Ашық сабақ “Олимпиада жеңімпаздары”


Нұрманова Айнагүл Рақымжанқызы,

            Қостанай облысының  Әулиекөл ауданындағы

            № 121 Құсмұрын орта мектебінің  қазақ тілі мен

            әдебиеті пәнінің мұғалімі

Сабақ: қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы:

Олимпиада жеңімпаздары – біздің  мақтанышымыз

Мектеп:  № 121 Құсмұрын  ОМ  
Уақыты: 1 сағат

30.01.2016

Мұғалімнің аты-жөні:  Нұрманова  Айнагүл  Рақымжанқызы.  
Сынып: 5 – А Қатысқан оқушылар саны: 10               Қатыспағандар:  
Сабақтың түрі :   жаңа.

 

 
Күтілетін нәтиже: Оқушылар негігі ойды анықтай алады, жалғаулармен  мысалдар келтіре алады, сөз ішінде қолдана алады.  
Сабақтың әдіс – тәстәсілдері :  топпен жұмыс, сұрақ – жауап, ой қозғау.

 

 
Сабақтың көрнекіліктері, қажетті құралдар :  компьютер, оқулық,  А4, дидактикалық материалдар  
Пәнаралық

байланыс :  

музыка, дене  шынықтыру, орыс  тілі.

 

 
     
Жоспар  
Уақыт-ты жоспар-лау Жоспарланған іс – әрекеттер Дереккөз-дері  
І.  Ұйымдастыру  кезеңі.

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.  Сұрақ – жауап

1 – 2 минут

 

 

ІІІ. Фонетикалық жаттығу.

3 минут.

 1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарларын аудару.

Қайырлы күн, әлем!

Қайырлы күн, аспан!

Қайырлы күн, сен!

Қайырлы күн, мен!

Қайырлы күн, мұғалім!

2. Қызығушылықты ояту.

Шеңберге тұрып, сабақта  бір-біріне жақсы сөздер  айтып шығады.

( Лена, сен жақсы  досымсың. Катя, сен мықтысың. Вова, сен әдемісің. Игорь, сен  білімдісің. Надя, сен  ұқыптысың. Настя,  сен ақылдысың. Дима, сен жомартсың.  Лена, сен сұлусың. Элла, сен  адал  доссың. Даша,  сен  зерек  оқушысың)

3.Топқа бөлу.

Топқа бөлу

 «Бокс қолғабы»  суреті «Боксшылар»  тобы

 

 Новый рисунок

4. Табиғи тәсіл арқылы жаңа сөздермен танысу

 

бокс қолғабы –

боксшылар –

зілтемір –

ауыр атлетика

 

–           Қазір нешінші ғасыр?

–          Нешінші  жыл?

–          Қандай  мезгіл?

–           Қандай  ай?

–          Қаңтардың  нешесі?

–          Аптаның  нешінші  күні?

–          Қазір  қандай  сабақ?

 

Сөз: қыс, мезгіл.

«Қ»  әрпі – дауыссыз, қатаң, тән  дыбыс. т.б.с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет-тер

 

 

 
 

ІІ. Үй  тапсырмасын  тексеру.

7  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.  Жаңа  сабақ.

25 минут

 

 

Жыл  мезгілдері. Септік  жалғау.

 

 Оқушыларға  мәтінмен  парақ беремін.

1.      Жыл мезгілдеры( Қатемен жазылғанды түзетіңіз)

 

                               Жыл мезгілдері
Бір жылда торт мезгіл – көктем, жаз, кұз және қыс бар.

Көктем айларі – наурыз, сәуір, маусым. Қар ңаурыз айында ери бастайды. Сәуір айында барлығы көктей бастайды.
Жаз айларі: маусым, шілде, тамыз. Жаз маусымнан басталады, қыркүйекке дейін созылады. Шілде – ең ыстық ай. Тамызда кейде жаңбыр жауады.
Кұз айлары: қыркүйек, қазан, қараша. Қазан мен караша айлары жауынды және салқын боладі.
Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыстың ең суық айы – қаңтар. Желтоқсанда кұн қысқарып, түн ұзарады.

 

 

Қатесіз

                               Жыл мезгілдері
Бір жылда төрт мезгіл – көктем, жаз, күз және қыс бар.

Көктем айлары – наурыз, сәуір, мамыр. Қар наурыз айында ери бастайды. Сәуір айында барлығы көктей бастайды.
Жаз айлары: маусым, шілде, тамыз. Жаз маусымнан басталады, қыркүйекке дейін созылады. Шілде – ең ыстық ай. Тамызда кейде жаңбыр жауады.
Күз айлары: қыркүйек, қазан, қараша. Қазан мен қараша айлары жауынды және салқын болады.
Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыстың ең суық айы – қаңтар. Желтоқсанда күн қысқарып, түн ұзарады.

 

2. «Орнын тап» ойыны   Сорокина  Анастасия

 

  Атау септік Ілік  септік Барыс септік Табыс септік Жатыс септік Шығыс септік Көмектес септік
жыл да              
айында              
маусымнан              
қыркүйекке              
тамызда              
қыстың              
желтоқсанда              

 

 

 

Мына бағалау парағы бойынша оқушыларды бағалау.

р/с Оқушының аты-жөні Үй тапсырмасы

 

 

 

 

 

 

 

 

масы

«Көбейту  кестесі » «Жеңімпаздар   әні»

Сұрақ – жауап

«Дөңгелек үстел» «Ыстық орындық» Сөйлем  құру Қорытындылау. 88-ж 90-ж 91-ж Қосымша сұрақ
1  Бахманова Е.                      
2  Бурченкова Э.                      
3 Власов И.                      
4  Давыденко В.                      
5  Золотых Е.                      
6 Лебединская Е.                      
7  Навозная Н.                      
8  Сорокина А.                      
9 Шутров Д.                      
10  Ян Д.                      

 

—————————————————————————-

 

1.      Жаңа  сабаққа кіріспе.  3 минут

«Жеңімпаздар  әні»

2

   
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту  сәті

2.Табиғи тәсіл арқылы жаңа сөздермен танысу

 

Жеңімпаз – чемпион

 

3. Тақырыпты болжау, мақсатын анықтау.

Оқушылар сабақтың тақырыбын   көбейту кестесі

 арқылы болжайды.

 

«Көбейту  кестесі»

  1 2 3 4 5 6 7 8 9      
1 О   А           А      
2 Л   М         П        
3       Ң   И     М      
4 Ы И         З          
5   Е   Р П              
6                 Д      
7 Ж         І   А        
8     Д                  
9     А                  
  1 2 8 6 25 18 9 54 56      
                         
 

 

7 10 12 42 27 16 27 28 24 3 20 4
                         

Оқушыларға  парақтар  таратамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің  сөздері:  Бүгінгі  біздің сабағымыздың  тақырыбы:

Олимпиада жеңімпаздары

Сабақтың  мақсаты:

Мәтіндегі мәліметтерді түсіну және болжау.

Сенімді және еркін жауап беру/ сөйлеу.

Олимпиада жеңімпаздары.

4. Ойға шолу жасау. Тыңдалым/ айтылым.  Жаңалықтар.

3  минут

Бейнефильм  көрсету.Оқушылар  сұрақтарға  жазбаша  жауап береді.

1.      Олимпиада  жеңімпаздары кімнің  мақтанышы?

2.      Олимпиада  қайда  болды?

3.      Олимпиада  жеңімпаздары  кімдер?

 

5.      Жаңа  сөздермен  жұмыс . 3 минут

Оқушылар  оқиды  және  жазады.

Мұғалім  оқиды  оқушылар  қайталайды.

жеңімпаз – чемпион

бокс қолғабы – боксёрские  перчатки

боксшылар – боксеры

зілтемір – штанга

ауыр атлетика – тяжелая  атлетика

жеңіл атлетика – легкая  атлетика

еркін күрес – вольная  борьба

алтын – золото

күміс – серебро

қола –  бронза

күрес – борьба

орынға  ие  болғандар – заняли  место

6.      Тыңдалыммен жұмыс жасау.

Презентация. 2 минут.

Оқушылар  оқиды  және  аударады.

 Сұрақтарға  жауап.

Олимпиада  жеңімпаздары  кім? т.б.с.

 

7.«Ақ   бұлақ»

 

8. Жазылым.

Сөйлем  құру

Үлгі:

 Ауыр  атлетикадан  1 – інші  орынға  ие  болғандар:

Зульфия ЧиншанлоМайя Манеза, Светлана Подобедова, Илья Ильин.

 

  Вело-спорт Ауыр атлетика

 

Жеңіл атлетика

 

 

Бокс

 

Күрес

 

1-інші  орын Александр Винокуров

 

Зульфия Чиншанло

Майя Манеза

Светлана Подобедова

Илья Ильин

 

Ольга Рыпакова  

Серик Сапиев

 

 
2- нші орын       Адильбек Ниязымбетов

 

 
3 –інші  орын       Марина Вольнова

Иван Дычко

 

Даниял Гаджиев

Гюзель Манюрова

Акжурек Танатаров

 

 

 

Бейне

көрсетілім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

маркер

 

 
Ү. Қорытындылау

  5 мин

 

1.Флипчарт   Тест   Жазбаша    
 

 

2. Айтылым.

Оқушыларға «Спорт. Спорт менің өмірімде маңызды орын алады» пікірі ұсынылады.

«Келісемін», «Келіспеймін», «Қалыс қаламын» пікірлері сыныптың бұрыштарына ілінеді. Оқушылар өз таңдаулары бойынша бұрыштарға барады және пікірлестерімен өз таңдауларын талқылайды.

Оқушылар пікірлерін өзгертсе, бұрыштарын ауыстырады және себебін айтады.

Сынып бұрышында ілінген плакаттар  
  3.Кері байланыс. «Өрмекші»

Бүгін мен сабақта ….білдім

Маған сабақта …. өте ұнады

жіп  
ҮІ.

Баға  қою.

2-3

минут

     
ҮІІ. Үй жұмысы. «Біздің мақтанышымыз»  мазмұндау  2- тапсырма.

137 бет.

 

   

 

 

One Reply to “Ашық сабақ “Олимпиада жеңімпаздары””

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *