Тақырып бойынша оқушылардың сөйлеу тілін жетілдіре түсу


Алмағанбетова Бибатпа Салыққызы

№2Хромтау мектеп – гимназиясының  

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Міндеттері: 1. Білімдік: Оқушыларға Барсакелмес қорығы жайында мәлімет беру, пысықтау жұмыстарымен бекіту, сөздік қорын кеңейту.

  1. Дамытушылық: Тақырып бойынша өз ой-пікірін айта білу, ізденіске бағыттылған тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, танымын кеңейту.

3.Тәрбиелік:Оқушыларды адамгершілік  сезіміне баулу,табиғаттың адамға деген қажеттілігін таныта білу.Қазақстанның білімді, қазіргі заманға сай тұлға болып қалыптасуына әсер ету.

Сабақтың тегі: Білім,білік дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың әдістері: Рефлексия, диалогтік, монологтік, алгоритмдік, репродуктивтік, эвристикалык, зерттеу, іздену, жоспарлы, көрнекілік, проблемалық  әдестері, өзіндік, жұптық жұмысы, өзін-өзі тексеру.

Қолданылатын оқыту технологиялары: Модульдік оқыту технологиясы, П.С.Гранкиннің  концепциясы ,И.П. Подласыйдың тиімді педагогикалық технологиясы, жобалау әдісі,ақпараттық – коммуникативтік технология, СТО әдістері

Көрнекілік: интерактивті тақта ,кеспе қағаздар,бағалау беті

Пәнаралық байланыс :тарих,биология,әдебиет,география

Сабақ жоспары

  1. Психологиялық сәт «Назар аударыңыз»                              5мин                                                                           Пропедевтикалық практика                  «Себеттегі керемет сұрақтар»                 5 мин                                                                                  3.Бағыттау кезеңі                                        «Анықтаймыз»                                   5мин                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                4.Пайымдау кезеңі                                            «Жоба жұмысы»                       10мин                                                                                               5.Үлгі бойынша практика                                 «Бірлесе отырып»                    10мин                                                                                           6.Меңгеру практикасы                                          «Ең алғыр жұп»                    6мин                                                                                   7.Қорытындылау                                             «Білім қоржыныңда»                  4мин

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі Уақыты Мұғалімнің іс -әрекеті Оқушының іс -әрекеті Күтілетін нәтиже
Назар аудар 5мин –      Балалар көңіл-күйлеріңіз қалай?

–      Сабаққа дайынсыңдар ма?

Бүгінгі сабағымызды  шаттық шеңберінен  бастайық.   «Жүректен жүрекке» психологиялық тренинг.

Оқушылар шеңбер құрып, оң қолының алақанын оң жағында тұрған оқушының қолына салады. Ең алдымен мұғалім оң қолын жүрегіне қойып, сол жағындағы оқушыға бүгінгі күнге немесе бүгінгі сабаққа тілек айтады. ынтымақтастық қалыптасады, сабаққа қызығушылығы оянады
«Себеттегі керемет сұрақтар» 5мин (жоғарғы деңгейдегі сұрақтар қызыл қағаздарға жазылады, деңгейі төмен сұрақтар жасыл қағазға жазылады).

 

Үй тапсырмасы бойынша жоғары ,төмен деңгейлі сұрақтарға жауап береді  
«Анықтаймыз» 5мин Табиғатымызды қорғауда қызыл кітаптың  қажеттілігіне көңіл бөлген ақын-жазушымыз Қ.М .Әлидің «қызыл кітап поэмасынан» алдын ала дайындалып келген оқушыларға сөз беріледі.Сабақ тақырыбы анықталады . Поэмадан үзінді оқылады. Табиғатқа деген қамқорлық сезімін ояту .Сөйлеу мәдениетіне жетелеу,өз ойларын жеткізе білуге дағдыландыру .
«Жоба жұмысы» 10мин «Барсакелмес қорығы»  туралы  топтық жоба жұмысы Тақырыптары :

1. Құландар аралы                                      2.Сексеуіл – ғажайып ағаш 3.Барсакелмес қорығы: кеше,                                           бүгіні мен ертеңі

 
Мәтін 10 мин Барсакелмес қорығы Мәтінмен жұмыс жүргізіледі Сөйлеу ,тыңдау,түсіну дағдыларын жетілдіру
«Өзіңе баға бер» 6мин (жұптық жұмыс).Кеспе қағаздары таратылады.Әр жұп берілген тапсырманы орындайды ,дұрыс жауабы беріледі .жауап бойынша өз жұмыстарын тексеріп ,бағалайды.   Грамматикалық тақырып бойынша алған білімдерін тексереді,пысықтайды.Бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады, жауапкершілікке баулу.
«Білім қоржыныңда» 4мин БББ немесе маркировка кестесі стратегиясы – «БББ» – білемін, білдім, білгім келеді. Сабақ барысында толтырылады Тақырып бойынша толтырады ,
         

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *