Методическая разработка открытого урока «Мамематикалық мейрамхана ашық сабақ»
Саржанова Гульнара Имашевна
заведующая учебной части Алматинский государственный колледж новых технологий
“Математика мейрамханасы” ашық сабағының жоспары
Сабақтың тақырыбы : Алғашқы функция және интеграл
Сабақтың мақсаттары :
1.Білімділігі: Оқушылардың білімдерін жүйелеу;
2.Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау, логикалық ойлау қабілеттерін, білімін, білік дағдыларын дамыта отырып, ерекшеліктерін қалыптастыру;
3.Тәрбиелігі: Еңбекке, өзін – өзі басқаруға, ұйымшылыққа және дәлділікке тәрбиелеу.
Сабақ әдісі : жүйелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабағы.
Пәнаралық байланыс : Тамақ дайындау технологиясы.
Сабақтың көрнекілігі:Плакаттар, слайдтар, компьютерлер.
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушыларды тізіммен тексеру, командаға бөлу.
Балалар! Бүгінгі ойын сабағында сендерді үш дастарханда даяршылар тосып отыр.Дастарханға отыруларыңызды сураймын.
- Ойынды өткізуге бағыттама және оның мақсаттары
Бүгінгі ойын сабағында тамақ дайындау технологиясын пайдалана отырып біз Алғашқы функциялар және интегралдар тақырыптарынан алған білімдерімізді қайталап, бекітеміз.
3. Ойынның шартымен таныстыру
Ойын барысында:
1.Толық жауапқа – 5 ұпай.
2.Толық емес жауапқа – 3 ұпай
3. Қате жауапқа – 0 ұпай.
II Өткен тақырыптарды сурау
- Үй жұмысын тексеру (слайдтар)
2. Даяршыларға сурақтар:
1-ші даяршыға сұрақ: Алғашқы функция дегеніміз не? Жалпы түрін жаз.
2- ші даяршыға сұрақ: Анықталмаған интеграл дегеніміз не?
3-ші даяршыға сұрақ: формуласының мағынасын түсіндір.
1-шi дастарханға сұрақтар: функцияларының алғашқы функцияларын айт:
а) хn ; ; cos x; 7х2 ; sin x;
в) интегралдың ережелерін айт.
2-шi дастарханға сұрақтар: функцияларының алғашқы функцияларын айт:
а) ; ; ; 5х3; -100;
в) Ньтон – Лейбництың формуласын жаз.
3-шi дастарханға сұрақтар: функцияларының алғашқы функцияларын айт:
а) 30; 21х -2; ; ;
в) Қисық сызықты трапеция деген не?
3. “Жұмбақтармен әшекейленген тоқаштар”.
- Бір үйде тұрады екен елу батыр
Үй сыртына сүйкенсе өліп жатыр.
(Сіріңке).
- Жеті жүз тесік,
Жалғыз –ақ есік.
(Ау).
- Алпыс кісі аяқтасты,
Ерте тұрып тояқтасты.
(Кірпік)
- Өзінде жақ бас та, қас та, мойын да
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
Сызғыш)
- Қос құлақты, жүз тісті,
Жүзінен бірақ із түсті.
(Ара).
- Үш жерден белін буған,
Қоқыстың тегін құрған
(Сыпырғыш).
III Оқушылардың білімін бекіту
Тапсырма – 1. “Дәмді теңдеулер”
Оқушылар: Біз бұл тапсырмамызды осылай атадық, себебі егер қажетті формуланы дұрыс қолданып, теңдеуді шешсендер дәмді теңдеулер болады.
f (x) функциясы үшін F (x) алғашқы функция болатынын дәлелдеңдер:
- F (x) = – ; f (x) = .
- F (x) = .
- F(x) = – .
Тапсырма -2. “Амалдар қосылған қуырдақ”.
Бұл тапсырмада қуырдақтың дәмін білу үшін, амалдарды тиімді пайдалану қажет.
f (x) функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы түрін жазыңдар:
- f (x) = .
2. f (x) =
3.f (x) = .
Тапсырма – 3. ”Геометриялық бауырсақтар”.
Осы тапсырмада
логикалық ойларыңды байыта
отырып, берілген геометриялық бауырсақтарда
неше үшбұрыш барын
толық айтсаңдар,
бауырсақтарың да дәмі болары
сөзсіз.Қане, байқап көрейік.
Тапсырма -4 .”Біздің дастарханнан сіздерге дәм”.
Бұл тапсырмада әр столдағы оқушылар бір –біріне дәм ұсынады.
1-ші столға дәм:
2-ші столға дәм:
3-ші столға дәм:
IV Сабақты қорытындылау
Тапсырма – 5.”Компьютер балмұздағы”.
Бұл тапсырмада оқушылар компьтермен тест тапсырмаларын орындау қажет.
Алғашқы функциясы F (x) = 2-cosx функциясы болатын функцияны анықтаңдар.
а) 2х + sinx
в) sinx
с) – sinx
д) Мұндай функция жоқ.
2)
Қай функция f (x) = 5х4 – 2х функциясының алғашқы функциясы болады?
а) F (х) = 20x4 + 8
в) F (х) = x5 + x2
с) F (х) = 20x4 – 8
д) F (х) = x5 – x2
3)
интегралын есептеңдер.
а) 0
в) 100
с)80
д) 60
4)
cosxdx – интергралын есептеңдер.
а) 2
в) 3
с) 1
д) 4
5)
в-ның қандай мәнінде теңдігі орындалады:
а) 4
в) 8
с) 2
д) 5
6)
y = x2 – 4x + 5; y = 5 қисықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар:
а)
в)
с) 11
д) 10
7)
а) -14
в) 1
с) 14
д) 0
2.Баға қою.
V Үй жұмысын беру № 31-34, 21-22 бет (есеп шығарып, түсінік беру)