Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасы
Солтүстік Қазақстан облысы
Ғабит Мүсірепов атындағы аудан
Новоишим ауылы
№2 Новоишим орта мектебінің
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Калиева Жанар Кенжебайқызы
Сабақ жоспары
Сыныбы |
10 «А» сынып, қазақ әдебиеті. | ||
Сабақтың тақырыбы |
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасы | ||
Күні |
|||
Сілтеме |
Оқулық, бағдарлама, электрондық оқулық, «Мұғалімге арналған нұсқаулық». Бірінші (ілгері) деңгей. Екінші басылым. | ||
Жалпы мақсаты |
1.Білімділік:Ш.Құдайбердіұлының “Еңлік-Кебек” поэмасын жан-жақты талдау. Көркемдік ерекшелігін тану, образдар жүйесін ашу.2. Дамытушылық: Өз беттерімен проблема шешуге, қорытынды жасай білуге, бағалау дағдыларын қалыптастыруға, шығармашылық ой-өрістерін жетілдіруге ықпал жасау. 3. Тәрбиелік.Шығарма идеясы арқылы өзекті мәселені бірлесіп шешуге, өз ойын батыл айта білуге, адамгершілікке тәрбиелеу. |
||
Негізгі мақсаттар |
Топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.Тақырыпты өз ізденістерімен түсіну дағдыларын қалыптастыру.
Бір-бірімен әңгімелесу арқылы білім алуға үйрету. Өзара білімдерін бағалай білуге ынталандыру. |
||
Оқыту нәтижесі |
Шәкәрім Құдайбердіұлының өскен ортасын біледі, Шығыс әдебиетімен байланысы қай жылдардан басталғанын түсінеді. | ||
Түрі |
Lesson Study сабағы. | ||
Әдістер мен тәсілдер |
Топпен жұмыс,диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, сын тұрғысынан ойлау, «Кітайша ет, еркін жазу, топтастыру» әдістері. | ||
Тапсырмалар |
Мұғалімніңіс-әрекеті.
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыт45 минут. |
1-тапсырма. Мақсаты: топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
|
1.«Шетелдік амандасу» тренингі.2.Дене шынықтыру сабағында қалай сапқа тұрасыңдар, солай тұру, сол арқылы 1,2,3-ке саналу.
1-топ. 2-топ. 3 топ. |
2 минут. | |
2-тапсырма. Мақсат: электрондық оқулықтан тыңдай арқылы білімдерің толықтыруға үйрету. |
«Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы» электрондық оқулықтан тыңдау. |
5 минут. | |
3-тапсырма. Шәкәрімнің өмірі мен шығармашылығы, ағарту–шылық бағыттағы өлеңдері туралы білу. Мақсат: оқушыларды бір-біріне бейімдеу. |
«Қытайша ет» әдісі.1-топ-Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі. 2–топтың жұмысын тексереді. Дұрыс болмаса, қызыл пастамен түзетеді. Жетіспесе толықтырады.
2-топ-Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармашылығы.3-топтың жұмысын тексереді. 3-топ-Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасы. 1-топтың жұмысын тексереді. Тексерілгеннен кейін оқушылар тапсырманы дәптерге жазады. |
10минут.
3 минут.
|
|
4-тапсырма. Поэмаларындағы өзекті ойды түсіну. | «Еркін жазу» әдісі.Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасының мазмұнын жазу. | 10минут. | |
5-тапсырма.Поэмаларын салыстыра алады, поэма–ларындағы ұқсастық пен айырмашылығын ажырата алады. | «Топтастыру» әдісі.Постерге «Шәкәрім Құдайберді-ұлының «Еңлік-Кебек» поэмасын» топтастырады. | 7минут. | |
6-тапсырма.Бағалау. Өзін-өзі бағалауға ынталандыру. | «Смайликтер» арқылы бағалау. | 3 минут. | |
7-тапсырма.Рефлексия –қорытынды. Ұлттық бірыңғай тестке дайындық. | Тест кітабынан Шәкәрім Құдайбердіұлына арналған сұрақтарды тауып, оқу. | 4 минут. | |
Үйге тапсырма. |
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасын толық оқып келу. | 1 минут. |
Метки: Шәкәрім Құдайбердіұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасы