«Пішіндер», «Үй»
КМҚК №55 Балабақшасының І санатты тәрбиешісі
Қаржауова Жұмажан Сағындыққызы
Технологиялық карта.
Кіріктірілген білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық».
Ұйымдастырылған оқу қызметі:Қарапайым математикалық ұғымдар қалыптастыру.
Аппликация.
Тақырыбы : «Пішіндер», «Үй».
Мақсаты:
1.Білімділігі: Балалардың геометриялық пішіндер туралыбілімдерін қалыптастыра отырып,қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту.
2.Дамытушылығы: Ойлау қабілеттерін дамыту.
3.Тәрбиелілігі:Ыждағаттылыққа, еңбексүйгіштікке, және бастаған істі аяғына жеткізуге ынталы болуға тәрбиелеу.
Әдіс- тәсілдері:Саяхат жасау, көрсету, түсіндіру, дидактикалық ойын, сергіту, сұрақ-жауап, қортынды.
Көрнекілер мен құралдары: Интерактивтик тақта, геометриялық пішіндер, үлестірмелі суреттері, жолақшалар, магнитті тақта,желім,сүлгі.
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеттері
|
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық. | Тәрбиеші балаларды шеңберге тұрғызып амандасады.
-Балалар саяхақа шыққанды ұнатасыңдар ма? -Ендеше бүгін біздер «Пішіндер әлеміне» саяхатқа шығамыз.Ол үшін көптеген кедергілерден өтіп барамыз. -Міне балалар көп кедергілерден өтіп «Пішіндер әлеміне»келдік. Интерактивтік тақтаға қарайық. -Тақтадан не көріп отырсыңдар? -Қандай пішіндер,түстері қандай? -Балалар, біздің оқу қызыметіміз ерекше, ойын түрінде өтеді деп балалар ойынға шақырдым. |
Балалар тәрбиешімен амандасады.
-Әрине. -Балалар саяхатқа шығатынына қуанды. -Балалар көптеген кедергілерден өтіп «Пішіндер әлеміне»келді. -Пішіндер. -Пішіндерді,түстерін атай алды.
Ойынға қызығушылық танытты.
|
Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру
|
Балаларға үлестірмелі суреттер таратып бердім.
Дидактикалық ойын: «Жоқ пішіндерді орналастыр». Шарты: Жоқ пішіндерді тауып орналастыру.
Дидактикалық ойын: «Сыңарын тап». Шарты:Пішіндерге ұқсас заттарды тауып жолақшада көрсету.
Дидактикалық ойын: «Қарама-қарсы сөздер». Мақсаты: Қарама-қарсы сөздерді дұрыс айтуға үйрету. Сергіту сәті. Төртбұрышты қолданып, Үшбұрышты қолданып. Үй жасаймыз көріңіз, Жаңа қоныс жаңа үйге, Қуанышпен кіріңіз. -Ендеше балалар,өнер үстеліне жақындайық. Әр балаға ақ қағаз,пішіндер,және желімдер дайындап қойдым. Үлестірмелі материалға назарларын аударттым. -Кішкентай төртбұрыштың түсі қандай? -Үлкен төртбұрыштың түсі қандай? -Үшбұрыштың түсі қандай? Магнитті тақтаның ортасына үлкен төртбұрышты қойдым. -Бұл қандай пішін? -Бұл үйдің қабырғалары. Кішкентай төртбұрышты үлкен төртбұрыштың ішіне қойдым. -Бұл -үйдің терезесі. -Үйдің төбесіне үшбұрышты қойдым. -Бұл қандай пішін? -Бұл үйдің төбесі. -Кәне балалар әдемі үй жасап үйренейік, жұмысқа кірісейік. -Балалармен жеке жұмыс жүргіздім. |
-Суреттегі жоқ пішіндерді тауып орналастыра алды.
-Балалар жолақшада пішіндерге ұқсас заттарды тауып көрсете алды.
Балалар қарама-қарсы сөздерді айта алды. Мысалы: Үлкен-кіщі,жуан-жіңішке, аз-көп, ақ-қара,т.б. Балалар өлең жолдарына қимыл-қозғалыстар орындады.
Иллюстрацияны қарап,жауап берді. -Көк. -Қызыл. -Сары.
-Төртбұрыш.
-Үшбұрыш. Балалар үй салуға ынталарын білдірді.
-Балалар үйді дайын пішіндерден жапсыра алды.
|
Рефлексия
(орындалған тапсырмалар негізінде қортынды шығарып, кемшіліктерді жою) |
Сұрақтар қойып,тақырыпты қортындыладым.
Белсенділік танытқан балаларды мадақтады. |
-Балалар сұрақтарға жауап бере алды. |
Күтілетін нәтижелер:
Нені білу керек: Пішіндер туралы жалпы түсінік.
Қандай түсініктерді игерді:Пішіндердің түсін,көлемін ажырату.
Меңгерген дағдыларымен іскерліктерді қолдана алды: Геометриялық пішіндерді біледі,әртүрлі пішіндерден үй жасай алды.