Методическая разработка открытого урока «Мамематикалық мейрамхана ашық сабақ»


Саржанова Гульнара Имашевна

заведующая учебной части Алматинский государственный колледж новых технологий

“Математика  мейрамханасы” ашық сабағының жоспары

Сабақтың тақырыбы : Алғашқы функция және интеграл

Сабақтың мақсаттары :

1.Білімділігі: Оқушылардың  білімдерін  жүйелеу;

2.Дамытушылығы: Оқушылардың  ойлау, логикалық  ойлау  қабілеттерін, білімін, білік  дағдыларын  дамыта  отырып, ерекшеліктерін  қалыптастыру;

3.Тәрбиелігі: Еңбекке, өзін – өзі  басқаруға, ұйымшылыққа  және  дәлділікке тәрбиелеу.

Сабақ әдісі : жүйелеу.

Сабақтың түрі: ойын  сабағы.

Пәнаралық байланыс : Тамақ  дайындау  технологиясы.

  Сабақтың  көрнекілігі:Плакаттар, слайдтар, компьютерлер.

Сабақтың барысы:

I  Ұйымдастыру кезеңі

  1. Оқушыларды тізіммен тексеру, командаға бөлу.

Балалар! Бүгінгі ойын сабағында сендерді үш дастарханда даяршылар тосып отыр.Дастарханға отыруларыңызды сураймын.

  • Ойынды өткізуге бағыттама және оның мақсаттары

Бүгінгі ойын сабағында тамақ дайындау технологиясын пайдалана отырып біз Алғашқы функциялар және  интегралдар тақырыптарынан алған білімдерімізді  қайталап, бекітеміз.

3.    Ойынның  шартымен  таныстыру

                           Ойын барысында:

 1.Толық жауапқа – 5 ұпай.

 2.Толық  емес  жауапқа – 3 ұпай

 3. Қате  жауапқа  – 0 ұпай.

II Өткен тақырыптарды сурау

  1. Үй жұмысын тексеру (слайдтар)

2. Даяршыларға сурақтар:

1-ші  даяршыға  сұрақ:  Алғашқы  функция  дегеніміз  не? Жалпы  түрін  жаз.

2- ші даяршыға  сұрақ: Анықталмаған  интеграл  дегеніміз  не?

3-ші  даяршыға  сұрақ:   формуласының  мағынасын  түсіндір.

1-шi дастарханға сұрақтар:  функцияларының алғашқы функцияларын айт:

а)  хn ;   ;   cos x; 7х2 ; sin x;

в) интегралдың ережелерін айт.

2-шi дастарханға сұрақтар:  функцияларының алғашқы функцияларын айт:

а)  ; ; ; 5х3; -100;

в) Ньтон – Лейбництың формуласын жаз.

3-шi дастарханға сұрақтар:  функцияларының алғашқы функцияларын айт:

а)  30; 21х -2; ; ;

в) Қисық сызықты трапеция деген не?

                3. “Жұмбақтармен  әшекейленген  тоқаштар”.

  1. Бір  үйде  тұрады  екен елу  батыр

         Үй  сыртына  сүйкенсе өліп  жатыр.

                                                          (Сіріңке).

  •  Жеті  жүз  тесік,

          Жалғыз –ақ  есік.

                                                           (Ау).

  • Алпыс  кісі  аяқтасты,

          Ерте  тұрып тояқтасты.

                                             (Кірпік)

  • Өзінде  жақ бас та, қас та, мойын да

          Ұзындығы  жазулы  тұр  бойында.

                                                         Сызғыш)

  • Қос  құлақты, жүз  тісті,

            Жүзінен  бірақ із  түсті.

                                   (Ара).

  • Үш  жерден  белін буған,

            Қоқыстың  тегін  құрған

                                    (Сыпырғыш).

III Оқушылардың білімін бекіту

Тапсырма – 1. “Дәмді  теңдеулер”

Оқушылар: Біз  бұл  тапсырмамызды  осылай  атадық, себебі  егер  қажетті  формуланы  дұрыс  қолданып, теңдеуді  шешсендер  дәмді  теңдеулер  болады.

   f (x)  функциясы  үшін F (x)   алғашқы  функция  болатынын  дәлелдеңдер:

  1. F (x) = – ; f (x) = .
  2. F (x) = .
  3. F(x) = – .

Тапсырма -2. “Амалдар қосылған  қуырдақ”.

Бұл  тапсырмада  қуырдақтың дәмін білу  үшін, амалдарды  тиімді пайдалану  қажет.

f (x)  функциясы  үшін  алғашқы  функцияның  жалпы  түрін  жазыңдар:

  1. f (x) = .

2. f (x) =

3.f (x) = .

Тапсырма – 3. ”Геометриялық бауырсақтар”.

Осы  тапсырмада  логикалық  ойларыңды  байыта  отырып, берілген  геометриялық  бауырсақтарда  неше  үшбұрыш  барын  толық  айтсаңдар, бауырсақтарың  да  дәмі болары  сөзсіз.Қане, байқап  көрейік.

Тапсырма -4 .”Біздің  дастарханнан  сіздерге  дәм”.

Бұл  тапсырмада  әр  столдағы  оқушылар  бір –біріне  дәм  ұсынады.

1-ші   столға  дәм: 

2-ші   столға  дәм: 

3-ші   столға  дәм: 

IV  Сабақты қорытындылау

Тапсырма – 5.”Компьютер  балмұздағы”.

Бұл  тапсырмада  оқушылар  компьтермен  тест  тапсырмаларын  орындау  қажет.

  1.  

Алғашқы  функциясы  F (x) = 2-cosx   функциясы  болатын  функцияны  анықтаңдар.

а) 2х + sinx

в) sinx

с) – sinx

д) Мұндай  функция жоқ.

2)

Қай функция  f (x) = 5х4 – 2х  функциясының  алғашқы  функциясы  болады?

а) F (х) = 20x4 + 8

в) F (х) = x5 + x2

с) F (х) = 20x4 – 8

д) F (х) = x5 – x2

3)

  интегралын  есептеңдер.

а) 0

в) 100

с)80

д) 60

4)

    cosxdx  –  интергралын  есептеңдер.

а) 2

в) 3

с) 1

д) 4

5)

 в-ның  қандай  мәнінде    теңдігі  орындалады:

а) 4

в) 8

с) 2

д) 5

6)

 y = x2 – 4x + 5; y = 5  қисықтармен  шектелген  фигураның  ауданын  табыңдар:

а)

в)

с) 11

д) 10

7)

а) -14

в) 1

с) 14

д) 0

2.Баға қою.

V Үй жұмысын беру  № 31-34, 21-22 бет (есеп шығарып, түсінік беру)