«Мектеп жасына дейінгі балаларға еңбек іс-әрекетінің бастапқы нысандарын меңгерту»
Рахимова Асфира Сейтбековна
Абай атындағы Шығыс Қазақстан гуманитарлық колледжі психология және арнайы пәндер оқытушысы
Топ: 4-ДО-1
Мерзімі: 18.01.2023 ж.
Өткізілу орны: №101 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту шеберханасы»
Сабақтың тақырыбы:«Мектеп жасына дейінгі балаларға еңбек іс-әрекетінің бастапқы нысандарын меңгерту»
Мақсаты:
–Білім алушылармен өткен сабақты еске түсіру, қайталау, жаңа сабақ :«Мектеп жасына дейінгі балаларға еңбек іс-әрекетінің бастапқы нысандарын меңгерту»туралы түсінік беру.
–Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек іс-әрекетінің бастапқы нысандарын меңгерту,өз тәжірбиелерінде қолдана білуге үйрету.
-Топтық-бірлескен,ұжымдық жұмыс формаларын жетілдіру.
–Білім алушылардың танымдық әрекетіндегі ой-өрістерін дамыту, өзіндік жұмыс түрі арқылы ізденіс- салыстыру, іс-әрекетті бағалау,рефлексия жасау әрекеттерін дамыту.
-Ақпараттық , пәндік, коммуникативтік құзіреттіліктерін дамыту.
-Білім алушылардың топта бірігіп жұмыс істеу сапасы мен өзара сыйластық қарым-қатынастарын және пәнге деген қызығушылықтарын тәрбиелеу.
Оқыту технологиялары:АКТ, СТО (Сыни тұрғысынан ойлау) технологиясы.
Құрал-жабдықтар:интер-белсенді тақта , презентация слайдтар
Көрнекіліктер: әдебиеттер,топтық және өздік жұмыстарға үлестірілетін таратпа тапсырмалар, таблица-сызбалар бағалау парақтары.
Сабақтың түрі:дәстүрлі
Сабақтың типі: Аралас сабағы.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:сөздік, көрнекілік,топтық жұмыс, ізденіс-зерттеу жұмысы, салыстыру, ой қозғау, «Постер», «Аквариум», «Халықаралық әуежай», «Тазалық» стратегиялары.
Негізгі ұғымдар:Қиял ,қиял ерекшеліктері, қиял түрлері.
Әдебиеттер:
1.В.С Мухина«Мектеп жасына дейінгі психологиясы» Алматы «Мектеп»;1986 ж
2.Қ.Жарықбаев «Жалпы психология» Алматы «Білім» 2004 ж
3. К. Жұмасова «Псхология» Астана 2014ж
4.Ф.Жұмабекова «Психология» (Мектепке дейінгі кезең) Астана ж
5. Ж.Қ. Дүйсенова, Қ.Н. Нығметова «Балалар психологиясы» Алматы, 2012 ж
6. Р.Қ. Аралбаева «Мектепке дейінгі психология» Алматы, 2012 ж
Әдіс-тәсілдер | Сабақ кезеңдері | Оқытушы әрекеті | Білім алушылар әрекеті |
Ұжымдық-бірлескен. | Ұйымдастыру кезеңі. | Білім алушылармен амандасу.Бүгінгі сабағымыз бірлескен,шығармашылық түрде өтеді деген ойдамын.Сәттілік тілеймін!. Оларды түгендеу. | Психологиялық ахуал туғызу.«Досыңа тілек» (ағылшын тілі, орыс тілінде) Білім алушылар үш топқа бөлініп,топтық формада отырады. Бағалау парағын тарату. |
Сұрақ-жауап, пікір талас. | Мотивациялық- қозғаушы кезеңі. «Миға шабуыл» | Үй тапсырмасы. | Практикалық тапсырма: әр жас топтарына байланысты таным ойындарын талдау. Оқу қызметінде болатын жағдаяттарды шешу. Бейне-сюжетті талдау Бағалау парағын тарату. (Аktiv studio, аудио-нұсқаулар) |
«Ой қозғау» | Өзіндік тексеру кезеңі. | «Аквариум» әдісі:дәрісбаян бойынша | Теориялық тапсырма. Таратпа – мәлімет арқылы өзара оқыту,жаздыру. Бағалау парағын тарату. |
Жаңа материалды түсіндіру. | Жаңа сабақ жоспары: –Білім алушыларға «Мектеп жасына дейінгі балаларға еңбек іс-әрекетінің бастапқы нысандарын меңгерту» туралы түсінік беру. | «Постер » стратегиясы әдісі. Жаңа сабақта бекіту. | Топтық жұмысы: «Постер » әдісі. Сызба модельдеу арқылы қағаз бетіне түсіру Бағалау парағын тарату. |
Сергіту сәті. | «Халықаралық әуежай» | Үш тілде(ағылшын тілі, орыс тілінде) термин сөздерді айту | |
Ізденуші-қозғаушылық . | Жаңа материалды бекіту. | Көп нүктенің орынына тиісті сөздерді қой. | Мектепке дейінгі баланың Мектеп жасына дейінгі балаларға еңбек іс-әрекетінің бастапқы нысандарын меңгертуге байланысты. 1. Еңбек іс-әрекеті балалардың … қойылатын талаптардың шеңберін анықтайды 2. Өнімді еңбекпен балалардың алғашқы танысуы:.. арқылы жүреді. 3. Еңбек нәтижесіне қол жеткізудің мәнін түсіне білгенде, оған алдына …тырысқан жағдайда ғана мұндай тапсырмаларды орындау еңбек іс-әрекеті болып шығады. 4. Еңбек тапсырмаларын бірлесе орындау кезінде балалардың … маңызы зор. 5. Өзге адамдар үшін белгілі мәні бар сыртқы нәтижесі айқын байқалатын жетістікті шамалайтын тапсырманы еңбек тапсырмасына жатқызуға болады. 6. Еңбек тапсырмаларына :..дайындау жатады. 7.Бірлескен еңбек іс-әрекетінде баланың… қабілет байқалады. 8.Еңбек іс-әрекеттерін түсіне білудің өзі психикалық дамудың өзіне тән … және балаларды … ретінде болашақ өмірге даярлайды. Бағалау парағын тарату. (LearningApps.) |
Сыни тұрғысынан ойлау технолгиясының «Бағдаршам» әдісі арқылы | Қортынды | СТО бойынша «Бағдаршам» әдісі | Тақтада өз жауаптарын көрсетеді. |
Үй тапсырмасы. | Дәптермен жұмыс. Мектепке дейінгі балалардың еңбек әрекеттерінің түрлерін талдап, сызба құру. | ||
Өзіндік-жеке,топтық бағалаулары. | Жеке бағалау парақтарына қорытынды баға қойылады. | Білім алушылардың бағалауларымен қортынды баға шығару | Өз парақтарын көрсету. |