«Жоғары және төменгі тұрыстарда сырғанау. Таза ауадағы қимыл-қозғалыс ойындары»


Автордың аты-жөні: Жумбина Асель Турсынбековна

Жұмыс орны: Ақмола облысы, Целиноград ауданы,

                         Антоновка ауылы №23 негізгі мектебі

Мамандығы : дене шынықтыру пәні мұғалімі

Күні: 21.01.2015 ж

Сынып: 5

Пәні: Дене шынықтыру

Сабақтың тақырыбы: «Жоғары және төменгі тұрыстарда сырғанау. Таза ауадағы қимыл-қозғалыс ойындары»

Мақсаты:

Білімділік: Шаңғымен жоғары және төменгі тұрыстарда сырғанау техникасын үйрету.

Дамытушылық: әртүрлі тұрыстармен сырғанауды жетілдіру; Оқушылардың үйлесімді қимыл – қозғалысын дамыту.

Тәрбиелік: Шыдамдылықты дамыту. Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу.

Уақыты: 45 минут

Өтетін орны: спорт алаңы

Сабақтың түрі: практикалық жаттығулар орындау

Спорт құралдары: оқушылардың санына қарай шаңғы, таяқ, ысқырық.

 

Бөлімі Сабақтың мазмұны уақыт Әдістемелік нұсқаулар
І. Кіріспе бөлім 8-10¢

2

3

 

Сап түзеу. СәлемдесуСабақтың мақсатын хабарлау

Қозғалыс-тірек жаттығулары

Жалпы дамыту жаттығулары (ЖДЖ)

Дененің тік ұсталуын қадағалау. Оқушылардың жылы киінгендерін тексеру.Жеке ескертулер
ІІ. Негізгі бөлім 20-25 ¢
12

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

5

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

8

Сапқа тұруЫлдиға қарай сырғанағанда қолданалады:

-жоғары тұрыс;

-төменгі тұрыс;

-демалу тұрысы;

Әртүрлі тұрыстармен еңіске қараай сырғанауды жетілдіру. Төменгі тұрыс тіке, тегіс, ашық жерлерде жылдамдықты арттыру үшін пайдаланылады.

Бұл тұрыста тізе барынша бүгіліп дене сәл алдыға еңкейіп, қолдар да бүгіліп, денеге қысылады. Бұл әдіс желдің тіке соғуын азайтады. жоғарғы тұрыс желдің қары бағытымен жылдамдықты шапшаң азайту үшін қолданылады. Жылдамдықты шапшаң азайту үшін екі қолды жанына созу қажет.

Жоғарғы және төменгі тұрыстарды орындауда білім, білік дағдыларын бақылау.

1000 м жүріп өтуді бақылау

«Кім алысқа?» ойыны.

Шарты: қатарға тұрып, мұғалімнің белгісімен шаңғымен жүгіріп келіп (3-4 адым), содан соң сырғанап, алысқа озулары керек.

«Жылдам шаңғышы» ойыны. Шарты: мұғалімнің белгі беруінен кейін оқушылар шаңғымен мәре сызығына дейін жарысады.

 

Оқушылардың қалауы бойынша қозғалыс сапасын арттыруға арналған қимыл-қозғалыс ойындары.

 1122 

Аяқтың тіке болуына, салмақтың ауысатын аяққа түспеуіне, шаңғы таяғын алысқа қоймауына назар аудару.

 

 

Тапсырманың дұрыс орындалуын қадағалау.

 

 

Сыныпты 2 командаға бөлу.

20-30 м.

Нұсқаулар: таяқпен жүгіру, таяқсыз сырғанау.

33

Сөре сызығында шаңғышылар таяқсыз тұрып, 40-50 м жарысады. Мәре сызығы жалаушалармен белгіленеді. Жеңімпаздар анықталады.

ІІІ. Қорытынды бөлім 6-7¢

 

 

 

2

 

3

Шаңғыны қолға ұстап сақа тұру. 

 

 

 

Бағалау

 

Үйге тапсырма

Ысқырық белгісі бойынша шаңғыны шешіп, қардан тазалап, сапқа тұру.Дененің тік ұсталуын қадағалау44

Оқушыларды бағалау..

Саппен киінетін бөлмеге бару.Сабақта кейбір дұрыс игерілмеген жаттығуларды көрсету, түсіндіру және үйге тапсырма ретінде беру.

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *