Сауат ашу пәнінен ашық сабақ “Яя және Юю әріптері мен дыбыстарын қайталау ” 1 «А» сынып
Ескендирова Гульден Галимжановна Бастауыш сынып мұғалімі
Новоселов орта мектебі КММ
Ғабит Мүсірепов атындағы аудан
Солтүстік Қазақстан облысы.
Презентацияны көшіру
Сабақ тақырыбы: | Яя және Юю әріптері мен дыбыстарын қайталау |
Жалпы мақсаты | Өтілген дыбыс пен әріптерді меңгеру деңгейлерін анықтау. Жазу қабілеттерінің барысын бағдарлау. • Ақпараттық технология негіздерімен жұмыс істеу арқылы, өзіндік қабілетті ұштау, шығармашылыққа баулу. |
Күтілетін нәтиже | · Я және ю әріптері мен дыбыстар жайында түсініктері артып, я,ю дыбысы бар сөздерді дұрыс және мәнерлеп оқуға үйрене бастайды.
· Сурет бойынша жұмыс жүргізу арқылы сөздік қорлары молаяды. · Сөздерді оқып ,дыбыстарға талдау жүргізіп,сөйлем құрай білуге дағдыланады. · Топтық жұмыс арқылы бірігіп жұмыс істеу, бірінің пікіріне бірі зер салып тыңдау мәдениеті қалыптаса бастайды. |
Модульдер мен әдіс-тәсілдер: | Сыни тұрғыдан ойлау, Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, Жас ерекшеліктеріне сай оқу мен оқыту, Акт модульдерін енгізу.
диалог, СТО әдістері ой шақыру, ойындар, топтық жұмыстар, |
Көрнекіліктер: | Суреттер, кеспе әріптер, дәптер,түрлі-түсті стикерлер |
Ресурс: | интернет көзі, оқулық, |
Бағалау түрі: | «Жұлдызшалар» арқылы және мадақтау-ынталандыру арқылы формативті бағалау |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Балалар, бүгін бізде мұғалімдер қонаққа келіп отыр. Ол кісілер сендердің осы уақытқа дейін алған білімдеріңді байқамақшы. Сондықтан, оқушы ережесіне сай отырып, бар білгенімізді, үйренгенімізді ортаға салайық. – Алдымен, «Шаттық шеңберін» құрып алайық, ортаға шығамыз. «Армысың досым» слайд 1,2 |
Орнымыздан тұрып щеңберге тұрып тренинг орындау. |
ІІ.топқа бөліну. | 2 топқа бөлінеді. Сауат ашу пәнінің ұранын қайталау.
Бүгін біз сабақта: я және ю әріптерін қайталаймыз.слайд 3. Сабақ мақсатымен таныстырады. слайд 4 |
|
ІІІ. Өткенді еске түсіру, жан-жақты білімін пысықтау | 1. Әріп дегеніміз не? (Әріпті жазамыз және көреміз) 2. Әріптің қандай түрлері бар? (баспа, жазба және бас әріп, кіші әріп) 3. Дыбыс дегеніміз не? (Дыбысты естиміз және айтамыз) слайд 5 4. Дыбыстарды нешеге бөлеміз? (Екіге бөлеміз. Дауысты және дауыссыз дыбыстар) 5. Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді? (Екіге. Жуан және жіңішке) формативті бағалау түрі ынталандыру – мадақтау. |
Оқушылардың жауаптары. |
IV. жаңа сабақ
«Ой шақыру»
|
Бүгінгі сабақ ерекше – ертегі сабақ. Слайд 6.
Қай ертегі деп ойлайсыңдар? Ендеше «Бауырсақ» ертегісін есімізге түсірейік те тапсырмаларды орындайық слайд 7 |
Оқушылар естеріне түсіріп ертегіні айтады |
«Қай топ жылдам» ойыны.
|
Бауырсаққа көмектесу үшін Қоянның тапсырмасын орындайық . слайд 8,9
1. Ойын «Не артық» 2.Ойын «Орнын тап » Топтарға парақ таратылады. Я,ю әрпі бар сөздердің суреттері. Сөздер суреттердің астына орналастырады.Топ оқушылары бірлесіп орындайды. І топ «я» әрпінен басталған ІІ топ «ю» әрпінен басталған. Формативті бағалау. «Жұлдызша» |
Іс-әрекетке қатысу, оқу есте сақтау тыңдау 1 минут уақыт беріледі. Әр сөздерін тақтаға іліп оқиды. Қай топ көп сөз жазғаны анықталады. |
Музыкалық сергіту сәті «Көңілді күн» | Қасқырдың тапсырмасын орындап, Бауырсақты құтқарайық. Ф.б: Мадақтау.
слайд 10 |
қимыл-қозғалыс жасайды. |
Аюдың тапсырмасы: сөздерді буынға бөліп, мәнерлеп оқу сайысы. Үлестірмелі қима қағаздардағы сөздерді оқып, буынға бөлу. аяқ, таяқ, қоян, қияр, пияз, аяз, дария, ұя,баяу,шаян, тақия,сая,аю,ою, қою,құю,есею,азаю,үлкею,көбею оқу. слайд 11 формативті бағалау. «Жұлдызша» | Оқушылар сөздерді буындап, мәнерлеп оқиды. | |
Дәптермен жұмыс: | Түлкінің тапсырмасы:
1- тапсырма: «Сауатты жазу» ойыны сөздік диктант. 2-тапсырма: ауызша тапсырма «Адасқан әріптер» ойыны л,ұ,у. с,т,і. ү, г,л. ө,з,к. н, и, е. ж,е,ә. топтар жарысады. Слайд 12, 13 формативті бағалау. «Жұлдызша» |
Диктант дәптеріне сөздерді көркем жазады.
Шашылған әріптерден сөз құрайды: ұлу, тіс, гүл, көз, ине, әже. |
Қорытындылау: | Балалар, Жарайсыңдар! Бауырсақ та сендерге риза болды.
Бәрің де жақсы жұмыс істедіңдер. (мадақтау) |
|
Рефлексия |
– Не үйрендің; не білдің?
o Бүгінгі сабақ ұнады ма? o Қай тапсырма қызықты болды? Слайд 14 |
Оқушылар таңдаған смайликтерге стикер жапсырады. |