Көңілді мысық


Ақмола облысы Бұланды ауданы Макинск қаласы

«Снежинка» бөбекжай-балабақшасының тәрбиешісі

Нургалиева Жанар Айыповна

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінін технологиялық картасы:

Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас», «Шығармашылық».

Бөлімі: Айналамен танысу, тіл дамыту, құрастыру.

Мақсаты: Мысықпен таныстыру, мысық туралы түсініктерін қалыптастыру, оның қалай дыбыстайтынын меңгеру, оған қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Қажетті құралдар: Суреттер, мысық бейнеленген жұмсақ мысық, геометриялық пішінді ойыншықтар.

Билингвалдык компоненттер: Сәлеметсіздер ме- Здравствуйте.

Іс-әрекет кезені Тәрбиешінін іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

Іздену- ұйымдастырушы

 – Балалар, бүгиін бізге көптеген қонақтар келіп отыр. Қонақтармен сәлемдесейікші.

Тан сәріден тұрып ап,

Сәлем бердік сіздерге.

Сәлем саған туған ел,

Қайырлы күн! Қайырлы күн!

Қош келіпсіз апайлар!

 

-Балалар, сендер қонаққа барғанды жақсы көресіндер ме? Олай болса, бізді әжеміз үйіне қонаққа шақырып жатыр екен. Барғыларын келе ме?

-Балалар, қонаққа немен баруға болады?

-Ол үшін автобусқа жүргізуші керек. Жүргізушіміз Алан болсын. Бәрін ыңғайласып отырыңдар жолға шығамыз.

-Міне, балалар біз ауылға келдік. Бізді кім қарсы алғанын қарандаршы.

Әже:Сәлеметсіндер ме? Қалдарын қалай?Денсаулықтарын жақсы ма? Сендер қайдан келдіндер? Міне сендер менің үйіме келдіңдер. Менің үйім сендерге ұнады ма? Балалар, менің үйім биік пе, әлде аласа ма? Ал, сендердін үйлерін қандай? Балалар мен үйде жалғыз тұрмаймын. Сендер менін кіммен тұратынымды білгілерін келе ме? Менімен бірге менін достарым тұрады. Ендеше мен сендерге жұмбақ жасырайын, ал сендер жауабын табыңдар.

Жұмбак

Пеш түбінде құман,

Екі көзін жұмған.

-Жарайсыңдар, балалар жұмбақты шеше алады екенсіңдер.

-Ал, енді сендер менің мысығыммен танысыңдар . Ол қандай?Мысықтын көзін, құлағын, құйрығын көрсетіндерші.Мысық қалай жүреді, қалай жуынады, дыбыстайды.

Сергіту сәті.

Келеді мысық,

Бізге көзін қысып.

Жүреді жылдам

Көрінсе оған тышқан.

Тәрбиеші: Әже, сіздін мысығыныздың  үйшігі бар ма?

 

 

 

 

Қонақтармен сәлемдеседі.

 

 

 

Иә.

 

 

 

 

Автобуспен.

 

 

Орындарына жайғасып отырады.

 

 

 

Сәлеметсізбе, әже. Жақсы.

Балабақшадан.

 

Ұнады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мысық.

 

 

Кішкентай ақ мысық.

Қимылдармен көрсетеді.

 

Сергіту сәтін қимылмен орындайды.

 

 

 

 

 

  Әже: Менін мысығымның үйшігі жоқ. Сендер маған үйшік құрастырып беріндерші.

Тәрбиеші: Үй кұрастырмас бұрын саусақ жаттығуын жасап алайық.

Саусақ  жаттығуы.

Бас бармағым бастап берді,

Саусақтарым ән салып берді.

Шылдыр шүмек шылдырлады,

Кіші бөбек былдырлады.

 

 

Құрастыру:

– Балалар, мысыққа үйшік

құрастыру үшін, бізге геометрия-

лық пішіндер қажет.

Әже: Рахмет балалар,сендер өте білімді екенсіндер.

Тәрбиеші: Балалар, енді біздер

Балабақшамызға оралайық. Балабақшамызға машинамен қайтамыз.

 

 

 

 

 

Ән: «Машина»

 

Машина, машина,

Қайда барасын?

Машина, машина,

Бізді алып кет.

Машина, машина,

Зулап тез-тез жет

Бип – бип – бип

 

 

 

 

 

Балалар саусақ жаттығуын қимылмен жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ән айту арқылы топқа оралады.

Рефлексивті коррекциялау   -Балалар, бүгін біз кімнің үйіне қонаққа бардық?

-Біз қонаққа немен бардық ?

-Ол жақта біз немен таныстық?

-Мысыққа не құрастырып бердік?

-Үйшігіміз қандай пішіндерден тұрады екен?

Әженін

 

Автобуспен

Мысықпен

Үйшік

Геометриялық пішіндерден

 

 Күтілетін нәтиже:

Білуі: Мысықтың дене мүшесін, пішіндерді тану, жұмбақ шешу, қойылған сұрактарға толық жауап беру.

Меңгеру: Қамқор бола білуді.

Жасай алу: Пішіндерді танып, олардан үй құрастырады. Сұрақтарға жауап береді.

 

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *