Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдары.Биологиялық прогресс пен регресс
Баймағамбетова Жанара Амирхановна
«Сайрам» колледжі оқытушысы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
«Сайрам» колледжі
Ашық сабақтың жоспары
Тақырыбы: Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдары.Биологиялық прогресс пен регресс.
Сабақты өткізген мұғалім: Баймағамбетова Ж.А.
Пәні: Биология.
Пәні: Биология.
Сабақтың тақырыбы: Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдары.Биологиялық прогресс пен регресс.
Уақыты: 90 минут.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Тобы:
Өткізілген күні:
Сабақтың мақсаты:Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдары: Ароморфоз,Идиоадаптация,Дегенерацияны білу.Прогресс пен регресс және салыстырмалы анатомиялық дәлелдердің айырмашылықтарын ажырата білу.
Білімділік: Оқушылардың білімділіктерін арттыра отырып,білім мазмұнын кеңейту.
Дамытушылық:Логикалық ой өрісін дамыту барысында тапқырлыққа танымдылығын арттыуға дағдыландыру.
Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаны таза ұстауға,еліміздің табиғатын қарғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,баяндау.
Сабақтың көрнекілігі: Карталар,интерактивті тақта,слайд,суреттер.
Пән аралық байланыс: Химия ,физика,экология,тарих,анатомия.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: (5 минут).
- Сәлемдесу.
- Бөлме тазалығын тексере
- Оқушылар назарын сабаққа аудару
- Оқушыларды топқа болу
- Түгелдеу
І.Таныстыру кзеңі: (10 минут).
Топтар 3 камандаға бөлінген,капитан командірі өздерінің аттары таныстырып, эмблемаларын қорғау:
- Ботаника
- Эколгия
- Анатомия
ІІ.Үй тапсырмасы: (20 минут).
Видео рольик қойылады,бейне рольик арқылы үй тапсырмасын сұрау.Видео бейнеде көрсетілген суреттер арқылы әр бір топ өз іс-әрекетін біліп алады.
ІІІ. «Тез құрастыр» ойны:( 20 минут).
Әр топта сурет бөліктері жатыр.Оқушылар сурет бөліктерін құрастырып суретте « Жер бетінде тіршілікті пайда болуы, эволюцияның даму тарихында өз еңбектері сыңған ғалымдар» дың суреттерін жинау.
Суретте бейнеленген ғалымдар:
- К.Линней
- Ж.Б.Ламарк
- Ч.Дарвин
ІV. «Мен көп тілді білемін» ойыны (10 минут).
№ | Қазақша | Орысша | Латынша | Өзбекше |
1 | Жасуша | Клетка | Ctllula | Хужайра |
2 | Буын | Сустав | Articulato | Буғин |
3 | Түс,рең | Цвет | Chroma | Ранг |
4 | Жұрек | Сердце, кардия | Cardia | Юрак |
5 | Өрмешек | Паук | Arachne | Ургимчак |
6 | Тал | Дерево | Arbor | Тол |
7 | Дене | Тело | Corpus | Гавда |
8 | Май | Жир | Adeps adipis | Мой |
9 | Мойын | Шея,шейка | Collum | Буйин |
10 | Тұзақ | Петля | Lemniscus | Тузоқ |
11 | Тұқым,ұрық | Зачаток | Germen,germinis | Уруқ, тухум |
12 | Іштегі бала | Плод | Fetus | Бачадандаги бола |
13 | Тері | Кожа | Cutis,cutis | Тери |
14 | Қабық | Кутикула,кожица | Cuticula | Пустлоқ |
15 | Шаш | Волос головы | Capillus | Соч |
V.Сабақты қорыту.
«Таптар сайысы» ойыны (20 минут).
2 слайд: Бекітілген сұрақтарға жауап бер.Әр топ 5 жасырын сұрақтарға жауап береді.
VII. Үйге тапсырма:(3 минут)
Адамның шығу тегі туралы алғашқы көз қарастар. 109- бет.