компьютермен дос болуымыз керек!

Смарта:Келесі тапсырмамыз компьютермен байланысты.

Жүргізуші: Вы должны найти правильный ответ  и назвать слова на трех языках. (оқу құралдары, балабақша қызметкерлері, тұрмыстық техника)

Балалар көрсетеді ( формативтік бағалау)

Смарта: Бұл тапсырманы да, жақсы орындадыңдар. И с этим заданием вы хорошо справились.

Музыка планшета волшебная.

( На проекторе СМС  с музыкой сообщение. Появляется книга)

Маған, СМС келді. Біздің іздеген Смарт кітабіміз табылды.

Смарта кітапты алып шығып, балаларға көрсетеді.

Смарта: Барлық тапсырмаларды жақсы орындап шықтыңдар.

Мен және менің достарым сендерге көмек көрсеткеніме разымын.

Жүргізуші: Смарта, саған және  сенің достарына көп рахмет.

Смарт мақсатымызға жету үшін біз бәріміз ат салыстық! Достықтың арқасында мақсатымызға жеттік!!!

 ( Музыка МЕН,СЕН,БӘРІМІЗ!!!! )

УМНАЯ СТРАНА ,ДЛЯ УМНОЙ НАЦИИ!

                                                        «№ 42 балабақшасы»МКҚК

                                                     Орыс тілі пәнінің мұғалімі

                                                        Бейсенбаева Гульнар Адильхановна

Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық!»

КВЕСТ –ағылшын тілінен аударғанда ( іздеу, табу деген мағынаны білдіреді). Ойын барасында бірнеше міндеттер шешіледі. Баланың ойлау, танымдық, шығармашылық қабілеттерін, бірлесе әрекет ету іс-қимылдарын, тілдерді үйренуге деген қызығушылығы,ұйымшылдыққа, тапсырмалардың шешімін оңай және жылдам шешуге,топта жұмыс жасауға, өзіндік пікір қалыптастыруға жетелеуге. Сонымен қатар, ойын барысында әртүрлі әдіс-тәсілдерді, тапсырмаларды қолдануға болады. КВЕСТ ойынының ұйымдастыруда алдына белгіленген бір нақты мақсат қойылады, яғни (кейіпкерді құтқару, қазына табу, картамен жұмыс т.б.) Көмекшінің көмегіне жүгінуге болады.

Мақсаты: Елбасымыздың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» ұлттық идеясынбүлдіршіндердің  санасына сіңіру, патриоттық  сананы  ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту , болашаққа деген сенімін, ой- өрісін дамыту. Развивать диалогическую речь, логическое мышление,  активизировать мыслительную деятельность,общие выразительные навыки

(голос,выразительность речи),развивать познавательный интерес,формировать умение взаимодействовать со сверстниками в командных играх, создать у детей эмоционально-позитивный настрой.

Көрнекіліктер:ОТЖ :проектор,ноутбук, магниттік тақта, иллюстрациялық материал: қала макеті , түрлі -түсті іздер, пазлдар.

Өткізілу орны: музыкалық зал.

Ұйымдастыру барысы:

Жүргізуші:( музыка космоса) из атрибутов выходит Смарта.

Смарта: Привет. Я Смарта.А это мой самокат.А это моя чудо сумка.

Сәлем ! Hello!

Жүргізуші: Сәлем Смарта!

Смарта: Where am I? ( уэ эм ай)

Жүргізуші:  Балабақшаға келдің.  Біздің келген қонағымызбен танысайық.

Каусар: Как твои дела?How are you?

Смарта: I fine thank  you. ( Ай файын сэнк  ю)

Зере: Сколько тебе лет?Howoldareyou ?

Смарта: Мне пять лет. I am  ive.

Акнур: Откуда ты?  Where are you from?

Смарта: Я из Америки.I from  America.

Ерасыл:У тебя есть друзья?  Haveyougotafriends ?

Смарта: Yes, My friends are navigator and   translator. (иэс, май френдс а нейвигатор энд транслейтор)

( Музыка әуенімен  Навигатор билеп кіреді).

Навигатор: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Здравствуйте дорогие дети! Hello!

I am a navigator.

Балалар мен сендерге жол көрсетіп,  сендердің білмеген сұрақтарына көмек көрсетемін. Я помогу Вам найти дорогу и ответить на вопросы.

 ( Под музыку выходит переводчик)

Аудармашы: Hello boys and girls ( Хелоу боис энд гелс ) Ал мен болсам, сөздердің аудармасына көмектесемін. Iamatranslator  ( Айм э транслейтэ)

Смарта сөмкеден планшет алып шығады)

Музыка сигнал планшета.

Мен сендердің жіберген электронды хаттарыңды алдым. Я получила ваше электронное письмо.  Мен сендерге көмекке келдім. Менің достарым сендерге көмектеседі. Мои друзья помогут Вам.

Смарта: В своем письме вы просите меня помочь вам найти Смарт книгу

И мы  с удовольствием вам поможем. Чтобы найти Смарт книгу Вам нужно выполнить несколько заданий.

Дайынсыңдар ма! Вы готовы! Areyouready!  

Балалар: Да мы готовы! Біз дайынбыз! Yes, weareready!

( навигатор мен аудармашы орындарына отырады)

Смарта:Бірінші тапсырмамыз «Көңілді іздер» ойыны.

Первое задание игра« Веселые следы».

Осы тапсырманы орындауға навигатордың  көмегі керек сияқты. Навигатор помоги!

( Музыка әуенімен Навигатор шығады. Под музыку выходит Навигатор)

Навигатор: Жақсы. Хорошо. Я Вам помогу. Кәне, кім шығады?

(музыка веселая)Софья, Арлан, Кира

Бұл  тапсырманы орындау үшін тік жүріп, ағаштардың қасынан өтіп, оңға бұрыласыңдар.  Түрлі- түсті іздерді көресіңдер. Іздермен жүріп өту үшін, тапсырманы орындау керек.

Жүргізуші:  Осы тапсырманы орындау үшін  «Менің отбасым», «Менің балабақшам», «Менің сүйікті ойыншығым» тақырыбында үш тілде сөйлемдерді айтып шығу керек.

« Менің отбасым» тақырыбы.

  • Менің отбасым үлкен
  • Мы живем дружно
  • My name is….
  • Анам дәрігер. Әкем ұшқыш.
  • Я люблю свою семью
  • We live in Taldygorgan

« Менің балабақшам» тақырыбы.

  • Мен №42 балабақшаға барамын.
  • Я люблю свой детский сад.
  • My kindergarten is big.
  • Тобымызда әр түрлі ойыншықтар көп
  • Во дворе много цветов.
  • My teacher s name is…

« Менің сүйікті ойыншығым» тақырыбы.

  • Менің сүйікті ойыншығым-қуыршақ
  • Кукла моя умеет говорить
  • She is very beautiful.
  • Мен қуыршағымды жуындырамын және киіндіремін.
  • Я очень люблю играть со своей игрушкой.
  • Her name is Dasha.

Навигатор: Балалар , бұл тапсырманы дұрыс орындадыңдар. Вы хорошо справились с этим заданием.

Смарта: Бірінші тапсырмадан сүрінбей өттіңдер.Жарайсыңдар!

Жүргізуші: Балалар, сендерге тапсырма ұнады ма?

Балалар көрсетеді ( формативтік бағалау)

Уходит новигатор

Успешно выполнив задание мы подошли к Смарт городу. Дети давайте вместе  построим Смарт город.

Смарта: Екінші  тапсырмамыз -лега ойыны: « Менің ғажайып қалам»,

 « Мой любимый город»,«My favorite city».

( Балалар қала макетін толықтырады)

Смарта: Бұл тапсырмада  сөздерді аудару керек. Пусть поможет нам переводчик.

( Музыка әуенімен аудармашы шығады. Под музыку выходит переводчик)

Аудармашы:  Жақсы, мен сендерге көмектесемін

Я помогу вам перевести слова на английский язык.Если Вы будете затруднятся я вам помогу. Iwillhelpyoutotranslatenewwords. ( Ай уил хелп ю ту транслейт ню уордс)

Traffic lights ,trees, cars,  buses, a park, the shop, theater, dogs, cats,playground, children ,flowers, streets and school. ( светофор, деревья, машины, автобусы, парк, магазин, театр, собаки, кошки, игровые площадка, дети, цветы, улицы школа)

Монолог Медины

Аудармашы: Бәрі тамаша. Very good.

Жүргізуші: Балалар, қараңдаршы біздің қаламыз қандай әдемі. Ал, болашақта біздің қаламыз Смарт қала болуын қалайсыңдар ма ?

Балалар, сендерге тапсырма ұнады ма? Дети Вам понравилось задание.

Вы слышите этот звук, мы все ближе и ближе приближаемся к Смарт книге.

Балалар көрсетеді ( формативтік бағалау)

Смарта:Вы наверно устали? Давайте отдохнем.

Физминутка на трех языках

«Если нравится тебе то делай так»

Бала, бала, бала, бала балақай!

Бала, бала, бала, бала алақай!

Шынығамыз, шаттанамыз,көңілді бала боламыз!

Қол соғамыз, дос боламыз бәріміз!

Если нравится тебе скажи Сәлем!

Если нравится тебе скажи Привет!

Если нравится тебе то улыбнемся, повернемся,

И скажу тебе сейчас Хеллоу! Хеллоу!

Жүргізуші :Балалар біз қай қалада түрамыз?

Балалар: Талдықорған қаласында.

Жүргізуші: Мы любим свой город?

Балалар: Да

Жүргізуші:Қай балабақшаға келесіңдер? А вы хорошо знаете свой детский сад? Мы сейчас проверим. Смотрим на экран и внимательно слушаем.

  1. Витамины нам дает

И здоровье бережет

                            (Дәрігер)

  • Утром рано в детский сад

Кто спешит встречать ребят

                 Воспитатель)

  • Слышим запахи с утра

Кто нам варит детвора

                     ( Повар)

  • Скоро в школу нам пора

Что нам нужно детвора

                         ( Ручка)

Балалар көрсетеді ( формативтік бағалау)

Смарта: Бұл тапсырманы да, жақсы орындадыңдар. И с этим заданием вы хорошо справились.

Музыка планшета волшебная.

( На проекторе СМС  с музыкой сообщение. Появляется книга)

Маған, СМС келді. Біздің іздеген Смарт кітабіміз табылды.

Смарта кітапты алып шығып, балаларға көрсетеді.

Смарта:Барлық тапсырмаларды жақсы орындап шықтыңдар.

Мен және менің достарым сендерге көмек көрсеткеніме разымын.

Сендер мектепке дайынсыңдар! ( все вместе үш тілде )

Жүргізуші: Смарта, саған және  сенің достарына көп рахмет.

Смарт мақсатымызға жету үшін біз бәріміз ат салыстық! Достықтың арқасында мақсатымызға жеттік!!!

 ( Музыка МЕН,СЕН,БӘРІМІЗ!!!! )

УМНАЯ СТРАНА ,ДЛЯ УМНОЙ НАЦИИ!