ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛ “Робототехниканың біздің өміріміздегі атқаратын қызметі”


Нурадинова А.Ж.    – Маңғыстау облысының білім басқармасының Ұарақия ауданы бойынша білім бөлімінің «№4 жалпы білім беретін мектебі» КММ информатика пәнінің мұғалімі

            КІРІСПЕ

  Әлемдік дидактика жасаған адамзат оқытуының терең заңдылықтарын ашудағы нақты қадамдар, сонымен қатар автоматтандырылған техникалық жүйелерді дамытудағы жедел прогресс жаңа қолданбалы ғылымның – робототехниканың дамуына алып келді, бұл маңызды рөл ойнауы керек білім беру процесін өзгертуде. Арнайы оқу бағдарламаларымен жабдықталған робототехника барлық дидактикалық мәселелерді шешуге тиімді бейімделуі мүмкін.

Робототехника он жылдан астам уақыттан бері дамып келе жатқан елдерде әртүрлі ғылыми салаларда тиімді қолданудың негізгі бағыттары анықталды. Роботтарды бағдарламалау және тестілеу үшін кеңінен қолданылады, бұл студенттерге жас кезінен бастап бағдарламалау, қолданбалы математика және информатика, сондай-ақ физикалық процестермен танысуға мүмкіндік береді.

Өзектілік – қазіргі әлемдегі сәттілік адамның өмірін жоба ретінде ұйымдастыра білуімен айқындалады: ұзақ мерзімді және жақын болашақты анықтау, қажетті ресурстарды табу және тарту, іс-шаралар жоспарын құру және оны жүзеге асыру , қойылған мақсаттарға жету мүмкін болғанын бағалаңыз. Ғалымдар баланың әлемді тануға, оны зерттеуге биологиялық тұрғыдан анықталған қажеттілігі бар екенін алға тартады. Баланың мінез-құлқының маңызды белгілері – қызығушылық, бақылауларға, эксперименттер мен ашылуларға деген ұмтылыс, жаңа әсерлерге деген қажеттілік және өз бетінше іздеу әрекеті. Балалардың мінез-құлқының дәл осы бағыты осындай зерттеу қызметін табысты ұйымдастырудың жолдарын іздеу қажеттілігін тудырады. Жобалық іс-әрекет іздеу іс-әрекетіндегі қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін қажетті ортаны құра алады.

Робототехникадағы жобалық іс-шаралар өзін және қоршаған шындықты тануға және өзгертуге бағытталған оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерімен анықталады. Жобалық іс-әрекеттің ерекшелігі бастауыш жалпы білім берудің білім беру бағдарламасының жеке, пәндік, метасубъективті нәтижелеріне қол жеткізумен анықталады; студенттің әлеуметтенуінің негізгі компоненттерінің бірі ретінде әрекет етеді.

Мектептегі білім беру робототехникасы қазіргі кезде өзектілігі мен маңыздылығына ие болып отыр. Студент өзін қоршаған әлемде өзін жаңаша пайда болуын барабар қабылдайтын, өзін қоршаған ортада, үнемі өзгеріп отыратын әлемде бағдарлай алатын, үздіксіз білім алуға дайын саналы субъект ретінде бағдарлауы керек. Техника құбылысын түсіну, технология заңдылықтарын білу кіші оқушыға уақыт сұранысын қанағаттандыруға және қазіргі өмірде өз орнын табуға мүмкіндік береді. Робототехника сабақтары баланы шынайы әлем заңдылықтарымен таныстырады, теориялық білімдерін практикада қолдануға үйретеді, байқағыштықты, ойлауды, тапқырлықты, шығармашылықты дамытады.

Әр түрлі жастағы студенттер Робот модельдерін жасау және оларды бағдарламалау процесіне қатысады. Lego Education оқыту бағдарламаларының қажеттілігі бірнеше себептерге байланысты, олардың арасында жалпы орта білім берудің жаңа стандарттарына сәйкестік қажеттілігі бар.

ФГОС жаңа буынының талаптарын орындау жағдайында студенттер кері байланыс құралдарымен жұмыс істеуді, дизайн, бағдарламалау және модельдерді басқару негіздерін үйренуі керек. Сондықтан робототехника оқу процесіне сәйкес келеді.

Зерттеу нысаны-шығармашылық тұлғаны қалыптастыру процесі.

Зерттеу пәні-робототехника бойынша мектеп жобаларын ұйымдастыру.

Зерттеу мақсаты: робототехника бойынша мектеп жобаларын ұйымдастыру арқылы ақпараттық құзіреттіліктерді қалыптастыру.

Гипотеза: робототехника бойынша жобалық қызметті ұйымдастыру студенттердің ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді, бұл оларға жобалау және бағдарламалау дағдыларын игеруге көмектеседі.

Міндеттері:

1. Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау;

2. “Жоба” және “жобалық қызмет”ұғымдарын ашу.

3. Мектептің білім беру кеңістігіне робототехниканы қосудың теориялық аспектілерін қарастырыңыз.

4. Педагогикалық экспериментке талдау жүргізу

Теориялық маңыздылығы:

1. Білім беру кеңістігіндегі робототехниканың орны мен рөлі анықталды.

2. Робототехника негіздерін оқытудың технологиялары, формалары мен әдістері негізделген.

Практикалық маңыздылығы:

“Роботтарды құрастыру және бағдарламалау”элективті курсы әзірленіп, білім беру кеңістігіне енгізілді

Жұмысты толық көру