Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру технологиялық картасы “С-З дыбысы”


Есенеева Анар Сериковна

№8 логопед топ тәрбиешісі

№1 «Айгөлек» балабақшасы

Мақсаты: Балаларға дыбыстарды түсіндіру. Дыбыстарды айыра білу.  Дыбыстың артикуляцияларын меңгеру. Жаңа сөздерін меңгеру, осы сөздердің мағынасын түсіндіру. Сөздік қорын молайту. Қолдың ұсақ  маторикасын дамыту. Қызығушылыққа тәрбиелеу.

Түзету жұмысы: Балалармен суретке қарап әңгімелесу арқылы сөздерді дұрыс, анық айтқызу.

Көрнекіліктер: Қаздың суреті, Масаның суреті т.б.

 Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Себепті қозғаушылық

 

 

 

Таңғы шеңбер.

Қонақтармен амандасу.

Гу-гу-гу гуілде

Қалып қойма біріңде,

Пыш-пыш-пыш біз кеттік,

Жүрісті біз үдеттік

 

Шеңбермен жүру. Жылан тәрізді жүреміз.

Шеңберге тұру

Ұйымдастыру ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шаттық шеңбер.

Қайырлы таң аспан ата!

Қайырлы таң жер ана!

Қайырлы таң балалар! Ал енді осы жылуымызбен поездға отырып, сабаққа  поездбен барайық.

Балалар қараңдаршы бізге қонақ келіп тұр. Ол кім?  Түлкімен амандасайық. Шалеметшіздер ме балалар. Түлкінің тілін түзетуге тырысады.

Балалар түлкі бізбен дұрыс амандасты ма?

Қазір жылдың қай мезгілі?

 

Бүгін аптаның нешінші күні?

Көктем мезгілінің құбылыстарын атаңдар?

Артикуляциялық жаттығу.

Ерте ерте ертеде бірүй болыпты, ол үй біздің аузымыз. Ол үйдің шарбақтары болыпты. (жымию) Ол үйдің  иесі кім?

Тіл ұйқыдан тұрып, сағатқа қарапты. Тіл енді шәй ішкісі келіп тұр. Тіл нді көңіл күйін көтеру үшін далаға шығып әткешек тепкісі келіп тұр. Тіл өлең айтқысы келіп тұр.

Судың өлеңі қалай шығады?

Буынға қосып айтайық.

 

 

Са-са, со-со, су-су. Сөздер айту маса, мысық, сүт, сиыр. Маса ойыншығын көрсетіп, өлеңін айту.

Сурет көрсету

Зияда қазды айдады.

Са-са-са –ұшады маса.

Су-су-су –құяды су.

Сергіту сәті

Бала, бала, балақан

Қане қайсы алақан

Саусақтарым әйбат

Былай былай ойнат

Түлкі балалармен қоштасады. Мен сендерге алып келген сыйлығымды тастап кетем, сендерге апайларын сабақ біткен соң таратып береді.

Балалар іс-қимылды бірге қайталайды.

 

 

 

 

 

Түлкі

Амандасады

 

 

Жоқ

Далада көктем мезгілі.

Бүгін аптаның төртінші күні бейсенбі.

Тіл

Сағаттың тілі

Пиала

 

Әткеншек

Трубочка

 

 

 

С-с-с-с-с-с-с-с

 

 

 

З-з-з-з-з-з-з-з

 

 

 

 

 

Балалар жаттығу жасайды

 

Балалар қоштасады

 

 

Рефлекциялық айқындағыш

 

Маторика дамыту.

Қарындашпен, резенкемен, фасольмен, құммен.

Қорытындылау. Мадақтау.

 

Балалар берілген тапсырманы орындайды

 

 

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Дыбыстарды меңгереді,сөздерді, буындарды айтып түсінеді.

Қандай түсініктерді игереді: Дыбыс артикуляциясын дұрыс игереді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Маторика жұмыстары арқылы қол саусақтары дағдыланады.

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *