«Жас мамандардың ойларын шыңдау сайысы» (Жас мамандармен жұмыс)


Ақтөбе облысы Хромтау ауданы

№6 “Ақкөгершін” мектепке дейінгі мекеме

педагог-психологі

Бержанова Гүлсезім Айтжановна

Мақсаты:.Жас мамандардың ұйымшылдығын байқау. Тәрбиешілердің логикалық ойлау деңгейін дамыту,  тапқырлық, аңғарымдылық, зеректік қасиеттері байқау, қатысушылардың ситуациялық жағдайлардан шығу мүмкіндігін бағалау, жағымды эмоционалдық қарым қатынасты нығайту.

«Білегіңе  емес біліңе сен,білім таусылмайтын кен»деп аталатын бөлімде ұстаздарымыздың білімдерін шындаудағы ізденпаздықтарын, біліктіліктерінің қаншалықты дәрежеде екендігі, сонымен қатар, ойлау қабілеттерінің қинсындылығымен, яғни ойлау дәрежелерінің жанжақтылығы көрінеді.Жас мамандар арасындағы сайысқа қош келіпсіздер.

Топтарын таныстыру.

1 топ Қызқалдақ тобы 2 топ  Роза гүл тобы

Әділқазы алқасын сайлау.

.Тренинг «Қытай таяқшасы».Жүргізілу барысы: Тәрбиешілер бірінің артына бірі тұрады және бірінің арқасына таяқшаның басын екіншісінің кеудесіне таяшаның екінші басынқойып таяқшаны түсіріп  алмай белгіленге жерге дейін бару керек. Екітопты жарыстыру.Мұндағы мақсат: топтардың ұйымшылдығын байқау.

1)«Интеллект шапшаңдығы»

Шарты:таратылған қағазға менің айтқандарымды орындап отырасыздар.                                                                                                             Мәтіні:                                                                                                       1.квадратқа САН сөзін тәріс қаратып жаз.

2.квадратқа 1-ді 3-пен, 3-ті 5-пен, 5-ті 2-мен, 2-ні 4-пен, 4-ті 1-мен қос.

3.квадратқа төртбұрыштың диагоналдарын жүргіз.

4.квадратқа 1-дөңгелекті 2-ге бөл, 3-дөңгелекті 3-ке бөл

5.квадратқа ортасында тұрған төртбұрышқа нөлді жаз.

6.квадратағы дауыссыз дыбыстарды дөңгелектеп қорша

7.квадратқа А әрпінің астына төмен қаратып стрелка қой, В әрпінің астына жоғары қаратып стрелка қой, С әрпінің астына сызып қой.

8.квадраттағы тақ сандардың астын сыз.

9.квадратқа балабақшаның телефон нөмерін жаз.

10.квдратқа кітаптың суретін сал.

2

2) Сенесіз бе, сенбейсізбе?

Бұл бөлімде жас тәрбиешілердің дүниетанымын білуге болады. Сенетін болса/+/, сенбейтін болса/-/ қойып отырады. 3 минут                                                                                                                      Сұрақтары:

1.Жауын құрты жерде жүргеннен биікке шыққанда тез қозғалады.

2.Бегемот 3 км дейін жүзе алады.

3.Шегіртке дым жоқ болғанда шөптерден басқа жәндіктерді жей береді.

4.Иттер сары май жемейді.

5.Егер жыланның уын ішсе, шаққаннан гөрі тез әсер етеді.

6.Қан қызының үстіндегі қара нүктелер оның қанша жыл өмір сүргенін көрсетеді.

7.Бұқа қозғалмай тұрған қызылдан желбіреп тұрған ақ матаға жүгіреді.

8.Түйенің кішкентай кезінде бір өркеш болып, үлкейгенде екі өркеш шығады.

9.Қоянның етін жемеген арыстан қатты жүгіреді.

10. Қасқыр алма мен алмұртты рахаттанып жейді.

3)Т ез ойла.

Тәрбиешілердің логикалық ойлау деңгейін дамыту мақсатында жүргізіледі.

«Логикалық ойлау қабілетін дамыту» әдістемесін жүргізу.

1.Етікте әрқашан бар:

Бау,табан,түйме,белдік.

2.Ыстық жақта жүреді:

Аю,бұғы,қасқыр,түйе.

3.Бір жылда

24 ай,3 ай,12 ай,4 ай

4.Қыстың айлары

Қыркүйек,қазан,ақпан.қараша.

5.Біздің республикамызда кездеспейтін құстар?

Бұлбұл,страус,кептер,бозторғай.

6.Әкесі баласынан үлкен.

Жиі,әрқашан,ешқашан,сирек.

7.Тәулік уақыты

Жыл, ай,апта,күн.

8.Теректе әрқашан бар.

Жапырақ,тамыр,гүл жеміс

9.Жыл мезгілдері

Тамыз,күз,сенбі,тоқсан.

10.Оқу құралдары.

Парта,шкаф,диван,дәптер.

4). «Зердесін қарай түйіні,танымына қарай зейіні»деп аталатын бөлімдетәрбиешілердің тапқырлық, аңғарымдылық, зеректік қасиеттері байқалады.

Адамның  зейіні алмастан да өткір деп жатамыз зейінділік,зерделік соның ішінде тәрбиешілер  үшін де аса қажетті.

Тәрбиешілер берілген әріптер тізбегі соның ішінен сөздер тауып астын сызып кетесіздер. Сіздер үш минут уақыт беріледі.

«МЮНСТЕРБЕРГ»  әдістемесі  бойынша

Бұл әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады.
Нұсқау:
Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.
Алсакаұстазенроглаежаратылысынаннгшщтлрөзінеоыэемайтылғанныңюбпмбәрінтчюмитожетеплвлцшцтүсінгенйзчмюиькөргенопшнестігеноитмижәнечсвраңғарғанплоюьнәрселерініңюъзщхбәрінгешуүғжадындаұхориюсақтайтынаьврешнәрсенічмситбэдхзұмытпайтынһөұнепалғыраоьдамсчаңғарымпазмврақылпоиьиесісимвппрьюбжддөнержлдрлпбілімгеосиибоқұштарпраыар – цккунам ысынегщрдардақтайтынтибмисмчжұрттыңвделпонбәрінеиьсвжақсылықщепенлршізгілікгекуүғүнлпмпвкөрсетіпнкнщррдмқорқынышмывдерпенлмвфцөжасқануқңһұндегендіомжөйғебілмейтіншрпщибатылпизелхзержүрекыеибжпэболуы
Фъхузъекерекщнщрммөцщ
АпкеплиАрыстандайлчапщрлхзещьтайбаттылбывнзрзлрьжолбарыстайьжэжодлзохпсъхьзлъқайраттыохдзлхглөгшққырандайөһеьщхзрпщхзашокүштіимаригврашгпруышқанаттыапиомдиолмлимендлимджилпжщлрещзшржастарғащзшщпзшлсенемінимзщилдепмилжмплижзақынпщрзпМағжаншрщпПРзтлсчждсвдвзшажұмабаевшкұпиовү, ууғүаржырлағандайвнашгрпрбіздіңдещшнүапрнвпсжастарғаоилтдощнартарршапогмоиоиоисенімімізлрдощршпгпнсмолапвевеанапсенімгилтзотзбарлжьдсмдыжерделфоцуовлаүмітдмижижбартжтжьжьүмітжтжтжбартижмиджердеслалшолөмірьббюибариэжэижтьдсондықтаньюббсьсчрдавн, кпгршәрқашандкащоұүщоллрпоасенімгевпарпоолблайықтыжбьютболыңыздарииомрсрвпнешгщозож

5).«Екшеленген ой»деген бөлімде сіздердің көкейлеріңізде жүрген ойларыңыз,армандарыңыз болса, соны ортаға салайық.Жас тәрбиешілер өздерінің ішіндегі жүрген ойларын,армандарын ортаға салады.

6)Ойын «Мұнара»

Мақсаты: қатысушылардың ситуациялық жағдайлардан шығу мүмкіндігін бағалау, жағымды эмоционалдық қарым қатынасты нығайту,

Нұсқау: Қатысушыларды екі топқа бөлеміз: ойынға 4-5 минут беріледі.  Екі топқа 15-15-тен ақ қағаз (А-4 форматы) береміз. Осы  ақ қағаздарды пайдаланып екі топ «биік мұнара» жасап шығу керек. Қағазға қосымша заттар пайдаланылмайды. Мысалға, қию үшін қайшы,желім, қосымша тіреуіш заттар. Қағазды көлденеңінен, тігінен т.б жағдайларда пайдалануға болады.

Айта кететін шарт: мұнара биік әрі бір орында қозғалмай нақты тұру керек.  Ойын соңында қай топ биік мұнара жасап шығады, сол топ жеңіске жетеді.

Қорытынды: қиын жағдайда адамдардың ситуациядан шешім тауып шығуын, жағымды эмоционалды қарым-қатынас құруды, адамдардың ақыл-ойының шығармашылық ұшқырлығын көруге, көңіл-күйді көтеруге мүмкіндік береді.

7) Ситуациялық жайттардан шығу жолдары

1) Алдыңызда бала  қатты жылап жатыр,сіздің әрекетіңіз?

2) Ата-ана баласын алып кетуге келгенде баласының қолын бір бала тістеп алғанын көріп ашуланды,сіздің әрекетіңіз?

Сайысты қорытындылау?

«Бір затқа дейін қолыңды тигіз» жаттығуы

Психолог:Кім қандай киім кигенін және ол қандай түсті екенін мұқият қарап алыңдар?Мен бір затқа қолыңды тигіз дегенде сендер көршіңе немесе басқа қатысушыға қолыңды тигізуің қажет.

Мыс; көк түсті затқа қолыңды тигіз? Бастаймыз?

Халықаралық әйелдер мерекесімен құттықтау. (слайдпен)

Әділқасы мүшелеріне сөз кезегі.

Ұстаз болу-сезімнің ақындығы,

Ұстаз болу-мінездің күн шуағы,

Азбайтұғын адамның алтындығы-деп Қайырбеков ағамыз жырлағандай Қадірлі ұстаздар жұмыстарыңыз жемісті болып,биіктен көріне беріңіздер Жеңіске 1 топ Қызғалдақ командасы жеңіске жетті.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *