«Көпір»


Мұрат Гүлжазира

№11 Қарлығаш бөбектер бақшасы тәрбиешісі

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні: 23.10.19.

Тәрбиеші: Мұрат Г.

Топ: «Балбөбек»

Білім беру саласы: Таным

ҰОҚ:Құрастыру

Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы :«Көпір»

Ұйымдастырылған оқу қызметінің мақсаты: балаларды құрлыс материалдарының бір неше бөліктерін құрастырып жұмыс жасауға үйретіу олардың түсін пішінін,көлеміна жырата алыуға дағдыландыру.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің міндеттері:

Білімділік.  Түсін,пішінін,көлемін ажырата алыуға дағдыланыдыру.

Дамытушылық.  Көпір құрастыра біліуге үйретіу.

Тәрбиелік. Педагоктің ұсынған шарты бойынша құрылыс материалдарын кеңестікте дұрыс орналастыра біліу.

Әдіс-тәсілдері: көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу.           

Қажетті құрал-жабдықтар: құрылыс материалдары.

Сөздік  жұмыс:   Көпір

Билингвалдық компонент: көпір-мост.

  Оқу қызметінің кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті        Есеп + Есеп –
Ой қозғайтың себептер Машина  жүретін көпір бірнеше бөліктерден құрастыратын айтып ,оны үлгі бойынша талдау жасап , түсіндіріп жасау жолдарынкөрсетеді. Балалар  педагоктің айтқанын,көрсеткенде көңіл қойып тыңдайды.    
  Ізденіс – ұжымдық-негізі бөлім Екі текшені бірінің үстіне бірін қояды,оның екінші жағына тағы екі текшені орналастырады,оның үстіне ұзын кірпішті жалпағынан қояып,үшбұрышты оның екі жағынан орналастырады.құрылыс материалдарының  түстердің,орналастыруының назар аударады.Құрылыс жасап болғаннан кейін ұсақ машиналарды көпірдің үстімен жүргізіп ойнауға болады.   Алдымен екі текшені қояды, оның жанына тағы екі текшені қояды, үстіне ұзынша кірпішті орналастырады да ,екі шетіне үшбұрыштарды қойып машинаны көпірмен  жүргізіп ойын ойнайды.        
Рефлексиялық түзету Балалар көпір қандай  құрылыс  материалдардан жасаған ? Балалар көпір қандай  құрылыс  материалдардан жасаған айтып береді.    

Күтілетін нәтиже:

Қайталай алады:Көпір құрылыс материалдарынан құрастыруды және түсі,көлемі,пішінін ажырата алуды.

Түсінеді: « Бірінің үстіне» деген түсініктерді игерін және оны іс- әрекет баркөрсете алды:

Қолданады: Құрыс материалдарын жұмыс жасауды меңгерді оны көлемін пішінін ажырата біліуді.