Сабақ жоспары, Тасмола археологиялық мәдениеті

Елеусізов Руслан Қожабайұлы

№ 60 Ж.Түменбаев атындағы орта мектебі тарих пәні мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар

ҰМЖ бөлімі:  5.3 А Сақтар
Мектеп
Күні
Мұғалімнің аты-жөні
Сынып 5
Қатысқаны

Қатыспағаны
Сабақ тақырыбы
Тасмола археологиялық мәдениеті

Зерттеу сұрағы «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде»
Оқу мақсаттары
5.2.2.1- археологиялық  есерткіштерді сипаттау
Сабақ мақсаттары
Барлығы: Тасмоладан табылған олжалар арқылы сақтардың қолданбалы өнерін сипаттайды

Басым бөлігі: тарихи деректерге сүйене отырып, Тасмола мәдениетінің ерекшеліктеін анықтайды

Кейірі: Тасмола мәдениетінің маңызын, ұқсастықтарын талдайды
Бағалау критериі
«Мұртты обалардың» ерекшеліктерін анықтайды
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:  Археологшиялық ескертіштер, дүние таным, шаруашылық түсінік қалыптастырады

Негізгі сөздер мен тіркестер: «мұртты оба», ақсүйек, тәңір, күншығыс, отқа табыну

Сыныптағы диалогқа арналған сұрақтар:

Мұртты обалар… ерекшеленеді.

Біздің анықтағанымыз…

Қорытындысында…

Біздің тобымыздың пікірі бойынша…

Талқылауға арналған тармақтар:

«Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

«Мұртты обалардың» сақтар өмірінде қаншалықты рөл атқарды

Жазылымға арналған тапсырмалар: «БББ»
Тарихи концепт
Дәлел
Құндылықтарға баулу
Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық
Пәнаралық байланыс
Әлемтану-4  Жаратылыстану-5 сынып
Алдыңғы білім
Ерте темір дәуірін археологиялық ескеткіштері туралы ұғымдары бар
Сабақтың барысы
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Басталуы

2 мин

5мин

2 мин
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Топтастыру: суреттер арқылы

1.Есік, 2. Шілікті, 3.Бесшатыр,4 Берел.

Бастапқы ынталандырушы материалдар

(Ұ) «Бейнеметафора»

«Мұртты обалардың ерешелігі» бейнефильмінің көрсетілімі

(М) «Түрті сұрақ»

Қандай археологиялық ескерткіштермен таныстық?

Бұған дейінгі археологиялық тұрақтардан айырмашылығы неде?

Қима қағаздар

СМК/ «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

Оқулық

–          Неге мәдениет деп аталады?

Ортасы

16 мин

10 мин
(Ж,Жт,Т) «Таныстырылым»

1-қадам (Ж): мәтінмен жұмыс

2-қадам (Жт): жұпта талқылау

3-қадам (Т): 3 слайдтан тұратын қағаз таныстырылым дайындау

4-қадам (Т) таныстырылымды қорғау

Қ.Б. «Стикердегі жазба»

(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

«Мұртты обалардың» сызбасына назар аударып,олардың ерекшеліктерін түсіндіріңіз.

Қ.Б. «Өзін-өзі бағалау»
Қосымша мәтін

А3,маркер

ҚБП

Дескриптор
Аяқталуы

3 мин

 

1 мин

 

1 мин
Кері байланыс – «ҚАҚ»

+ ҚОСУ
–          Азайту
! ҚЫЗЫҚТЫ

Үйге тапсырма: «Тасмола мәдениетінің жәдігерлері» аппликация жасау

Сабақты қорыту
Слайд «ҚАҚ»

Кесте

Интерактивті тақта
Қалыптастырушы бағалау парағы

Тақырып «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?
Оқу мақсаты
5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді салыстыру
ОДД
Қолдану
Бағалау критериі
«Мұртты обалардың» ерекшеліктерін анықтайды
Тапсырма

«Мұртты обалардың» сызбасына назар аударып,олардың ерекшеліктерін түсіндіріңіз.

Мұртты обалар суретін бейнеле
А

Ә

Б

В

Бағалау критериі

Дескриптор
«Мұртты обалардың» ерекшеліктерін анықтайды
–          «мұртты обалардың» ерекшеліктерін анықтайды:

–          «мұртты обалардың» орналасқан жерін атайды;

–          «мұртты обалардың» құрылымдық ерекшеліктерін атайды.
Қосымша ақпарат

Дифференциялды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары балаларға қандай
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ

Міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Құндылықтармен байланыс

Рефлексия

Сабақ мақсаттары\ оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Менің жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және нелітен?

Қорытынды бағалау