Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу.

  • Захарова Ақерке Мергенқызы
  • БҚО, Орал қаласы №37 жалпы орта білім беретін мектебі математика пәні мұғалімі

№37 жалпы орта білім беретін мектебі

Бөлім:  6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер   
Педагогтің аты-жөні Захарова Ақерке Мергенқызы
 Күні:  
 Сынып: 6  Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу. 3-сабақ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;
Сабақтың мақсаты бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін біледі;бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шеше алады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы 7 мин                                                     I. Ұйымдacтыру кезеңi: Оқушылармен амандасып, түгендеу.   «Санды лабиринт» әдісі арқылы оқушырадың бүгінгі сабаққа қызығушылықтарын ояту.   «flippity» платформасы арқылы оқушаларды I, II, III, IV топтарға бөлемін.   «Мен көршіме сенемін» әдісі арқылы бір-бірінің үй тапсырмасын тексеріп, бағалайды.     975 ; ; ; Оқушыларға қағаз беріледі. Берілген қағаздағы сандарды ретімен жалғасын табады. Мақсаты: оқушылардың қызығушылығын ояту. Жылдам жұмыс жасауға үйрету.                   Үй тапсырмасын жауабымен тексереді. Оқушылар жұбының дәптеріндегі әр есептің тұсына (-;+) арқылы бір-бірін бағалайды.                 «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»                                     Дескриптор: Түрлендірулерді орындайды;Сызықтық теңдеулерге көшеді;Сызықтық теңдеулерді шешеді;Теңдеудің түбірлерінің санын табады;Есептің жауабын негіздейді   Бағалау: Барлығы дұрыс- Қателік бар-   Оқулық, жұмыс дәптері       Кітап, дәптер, қалам
1-3 слайд                         4 слайд                    
Сабақтың ортасы 33 мин                                                                                                         Жеке жұмыс. Теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін сан аралықтарымен жазыңыздар.                 Жұптық жұмыс. «Кім жылдам» ойыны   2.                                   Сергіту сәті Топтық жұмыс. «Елші әдісі» (оқулықтан №977 есеп)                         Қосымша тапсырма.       «Wordwall» платформасы арқылы берілген тапсырманы жеке орындайды. Тақтаға шығып, өзінің орындаған тапсырмасын жауабы бойынша сәйкестендіреді.           «QR-link» программасынан оқушылар тапсырманы жұппен орындайды.Орындап болғаннан кейін алдарына берілген QR код арқылы жұптар есептің қате дұрысын тексереді. Бірінші орындап болған жұп тақтаға шығып есепті талқылайды.                     Оқушыларға С деңгейі бойынша үш топқада бірдей тапсырма беріледі.Белгіленген уақыт аралығында оқушылар тапсырманы топпен орындайды. Уақыт тоқтатылғаннан кейін, орындап жатырған тапсырмаларын алмастырады.Сәйкесінше, келесі топ сол тапсырманы жалғастырып орындайды. Орындап болғаннан кейін бірінші аяқтаған топ, тақтаға шығып сыныппен талқылайды.           Дескриптор: Теңсіздіктерді түрлендіреді;Бірінші теңсіздіктің шешімдерін табады; Екінші теңсіздіктің шешімдерін табады;Теңсіздіктердің қиылысуын табады;Жауабын жазады.   Бағалау: Барлығы дұрыс-3б 1 қателік бар-2б 1-ден көп қателік бар- 1б Барлығы қате -0б   Дескриптор: Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады;Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді;Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табады;Немесе бірде-бір шешімі болмайтындығын дәлелдейді. Бағалау: Барлығы дұрыс-3б 2 қателік бар-2б 2-ден көп қателік бар- 1б Барлығы қате -0б     Дескриптор: теңсіздіктерді түрлендіреді; бірінші теңсіздіктің шешімдерін табады; екінші теңсіздіктің шешімдерін табады; теңсіздіктердің қиылысуын табады;жауабын жазады.     Бағалау: Барлығы дұрыс-3б 1 қателік бар-2б 1-ден көп қателік бар- 1б                     Дескриптор: теңсіздіктерді түрлендіреді; бірінші теңсіздіктің шешімдерін табады; екінші теңсіздіктің шешімдерін табады; теңсіздіктердің қиылысуын табады;жауабын жазады   5 слайд https://wordwall.net/ru/resource/29314116  Үлестірме метриалдар                         6-7 слайд     Үлестірме метриалдар                                       Үлестірме метриалдар         Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов «Атамұра», 2018  
Сабақтың соңы 5 мин                                  

Сабақты бекіту. ZipGrade платформасы арқылы топтар тест сұрақтарына жауап береді. Рефлексия: Оқушылар ұялы телефондарымен QR код арқылы Padlet платформасына кіріп бүгінгі  сабақ туралы келесі сөздерді пайдаланып  (ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым) бүгінгі сабақты сипаттайды.           Берілген нұсқалардың қайсысында теңсіздік жүйесінің шешімдер жиынтығы белгіленгенін тап:     Қай теңсіздік жүйесін мына кескінмен көрсетуге болатынын тап.               https://ru.padlet.com/mergenovna981202/hkrnzogtylhkcxkj