Сабақ «Модельдерді зерттеу»


Аманкулова Айгуль Жуманазаровна

Астана қаласы №40 Әлкей Марғұлан атындағы орта мектеп

Информатика пәні мұғалімі

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға шолу.  Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру;

Дамытушылық: Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой-өрісін кеңейту.

Тәрбиелік: Танымдық қызығушылығын арттыру. Ақпараттық мәдениеттікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Практикум элементтері бар түсіндірмелі көрнекілікті

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап,  жазбаша жұмыс.

Сабақ көрнекілігі: компьютер, үлестірмелі тарсырмалар, оқулық, жұмыс дәптері.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың өту ретін баяндау.

ІІ. Біз бүгін «Модельдер еліне» саяхат жасаймыз.

  1. Сұрақ аралы
  2. «Ойлан тап» тапсырмалар аралы
  3. «Модельдер сыры» аралы
  4. Практикум аралы
  5. Қорытынды, бағалау аралы.
  1. Сұрақ аралы

Тест сұрақтары

1.Қай модель ақпараттық(заттық) болып табылады?

  1. A) дүниежүзінің физикалық картасы
  2. B) оқушының үлгерім графигі
  3. C) ғимарат пішіні
  4. D) өрнек тоқу сұлбасы

2.Қай модель ақпараттық болып саналмайды?

  1. A) автокөлік нобайы
  2. B) музыкалық шығарманың нота жазуы
  3. C) математикалық формула
  4. D) глобус

3.Нені жасауға болады?

  1. A) тек қана нысанның ақпараттық модельдерін
  2. B) тек қана нысанның материалдық модельдерін
  3. C) нысанның бір ғана моделін
  4. D) нысанның әртүрлі модельдерін
  5. 4. Нысанның моделі және нысаны болатын жұпты көрсетіңдер:
  6. A) қала-қаланың жолсілтемесі
  7. B) компьютер-қатқыл дискі
  8. C) перне-перненің қызметі
  9. D) бақ-аттракциондар
  10. 5. Қандай қасиет модель қасиеті болып табылмайды?
  11. A) өзектілік
  12. B) құндылық
  13. C) нақтылық
  14. D) көлемділік
  15. 6. …ақпараттық модельдерінің сипаттау тәсіліне жатпайды.
  16. A) сөзбен сипаттау
  17. B) кесте
  18. C) нысанның кішірейтілген көшірмесі
  19. D) граф
  20. 7. Нысандар арасындағы иерархиялық қатынастарды сипаттау үшін көбіне қайсысын қолданады?
  21. A) сұлба
  22. B) кесте
  23. C) сөздік сипаттау
  24. D) нобай
  25. 8. Нысандар арасындағы байланыстарды сипаттау үшін көбіне қайсысын қолданады?
  26. A) сұлба
  27. B) кесте
  28. C) граф
  29. D) нобай
  30. «Ойлан тап» тапсырмалар аралы

«Кестені толтыр»

Объект Адам Жер Автомобиль
Модель

 

 

склет

 

глобус ойыншық
манекен

 

географиялық атлас сувенир
ескерткіш /скульптура/

 

карта марка
Кукла /ойыншық/ Жергілікті жердің макеті Жүргізушіге арналған тренажер

%d0%bd%d0%be%d0%b2%d1%8b%d0%b9-%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%83%d0%bd%d0%be%d0%ba-5

  1. Практикум аралы.

Тапсырма №1

Берілген мәтіннен WORD  бағдарламасында фигураларды қолданып ақпараттық модель құрастыру.

Абай Құнанбаев жанұясы ұрпақтарының сұлба түріндегі моделін жасаңдар?

WORD  бағдарламасында

Абай осы күнгі Семей облысындағы Шыңғыстауын жайлаған тобықты руының ішінде 1845 жылы 10 тамызда туған. Абайдың өз әкесі –  Құнанбай, атасы –  Өскенбай, арғы атасы –  Ырғызбай.

Құнанбайдың балалары Құдайберді, Тәңірберді, Ибраһим (Абай), Ысқақ, Оспан; Халиулла, Смағұл, қызы Кәмшат.

Абайдың балалары: Ақылбай, Әкімбай, Әбдірахман, Мағауия және екі қызы: Күлбадан, Райхан, Тұрағұл, Мекаил, Ізкаил, Кенже. Абай жеті ұл, үш қыз сүйген.

Тапсырма №2

Программалау тілінің мүмкіндіктерін қолданып, құттықтау хат моделін жасаңдар.

Тапсырма№3

Қағаздан нысанның макетін жасап, SketchUp бағдарламасында моделін жасау.

5.Қорытынды, бағалау аралы.

Оқушыларды бағалау парағы.

Оқушы

аты-жөні

Сұрақ аралы «Ойлан тап» «Модельдер сыры» аралы Практикум Бар-лығы Бағасы
  1 2 1 2 3    
                     
                     
                     
                     
                     
                   

 

Үйге тапсырма

  • 18 97- беттегі тапсырмаларды орындап келу.

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *