«Баскетбол добын беру тәсілдерін дамыту»


Жунусова Гульгуль Алтаевна

«Ю.А.Гагарин атындағы №1 Күршім орта мектебі» КММ дене шынықтыру пәні мұғалімі

Сабақ: Баскетбол добын беру тәсілдерін дамыту Мектеп: «Ю.А.Гагарин атындағы №1 Күршім орта мектебі» КММ
Күні: 10.12.2019 Мұғалімнің аты-жөні:Жунусова Г.А.
Сынып: 7 Қатысқаны: Қатыспағаны:  
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет еежелер мен құрылымдық тсілдерді блу және түсіну.  
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: баскетбол добын бір қолмен
  жүргізе алады.
   Оқушылар көпшілігі орындай алады: баскетбол добын екі қолмен
  кезектеп еркін жүргізе алады.
  Кейбір оқушылар орындай алады: доптың ұшу бағытын пайдаланып,
  допты торға лақтыра алады.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: баскетбол добын жүргізе келе, кейбір
  оқушылар жүргізу техникасын түсіндіре алады.
  Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: қол білезігі, қалқан, шеңбер-
  тор- себет, доп, айып добы, аут, ысқырық, алаң, сызық, үш ұпайлық
  сызық
  Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: баскетбол ойынының
  адам ағзасына пайдасы бар ма? Егер болса қандай?
  Талқылауға арналған сұрақтар: жалдамдық, шапшаңдық деген не?
  ойын кезінде бір орнында тұрған ойыншыға қандай бұрылыстарды
  жасауға болады? Ойын ережесін міндетті түрде ұстану керек пе?
  Не себепті ..ойын кезінде ережені қолданамын…деп ойлайсыз?
Сабақтың критерийлері Ашық бақылау әдісіЖасырын бақылау әдісіБағалау әдісі ретінде шақыруЖаттығу әдісіАралас әдістің мәні
Жоспарланған уақыт 40 минут
   
Ишара Мадақтау, марапаттау, ескерту, қолпаштау
Алдыңғы оқу Допты жүргізе алады, серіктеске допты кеудеден екі қолмен бере алады
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған  жаттығу түрлері Ресурстар
Басы 8-10 минут                     Сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Рапорт тыңдау. Сәлемдесу. Жаңа сабақ тақырыбымен таныстыру және оның өту барысымен таныстыру. Саптық жаттығулар. Бұрылыстарды бір келкі орындау. Аяқтың үшін, өкшесін бұрылыс кезінде дұрыс қою және ұстау. Сапта жаттығуларды бір келкі орындау. «Жылдам сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға баскетбол тарихынан сұрақ кою: Баскетбол ойынының шығу тарихы (қай жақта шықты, жылы) Баскетбол ойынының командасының құрамына қанша ойыншы кіреді  Баскетболға қатысты қарапайым сұрақ кою: баскетбол добын кеудеден беру тәсілі баскетбол добын екі қолмен кезектеп алып жүру тәсілі. Жүру. Жүру кезінде орындалатын жаттығулар: Қолды жоғары созып, аяқтың үшімен жүру Қолды екі шетке созып, табанның сырт жағымен жүру Қолды екі шетке созып, табанның ішкі жағымен жүру Қолды бүйірге қойып, өкшемен жүру Жүру жаттығудан жүгіруге көшу. Жүгіру. Баяу жүгіру. Жүгіру кезінде орындалатын жаттығулар: Спортзалда екі қатармен гимнастикалық таяқшалар орналасады. Бір қатарда 10 таяқша, ара қашықтығы 1-1,5 метрден. Оқушылар жүгіріс кезінде екі қатарға бөлінеді де таяқшалардың алдына орналасады. Жаттығулар: Таяқшалардың ортасынан “жылан” тәсілімен өту.  Баскетболшының тұрысымен (стойка) , таяқшалардан бір жақ бүйірмен , аяқты шапшаң кезектеп алып өту. Бір жақ бүйірмен таяқшалардың алдында тұрып, таяқшадан 1. қос аяқпен секіру 2.қолға тіреліп, аяқты созу 3.топталу  4.негізгі қалыпқа тұру 5.келесі таяқтың ортасына секіріп жалғастыру- қайталау Жүгіру  Шеңберге тұру  Шеңбердегі жаттығулар: Баскетбол добын белден айландыру Доппен аяқтың арасынан  “зигзаг” жасау  Оң- сол қолмен кезектеп жүргізе, 360 * айланып  допты жүргізуді жалғастыру – Допты жүргізе, сағат тілінің бағыты бойынша, допты орнына қалдыра тұра, өздері келесі допқа қарай ауысады. Жүру. Демді қалыпқа келтіру үшін орындалатын жаттығулар. Сапқа тұруға арналған түзу сызығы бар алаң.                         Техникасын көрсету Техникасын көрсету   Ара қашықтық сақтау Денені түзу ұстау     Қатарды бұзбай жүру Алдыға еңкеймей   Баяу жүгіріс, ара қашықтық сақтап             Ара қашықтық 1,5-2 адым       Қайтқан кезде, артпен алдыға қайту       Тұрып денені түзу ұстау   Баяу жүгіріс 2 шеңбер құрады   5-6 реттен екі жаққа 12-15 рет 4- 5 рет   4- 5 рет     Бір қатарға тұру
 Ортасы 28-30 минут Баскетбол добын қабылдап алу тәсілдерін дамыту   Оқушыларды екі топқа бөлу. Алаңның екі шетіне оқушылар жұп болып бір- біріне қарама қарсы қарап тұрады. Допты екі қомен, кеудеден, қарсыласқа береді.       Допты екі қомен, үстнен, қарсыласқа береді. Допты екі қомен, еденге ұрып, қарсыласқа береді.       Допты екі қомен қарсыласқа беріп орын алмастыра жүреді. 10рет Оқушларды үш командаға «Конфет таңдау»  бөліп, баскетбол ойын айналмалы түрде жеңілдетілген ережесімен ойнату 1-2,  3-1,  2-3 Ойын кезінде ойыншының тұрысына, допты қабылдап алуына, серіктесіне допты беруіне, қорғаныс және шабуыл жасаған әрекеттеріне көңіл аудару Екі команда бір бірімен ойнап жүрген кезде бос отырған команда       «Т кестесі» арқылы жұмыс атқарады. Баскетбол алаңы, баскетбол доптары, ысқырық           Әр оқушы 10 реттен береді             Әр оқушы 10 реттен береді           Әр оқушы 10 реттен береді               Спорталаңның бір шетіне шыққанша жүгірісті тоқтатпау               Сауытта қағазы 3 түсті конфеттер болады. Бірдей түсті конфеттерді таңдаған оқушылар бір командада болады                     Жеке конверттегі тапсырманы орындап үлгеру керек, ойыннан тыс кезінде.
Соңы 3-5 минут     Сабақ соңында оқушыларға рефлексия жүргізіледі: Оқушылардын қозғалыста қандай жетістіктер бар және оны қалай жетілдіруге болатынын сұрау. Қауіпсіздік ережелеріне көңіл бөлу: -мен ережелерді айтамын, егерде менің айтқаным дұрыс болса шапалақтаңдар, егер қате болса секіріп кері қараңдар. 1.Денсаулықты үнемі қадағалау керек. 2.Ойын кезінде айқайлауға болады 3.Мұғалімнің нұсқауларын орындау керек. 4.Допты екі қолмен басып жүргізуге болады. 5.Ойын кезінде сағыз шайнауға болады. 6.Алаңда ойын кезінде отырып дем алуға болады. – Команда капитандары қарсылас топтарды стикер арқылы бағалайды                         өте жақсы   жақсы   қанағат-қ
Қосымша ақпарат
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?   Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Стикерлар беру арқылы. Мысалы: баскетбол тақырыбын өткенше оқушыларға әр сабақ сайын стикерлар беру арқылы: Өте жақсыжақсықанағаттанарлық   Қабілетті оқушыға жаттығуларды күрделендіру арқылы тапсырма беру. Баскетбол добын жүргізу барысында техникасына көңіл аудару.   Тарих, биология  және физика пәндерімен байланыстыру
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай  өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсаты орындалды. Оқушылар баскетбол добын бір қолмен алып жүруді жетілдірді. Жүргізе келе допты торға екі қолмен тастады. Кедергілер арасынан өтіп жылдамдық пен бағытты өзгерте жүгірді. Сабақ бір демде, қызықты өтті. Жоспарланған саралау іске асты. Уақытты тиімді пайдалана алдым. Эстафета түлерін оқушылардың ұсынысы бойынша күрделендірдім.
Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)   1.Баскетбол добын жүогізу техникасын меңгерді.   2.Оқушылар белсене қатысты.   Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?   1. Уақыт мол болғанда.   2.Құрал – жабдықтырмен толықтай қамтамассыздық еткенде.   Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?   1.Сабақ барысында тапсырмаларды күрделендіруге болатыны.   2.Дарынды оқушыларға жүктемені көбейту қажет.