Ашық сабақ. «Геометриялық фигуралар»
25.04.2022
Есимханова Айгерим Бекайдаровна
Өскемен қаласы әкімдігінің «Негізгі орта білім беретін мектеп-интернаты» КММ бастауыш сынып мұғалімі
Пән: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1В – Геометриялық фигуралар. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Есимханова А.Б. Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы 3.1Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.3.1.1 – геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір бірінен ажырату және атау |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Геометриялық фигураларды (нүкте, түзу,қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле) біледі. Көптеген оқушылар: Геометриялық фигураларды (нүкте, түзу,қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле) ерешеліктерін ажыратады, салыстырады. Кейбір оқушылар: Геометриялық фигураларды (нүкте, түзу,қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле) ерекшеліктерін салыстыра, дәлелдейді. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Геометриялық фигураларға нелер жатады? |
Құндылықтарды дарыту | «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу қадамын» басшылыққа ала отырып, өзін-өзі бағалауға, бірін-бірі бағалауға, бірін-бірі оқытуға және салыстыра отырып жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Көркем еңбек |
АКТ қолдану дағдылары | |
Бастапқы білім | Жиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы,әрекеті) бойынша құру және жіктеу. |